Kronidioten Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 God kveld folkens! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Det kan diskuteres. Vondt overalt, nesa klarer ikke bestemme seg for om den skal være potte tett eller rennende, og kroppstemperaturen sliter også med å holde seg på gode, gamle 36,5, og flyr i stedet opp og ned over skalaen. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 God bedring Datasmurf Sannsynligvis helt feil forum å spørre, men er det mulig å fikse kontoen min sånn at jeg slipper å få et lass eposter med "dine daglige innlegg" eller hva pokker det var? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Ja. Hvis du går inn på kontrollpanel eller innehold du følger (trykk på brukernavnet ditt øverst). Lenke til kommentar
Quote Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Er det ølsalg i dagligvarebutikker på nyttårsaften? Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Ja: http://www.dinside.no/931981/polets-og-olsalgets-aapningstider-i-jula-2014 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 er det noen som vet hvor lenge det er ølsalg i dag? hørte det er til 1500, men det ville vært nedtur Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 er det noen som vet hvor lenge det er ølsalg i dag? hørte det er til 1500, men det ville vært nedtur Det er i morgen det. I dag er det vanlig hverdag. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 er det noen som vet hvor lenge det er ølsalg i dag? hørte det er til 1500, men det ville vært nedtur Til klokka 20:00 som vanlig. Vanlig åpningsdag i dagligvare og i vinmonopol. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Ekke det serru.......Rema stenger 16. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 (endret) Ekke det serru.......Rema stenger 16. Vel da lever du et rart sted. Kom akkurat hjem fra polet nå og på rema var det fullt kjør. Endret 30. desember 2014 av multisync Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Ekke det serru.......Rema stenger 16. Da må du bo i bumfuck-nowhere siden butikkene stenger så tidlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Mulig det men min lokale Rema stenger 16 på nyttårsaften......."sånn er det ba-re !" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Jeg har begynt å bekymre meg for skattegreier igjen sos?? Har jo en ordentlig jobb med frikort, men hva med ddn andre jobben liksomtør knapt å sette inn penger for er redd folk tror jeg jobber svart Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Mulig det men min lokale Rema stenger 16 på nyttårsaften......."sånn er det ba-re !" Ja, men så snakket vi om i dag da, ikke i morgen - nyttårsaften. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 (endret) Jeg har begynt å bekymre meg for skattegreier igjen sos?? Har jo en ordentlig jobb med frikort, men hva med ddn andre jobben liksomtør knapt å sette inn penger for er redd folk tror jeg jobber svarthar jo sagt det før..du velger selv om du vil være skattesnyter eller betale skatt. Da må du oppgi inntekten fra Den andre Jobben til myndighetene ikke bare late som ingenting når du får pengene på payoneer. Alle selvstendige næringsdrivende gjør det. Endret 30. desember 2014 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Nå begynte dama til fattern å snakke om blodtypediett og hvordan man ikke kan stole på legene. Jeg klarte for en gangs skyld ikke holde kjeft om hva slags kvakksalveri hu velger å sette sin lit til. Da skifta hu bare tema. Forresten er visstnok ikke Tidskrift for den norske legeforening til å stole på. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Forresten er visstnok ikke Tidskrift for den norske legeforening til å stole på.De fører mye kronikker og debatter fra hist og pist, så man kan ikke bare ta alt som står der for god fisk. Det er innsendernes personlige meninger. Selv om nivået er høyere enn de fleste andre steder. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Forresten er visstnok ikke Tidskrift for den norske legeforening til å stole på. Tidskrift for den norske legeforening tar, som alle andre, feil. Selv om dama til fattern din ikke er til å stole på heller selvsagt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Jeg har begynt å bekymre meg for skattegreier igjen sos?? Har jo en ordentlig jobb med frikort, men hva med ddn andre jobben liksomtør knapt å sette inn penger for er redd folk tror jeg jobber svarthar jo sagt det før..du velger selv om du vil være skattesnyter eller betale skatt. Da må du oppgi inntekten fra Den andre Jobben til myndighetene ikke bare late som ingenting når du får pengene på payoneer. Alle selvstendige næringsdrivende gjør det. Men jeg vet ikke hvordan jeg vet knapt hva myndighetene er this is too muchMen tror uansett eg tjener så lite at det får gå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg