Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Tror noen puttert noe i drinken min som Ldri eksisterte Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Jeg begynte å grine på cam idag jeg er så ustabil Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Jeg jobber med en som rett og slett bosatte seg i utlandet som skatteflykning, fordi han skylder den norske stat JÆVLIG mye penger, etter å ha unnlatt å rapportere inntekt. Hvis han returnerer til Norge er det rett i fengsel. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Hva slags nyttårssaft pleier dere å drikke? Pleier å drikke Moët et Chandon Brut Imperial, men i år har jeg ikke vært helt i form (og er fortsatt ikke i form), så jeg har ikke inntatt en eneste dråpe alkohol ( ), så jeg regner med det bare blir billig cava i år. For første gang på 14 år. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Denne dagen skal bli morsom. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Jeg skal sitte på jobb helt til 04:00. Litt av en feiring i år. Julaften på en flyplass og nyttårsaften på kontoret. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Nyttårsforsett: Drikke mer øl - trene mindre. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Jeg skal sitte på jobb helt til 04:00. Litt av en feiring i år. Julaften på en flyplass og nyttårsaften på kontoret. Du lever som en greve resten av året, så. Har forresten veldig lyst å dra til Fillipinene! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Joda, klager ikke på det. Har det veldig gøy her. Men nyttårsaften i Manila skulle jeg gjerne fått med meg, har hørt at det skal være helt Texas. I boligkomplekset mitt henger det plakater som sier at det er "highly discouraged" å skyte med våpen opp i luften rundt svømmebassenget og basketbanen. Jaja, jeg regner med å være her ved neste nyttårsaften også. Blir nok en stund i dette fantastiske landet. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Har forresten veldig lyst å dra til Fillipinene! Jeg har et ledig soverom. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Akkurat som det har kommet en oske i lufta de siste dagene. Andre som har merket det? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Ja, i hele verden. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Har forresten veldig lyst å dra til Fillipinene! Jeg har et ledig soverom. Dette må vurderes! Må være i sommerferien vertfall. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Når jeg drar til Thailand, blir jeg behandla ganske dårlig, fordi folk ikke vet at jeg er turist. Thaier blir behandlet som dritt av andre thaier siden det ikke er noe penger å hente.Er dette et problem hos deg, tror du? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 De tror vel at du stjeler kunder fra de. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 (endret) Trodde ikke den sorten asiater var regnet som dårlige og sånt. I motsetning til arabere og mer sånne mener jeg. Edit: obs. det ble kanskje litt dumt når jeg ser på det. Mener ikke at noen trenger være dårligere enn andre. Bare at man vet jo hvordan der er. Altså hvordan det pleier å fungere osv. Endret 31. desember 2014 av Delvis Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Trodde ikke den sorten asiater var regnet som dårlige og sånt. I motsetning til arabere og mer sånne mener jeg. Edit: obs. det ble kanskje litt dumt når jeg ser på det. Mener ikke at noen trenger være dårligere enn andre. Bare at man vet jo hvordan der er. Altså hvordan det pleier å fungere osv. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 (endret) Når jeg drar til Thailand, blir jeg behandla ganske dårlig, fordi folk ikke vet at jeg er turist. Thaier blir behandlet som dritt av andre thaier siden det ikke er noe penger å hente. Er dette et problem hos deg, tror du? Aldri vært i Thailand, men det er nok litt sånn her også, ja. Taxisjåfører kjører gjerne forbi hele taxikøen full av innfødte og stopper ved meg. "Where you going, sir?". Men på den andre siden så har du jo alle de som skal ha penger av deg hele tiden. Det er slitsomt det også. Endret 31. desember 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Når jeg drar til Thailand, blir jeg behandla ganske dårlig, fordi folk ikke vet at jeg er turist. Thaier blir behandlet som dritt av andre thaier siden det ikke er noe penger å hente. Er dette et problem hos deg, tror du? Aldri vært i Thailand, men det er nok litt sånn her også, ja. Taxisjåfører kjører gjerne forbi hele taxikøen full av innfødte og stopper ved meg. "Where you going, sir?". Men på den andre siden så har du jo alle de som skal ha penger av deg hele tiden. Det er slitsomt det også. Har du blitt ranet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg