CynicalDuck Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Du vet det er tidlig når "Nytt Innhold" er tom i mer enn 30 sekunder. Lenke til kommentar
CynicalDuck Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Forkjølet Trudde tiden for det var over jeg nå. Ønsker deg uansett god bedring. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Noen white knights som vil hjelpe en stakkar thai med PC problemer? <3 Me love you long time sucky sucky http://www.vg.no/nyheter/utenriks/italia/utfoerte-oralsex-paa-bursdagsgjestene/a/556703/ 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Fant et bilde av CynicalDuck 1 Lenke til kommentar
CynicalDuck Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) Fant et bilde av CynicalDuck Hahahhahaha, det lignet skikkelig! Legg merke til hvordan jeg holder i hatten for å gi deg mitt djevelske pedosmil. Ingen kan motstå dette. Endret 6. januar 2015 av Dysfunctional Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Noe sånt, ja. Var vel mer pga. fyren som sto frem som dendrofil, sånn egentlig. Gikk fra "frie tøyler, Sjur, slipp deg løs" til "jeg må se og godkjenne alt". Alle episodene kan for øvrig sees her. Hvorfor drikker du ikke coca cola under julespesialen ? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Matte er skummelt gøy... Gleder meg til privatisteksamen. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Indere er phunny as phuck Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Noe sånt, ja. Var vel mer pga. fyren som sto frem som dendrofil, sånn egentlig. Gikk fra "frie tøyler, Sjur, slipp deg løs" til "jeg må se og godkjenne alt". Alle episodene kan for øvrig sees her. Hvorfor drikker du ikke coca cola under julespesialen ? Hadde ikke noe tilgjengelig. Sjelden jeg har tilgang på Coca-Cola i helger, ferier og generelt når jeg er hjemme uten å ha vært på jobb først. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Fant et bilde av CynicalDuck Hahahhahaha, det lignet skikkelig! Legg merke til hvordan jeg holder i hatten for å gi deg mitt djevelske pedosmil. Ingen kan motstå dette. Sånn egentlig ligner det mer på Mchansern. 1 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Byebye! Kinderklem Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Bli bannet igjen? :o 2 Lenke til kommentar
CynicalDuck Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Dette er jo som en drøm som går i oppfyllelse. Helt klart hva jeg ønsker for resten av livet. La oss kaste bort alt vi har i dag for å bli med her... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Noen som vet hva en ilder kostet i 1983, og hva prisen ville vært med dagens kurs? Endret 7. januar 2015 av Datasmurf Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Noen som vet hva en ilder kostet i 1983, og hva prisen ville vært med dagens kurs? Du kan jo sende en e-post til eierne av denne siden: http://www.ilder.no/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 God idé. Sendte ivei en mail. Lenke til kommentar
CynicalDuck Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 God idé. Sendte ivei en mail. Kan jeg spørre hvorfor du lurer på ilderprisene for 1983? haha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg