Skurupu Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Mandag etter nyttår er årets travleste dag. *gulp* Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Wøøy! Forstyrra døgnrytme FTW. Velkommen i det gode selskap. Sovne klokka 0330 og stå opp 0640. Jeg er altfor gammal til å holde på sånn. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Null søvn i natt og har kun et par timer fra jeg kommer fra jobb til jeg må være ansvarsfull voksen for barn mellom 6-10. i noen timer. Dette blir en lang dag. Trenger sterkere kaffe og mer nikotin. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 I alle dager, har du gått hen og fått deg barnehagejobb elns, slaskepus? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Speiderleder, Sjurpus. Meh, begynner å bli en kjip dag på jobb også Lenke til kommentar
CynicalDuck Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Speiderleder, Sjurpus. Meh, begynner å bli en kjip dag på jobb også Det er og blir mandag Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Drar i førstegangstjeneste på søndag og må dermed fikse døgnrytmen min denne uka. Klokka 08.00 er vekkerklokka på nå. Er trøtt allerede Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Drar i førstegangstjeneste på søndag og må dermed fikse døgnrytmen min denne uka. Klokka 08.00 er vekkerklokka på nå. Er trøtt allerede Lykke til da Lenke til kommentar
CynicalDuck Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Drar i førstegangstjeneste på søndag og må dermed fikse døgnrytmen min denne uka. Klokka 08.00 er vekkerklokka på nå. Er trøtt allerede Hvor skal du? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Drar i førstegangstjeneste på søndag og må dermed fikse døgnrytmen min denne uka. Klokka 08.00 er vekkerklokka på nå. Er trøtt allerede Lykke til da Haha, takk Drar i førstegangstjeneste på søndag og må dermed fikse døgnrytmen min denne uka. Klokka 08.00 er vekkerklokka på nå. Er trøtt allerede Hvor skal du? Luftforsvaret. Kjevik 1 Lenke til kommentar
CynicalDuck Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Drar i førstegangstjeneste på søndag og må dermed fikse døgnrytmen min denne uka. Klokka 08.00 er vekkerklokka på nå. Er trøtt allerede Lykke til da Haha, takk Drar i førstegangstjeneste på søndag og må dermed fikse døgnrytmen min denne uka. Klokka 08.00 er vekkerklokka på nå. Er trøtt allerede Hvor skal du? Luftforsvaret. Kjevik Kos! Da får du ha lykke til! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Drar i førstegangstjeneste på søndag og må dermed fikse døgnrytmen min denne uka. Klokka 08.00 er vekkerklokka på nå. Er trøtt allerede Hvor skal du? Luftforsvaret. Kjevik Kos! Da får du ha lykke til! Takk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Speiderleder, Sjurpus. Meh, begynner å bli en kjip dag på jobb også Ah. Stemmer, du er i speider'n, jeg er så glad i deg, du er en fin organisasjon. Hvordan går kodinga, da? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Koding? Akuratt nå går det heller dårlig, har pådratt meg en kontorjobb som suger all kreativiteten og inspirasjonen ut av meg. Går framover men veldig treigt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Auda. Kjenner følelsen, og det selv uten kontorjobb. Hva skjedde med spillet du holdt på med, da? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Holder fortsatt på, men går veldig tregt. Har laget et par mindre spill i løpet av desember, som er elendig kvalitet og null interesse for den generelle populasjon men er i allefall noe. Får se framover og jobbe litt mer enn det jeg har gjort i det siste, blitt for mye research(Les: For mye spilling av andre ting) Lenke til kommentar
Bruker-369852 Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Vi får være venner bare da Det kan vi Lenke til kommentar
CynicalDuck Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Vi får være venner bare da Det kan vi Ser du er ny, velkommen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Holder fortsatt på, men går veldig tregt. Har laget et par mindre spill i løpet av desember, som er elendig kvalitet og null interesse for den generelle populasjon men er i allefall noe. Får se framover og jobbe litt mer enn det jeg har gjort i det siste, blitt for mye research(Les: For mye spilling av andre ting) Vel, jeg ser frem til hva enn du får til, og stiller med glede som alpha- / beta-tester. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Hva skjedde med Jabb-sjur ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg