Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva slags nyttårssaft pleier dere å drikke?

Pleier å drikke Moët et Chandon Brut Imperial, men i år har jeg ikke vært helt i form (og er fortsatt ikke i form), så jeg har ikke inntatt en eneste dråpe alkohol ( :( ), så jeg regner med det bare blir billig cava i år. For første gang på 14 år.

Lenke til kommentar

Joda, klager ikke på det. Har det veldig gøy her. Men nyttårsaften i Manila skulle jeg gjerne fått med meg, har hørt at det skal være helt Texas.

I boligkomplekset mitt henger det plakater som sier at det er "highly discouraged" å skyte med våpen opp i luften rundt svømmebassenget og basketbanen.

Jaja, jeg regner med å være her ved neste nyttårsaften også. Blir nok en stund i dette fantastiske landet.

Lenke til kommentar

Trodde ikke den sorten asiater var regnet som dårlige og sånt. I motsetning til arabere og mer sånne mener jeg.

Edit: obs. det ble kanskje litt dumt når jeg ser på det. Mener ikke at noen trenger være dårligere enn andre. Bare at

man vet jo hvordan der er. Altså hvordan det pleier å fungere osv.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Når jeg drar til Thailand, blir jeg behandla ganske dårlig, fordi folk ikke vet at jeg er turist. Thaier blir behandlet som dritt av andre thaier siden det ikke er noe penger å hente.

Er dette et problem hos deg, tror du?

Aldri vært i Thailand, men det er nok litt sånn her også, ja.

Taxisjåfører kjører gjerne forbi hele taxikøen full av innfødte og stopper ved meg. "Where you going, sir?".

Men på den andre siden så har du jo alle de som skal ha penger av deg hele tiden. Det er slitsomt det også.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Når jeg drar til Thailand, blir jeg behandla ganske dårlig, fordi folk ikke vet at jeg er turist. Thaier blir behandlet som dritt av andre thaier siden det ikke er noe penger å hente.

Er dette et problem hos deg, tror du?

Aldri vært i Thailand, men det er nok litt sånn her også, ja.

Taxisjåfører kjører gjerne forbi hele taxikøen full av innfødte og stopper ved meg. "Where you going, sir?".

Men på den andre siden så har du jo alle de som skal ha penger av deg hele tiden. Det er slitsomt det også.

Har du blitt ranet ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...