Fisker Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg har sånn stemmesak. *lokkelokke* Reglene for tøsing er ikke kommet enda. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Blr artig å se hvor mange innlegg jeg får inn her, har ikke sett den komplette rullen med regler, men kommer vel etterhvert Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Velkommen alle sammen. Håper kafeen faller i smak! Geir Endret 7. januar 2008 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ser ut som postcounten øker når man poster her, det er vell ikke meningen? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg har sånn stemmesak. *lokkelokke* Reglene for tøsing er ikke kommet enda. Sant, men tror jeg skal trå varsomt uansett. Mathiassky er i tråden, og han kommer garantert til å bruke dette mot meg når han får sjangsen. =P Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 DEtte gjorde vi. Sånn ca. ofte. Det er artig. ^^ Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Deilig, har savnet SO. Men ja, er redd for at jeg blir litt avhengig jeg og Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Vil påpeke at dette ikke er SO, men forumkafeen. var derfor jeg skrev "SO" og ikke SO da Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Velkommen alle sammen. Håper kafeen faller i smak! Geir Takk ^^ og den falt i smak. falt VELDIG i smak faktisk ^^ Synes fremdeles at noen burde servere kaffe her, evt at det blir en åpningsfest med drinker osv mrbjoern finner fram noen hundre glass, og tilsvarende med champagne brus. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Ser ut som postcounten øker når man poster her, det er vell ikke meningen? Gjør den? La oss se... Edit: Ja det gjør den visst. Dere får benytte anledningen da, før vi slår det av. Geir Endret 7. januar 2008 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Knewt Nå håper vi jo virkelig at tråden holder lengre enn en uke Gjerne mer enn ett år og, forsåvidt ^^ Jojo, har ikke sagt noe annet. Bare lurer på hvor mange poster det blir den første uka. Sikkert utrolig mange! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 :O jeg vil gjerne ha en iskald cola med isbiter i.. (cafe, right?) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Argh. Jeg er syk. Noen andre som er med i den klubben eller? EDIT: Fikk en ekstra post på post-counten. Endret 7. januar 2008 av Knewt Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Den gjør da ikke det? Jeg tror ikke det Nei, det gjør den ikke Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 :Ojeg vil gjerne ha en iskald cola med isbiter i.. (cafe, right?) mrbjoern leter i skapet etter cola... Vi har ikkje cola, går pepsi max? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Argh. Jeg er syk. Noen andre som er med i den klubben eller? EDIT: Fikk en ekstra post på post-counten. sykemeldt på andre uken her... kunne ikke passet bedre Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Sant, men tror jeg skal trå varsomt uansett. Mathiassky er i tråden, og han kommer garantert til å bruke dette mot meg når han får sjangsen. =P Han har vel fremdeles et bilde som han kan bruke mot deg? =D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg merket plutselig at det bare er to dager til farmor sin begravelse. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Den gjør da ikke det? Jeg tror ikke det Nei, det gjør den ikke Joho. Det gjør den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg