Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drar i førstegangstjeneste på søndag og må dermed fikse døgnrytmen min denne uka. Klokka 08.00 er vekkerklokka på nå. Er trøtt allerede :p

Lykke til da :)

Haha, takk :p

Drar i førstegangstjeneste på søndag og må dermed fikse døgnrytmen min denne uka. Klokka 08.00 er vekkerklokka på nå. Er trøtt allerede :p

Hvor skal du?

Luftforsvaret. Kjevik :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Lykke til da :)

Haha, takk :p

Hvor skal du?

Luftforsvaret. Kjevik :)

Kos! Da får du ha lykke til!

Lenke til kommentar

Holder fortsatt på, men går veldig tregt. Har laget et par mindre spill i løpet av desember, som er elendig kvalitet og null interesse for den generelle populasjon men er i allefall noe.

Får se framover og jobbe litt mer enn det jeg har gjort i det siste, blitt for mye research(Les: For mye spilling av andre ting)

Lenke til kommentar

Holder fortsatt på, men går veldig tregt. Har laget et par mindre spill i løpet av desember, som er elendig kvalitet og null interesse for den generelle populasjon men er i allefall noe.

Får se framover og jobbe litt mer enn det jeg har gjort i det siste, blitt for mye research(Les: For mye spilling av andre ting)

Vel, jeg ser frem til hva enn du får til, og stiller med glede som alpha- / beta-tester. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...