Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg har begynt å bekymre meg for skattegreier igjen sos?? Har jo en ordentlig jobb med frikort, men hva med ddn andre jobben liksomtør knapt å sette inn penger for er redd folk tror jeg jobber svart

Lenke til kommentar

Jeg har begynt å bekymre meg for skattegreier igjen sos?? Har jo en ordentlig jobb med frikort, men hva med ddn andre jobben liksomtør knapt å sette inn penger for er redd folk tror jeg jobber svart

har jo sagt det før..du velger selv om du vil være skattesnyter eller betale skatt. Da må du oppgi inntekten fra Den andre Jobben til myndighetene ikke bare late som ingenting når du får pengene på payoneer.

Alle selvstendige næringsdrivende gjør det.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Nå begynte dama til fattern å snakke om blodtypediett og hvordan man ikke kan stole på legene.

Jeg klarte for en gangs skyld ikke holde kjeft om hva slags kvakksalveri hu velger å sette sin lit til. Da skifta hu bare tema.

Forresten er visstnok ikke Tidskrift for den norske legeforening til å stole på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

har jo sagt det før..du velger selv om du vil være skattesnyter eller betale skatt. Da må du oppgi inntekten fra Den andre Jobben til myndighetene ikke bare late som ingenting når du får pengene på payoneer.

Alle selvstendige næringsdrivende gjør det.

Men jeg vet ikke hvordan jeg vet knapt hva myndighetene er this is too much

Men tror uansett eg tjener så lite at det får gå

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...