Bytex Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Tante kjøpte en ilder i 1983. Den døde i vaskemaskinen. Dusten pleide å sovne i kleskurven på badet. Og den klora/beit så mye (og jævlig) at ingen turte å dra på besøk dit. Og jeg fikk skrekk for ildere resten av livet. Endret 7. januar 2015 av Bytex Lenke til kommentar
CynicalDuck Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Tante kjøpte en ilder i 1983. Den døde i vaskemaskinen. Dusten pleide å sovne i kleskurven på badet. Og den beit så mye (og jævlig) at ingen turte å dra på besøk dit. Og jeg fikk skrekk for ildere resten av livet. Spør tanten din om prisen da, slik at Datasmurf får sitt svar! Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Huh. Rissværinger klarer å brygge godt ale. Og med det er julas første alkoholenhet inntatt, 7 dager på overskudd.Uenig. Synes ikke de har overbevist, dessverre. Så frem til godt Fosenbrygg. Jaså, har du også smakt Mølleberg?Nei, dessverre, men nå må jeg jo nesten det. Det er Reins Kloster vi snakker om ja? Nei, dette var hjemmebrygg fra Rissa. Faren til dama til lillebroren til typen til den minste lillesøstra mi som har mekka. Nei, men da har jeg da vel ikke smakt det. Går vel ikke rundt å kjenner til Rissværinger i hytt og gevær. Og jeg som var skikkelig spent på om det var kommet en overraskelse fra Reins Kloster nå. Det håndtverket har ikke imponert, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Flere her som sliter med å få kontakt med Dustinhome for tiden... "surrehuene" greide å ikke sende med alt på ordren min. Flinke folk må jeg si Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Navnet starter jo med dust, så... Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 jupp... håpa jo på litt service, men ser mørkt ut. Litt dritt å ikke få det man har betalt for når en dust på lageret deres ikke greier å gjøre jobben sin. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Dustin styrer jeg langt unna for tida. Slik de holder på for tida så gir det meg null trygghet som forbruker. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Og de som var så bra, var veldig fornøyd med de. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Indeed. De startet fantastisk, men har nå fumla bort ballen. I hele Q4 2014 (og litt før) har de skyldt problemene sine på en omlegging av systemet, men om det bare var det så burde de ha rukket å kjøre seg inn igjen nå. Dessverre så ser signalene fra forumet ut til at Dustin fortsatt ikke er en bedrift jeg tør å handle fra. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Ja, har styrt unna en god stund, men de hadde ett bra pakketilbud på noe jeg hadde tenkt å kjøpe lenge... men nå mangler jeg jo en del av pakken og har ikke fått noe svar fra de. De kunne vel i det minste fått sendt ut det de har glemt. Endret 7. januar 2015 av Rolf_X Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 I hele Q4 2014 (og litt før) har de skyldt problemene sine på en omlegging av systemet, men om det bare var det så burde de ha rukket å kjøre seg inn igjen nå. Dessverre så ser signalene fra forumet ut til at Dustin fortsatt ikke er en bedrift jeg tør å handle fra.Selskapet de endte opp sammen med har jeg erfaring fra på bedriftssiden. Kort fortalt, de får ikke pengene mine mer. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Dustinhome brukte nesten en måned på å fortelle meg at grafikkortene jeg hadde bestilt ikke kom på lager igjen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Jeg er sliten og lei. Tittentei Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Jeg er nesten frisk. Fisk på disk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Denne låta er bare fuckings fet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Jeg er sliten og lei. Tittentei Snart helg. Endret 7. januar 2015 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Midt i uka. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Torsdag er en kjempefin dag. Min favorittdag.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg