Bruker-33331 Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Jeg våknet nettopp, og aner ikke om jeg har sovet i 5 minutter eller 5 timer. Du sov i 3 timer og 26 minutter og 15 sekunder. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Skal vedde på at Norsk Tipping fikser nettspillene sine... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Hvilken restaurant? Balkan i Ski. Tipper de hadde åpent. Shit! Jeg skulle ønske jeg kunne ta gårsdagen tilbake. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Hvilken restaurant? Balkan i Ski.Tipper de hadde åpent. Shit! Jeg skulle ønske jeg kunne ta gårsdagen tilbake. Ny dag, nye muligheter. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Mye å bruke godt over en tredjedel av lønna på leie? Jeg må flytte, men er lite gira på slitte ett-roms og tapeter produsert i CCCP. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Mye å bruke godt over en tredjedel av lønna på leie? Jeg må flytte, men er lite gira på slitte ett-roms og tapeter produsert i CCCP.Combined Community Codec Pack? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Godt nyttår folkens Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Mye å bruke godt over en tredjedel av lønna på leie? Jeg må flytte, men er lite gira på slitte ett-roms og tapeter produsert i CCCP.Haha, NEI. Edit: Med forbehold om at du ikke har veldig høy lønn. Endret 2. januar 2015 av Tåkelur Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Mye å bruke godt over en tredjedel av lønna på leie? Jeg må flytte, men er lite gira på slitte ett-roms og tapeter produsert i CCCP.Haha, NEI. Edit: Med forbehold om at du ikke har veldig høy lønn. Godt nyttår Tåketiss Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Combined Community Codec Pack? Sovjetunionen, selvfølgelig. Endret 2. januar 2015 av Coa Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Ny dag, nye muligheter. Det ble ingen muligheter i dag da jeg spiste middag hos søstera mi. Du skulle sagt ifra i går. At jeg nå ikke har fått spist mat fra Balkan er åpenbart din feil. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Ny dag, nye muligheter. Det ble ingen muligheter i dag da jeg spiste middag hos søstera mi. Du skulle sagt ifra i går. At jeg nå ikke har fått spist mat fra Balkan er åpenbart din feil. Vel, du er en stor gutt, det er bare å ta deg litt nattmat. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Du blir det om du spiser hele tiden. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Så stor er jeg ikke. Pyse Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Så stor er jeg ikke.Så lave ambisjoner du har, da. ----- Nyttårsforsett 2015: Sette mer pris på de små øyeblikkene. #klisje #sitterpåhyttamedbeinaforranpeisen Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Så stor er jeg ikke. Pyse Pyse kan du være selv. Så stor er jeg ikke.Så lave ambisjoner du har, da. Kanskje jeg liker å være like lav som gjennomsnittet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Lengden har fint lite å si når det kommer til stykket. Så lenge en når ned til bakken, så vil jeg si at alt er som det skal være. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Nyttårsforsett: Fremstå positiv uansett hva faen som skjer i førstegangstjenesten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg