Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Digg, har kanskje en avtale med vaskedamene hver morgen :wee:
Uhm.. Jeg vet ikke om jeg tør dette, men.. Hvilken avtale? :ermm:
Vel. Bussene har endret sine kjøreruter. Fra å komme nøyaktig når skolen starter, kan jeg nå komme så tidlig som 07:25. Dette blir 40 minutter på skolen før den begynner og andre elever kommer. Vaskedamene er her om morgenen, i dag låste de meg inn i klasserommet så jeg fikk sette meg ved PCn,.
Lenke til kommentar
Dere er så skitne :-|

Henter du skrubben?

Vel. Bussene har endret sine kjøreruter. Fra å komme nøyaktig når skolen starter, kan jeg nå komme så tidlig som 07:25. Dette blir 40 minutter på skolen før den begynner og andre elever kommer. Vaskedamene er her om morgenen, i dag låste de meg inn i klasserommet så jeg fikk sette meg ved PCn,.

Hørtes ut som en kortvarig date oO

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

Åja. Ingenting spennende, med andre ord. Jøssda.

[08:16] painslut.: Du? Når vet egentlig gutter at de er feite? Altså. Jenter har liksom. Hvis magen treffer veggen før puppene er du enten gravid eller trenger et treningssenter. Hva med gutter?

[08:16] [Vintage Princess]: Når de har ståtiss og ikke ser den.

EDIT: PepsiCo, tilogmed jeg har bedre ting å gjøre enn å vaske kaféguttene.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
[08:16] painslut.: Du? Når vet egentlig gutter at de er feite? Altså. Jenter har liksom. Hvis magen treffer veggen før puppene er du enten gravid eller trenger et treningssenter. Hva med gutter?

[08:16] [Vintage Princess]: Når de har ståtiss og ikke ser den.

Støtter den :thumbup:

PepsiCo, tilogmed jeg har bedre ting å gjøre enn å vaske kaféguttene.
:( </3

Hva? Har forumkafeen åpnet, og det uten at jeg har fått vite det? En katastrofe! Fra whine til revolver. Noen som vet hvor det er blitt av avatar- og signaturvurderings-trådene?
Sikkert flytta til lekeplassen ellerno?

edit: var i "sosialt"

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=635809

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=648503

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

Så da var jeg løpt!

Tentamenstresskjempekjekt. Jeg skal gjøre tentamen, og så kommer jeg hjem igjen til dere. :love:

(Kanskje du får deg en liten svampevask da, PepsiCo?)

Og ja, jeg vet jeg har rett. Hvis du ikke kan se din egen tiss burde du komme deg på et treningsstudio. Haveaniceday and so and so and beer. :wee:

Lenke til kommentar
Så da var jeg løpt!

Tentamenstresskjempekjekt. Jeg skal gjøre tentamen, og så kommer jeg hjem igjen til dere. :love:

Og ja, jeg vet jeg har rett. Hvis du ikke kan se din egen tiss burde du komme deg på et treningsstudio. Haveaniceday and so and so and beer. :wee:

Krysser fingra for den. Kosdeg ;)

Aha. Hvorfor i all verden ligger de i sosialt da? Er jo ikke noe logisk plassering det vel?

Hører mer hjemme i lekeplassen imho :)

Lenke til kommentar
Åja. Ingenting spennende, med andre ord. Jøssda.
Vel... Hver gang jeg poster all informasjon med en gang får jeg ingen respons på det og jeg føler ingen leser det jeg skriver... Det fikk jeg hvertfall nå :wee:

God morgen "The great twice retired moderator only to be a user"!

Endret av TSP
Lenke til kommentar

I spår min egen undergang nå som denne tråden er opprettet. Jeg er svak, greier ikke å rive meg løs. *Gjesp* Vel, jeg blir vel nødt til å være sterk i år!

*Verdamntendes tastatur!*

Edit: Takk til TSP, The great twice closed lame thread, only to be a moron.

Og ja, nicket mitt er ikke grønnt på en stund nå. Så trenger ikke å løpe deres vei. ;)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Jippikayey! Nå har jo alle poengtert at tråden er åpnet uten at folk har fått det med seg og at det har kommet 30 sider siden i går kveld, så da må jeg si noe annet!

Jeg er arbeidsledig. Det er rart. Litt som å ha fri, bare med en usikker framtid i møte. :S

:love: Forumkaféen.

Lenke til kommentar
Jippikayey! Nå har jo alle poengtert at tråden er åpnet uten at folk har fått det med seg og at det har kommet 30 sider siden i går kveld, så da må jeg si noe annet!

Jeg er arbeidsledig. Det er rart. Litt som å ha fri, bare med en usikker framtid i møte. :S

:love: Forumkaféen.

Du må jo si det som alle vet. Ikke noe gøy med folk som er annerledes. :roll:

Lenke til kommentar
Så da var jeg løpt!

Lykke til på tentamen vennen. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...