Bytex Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 (endret) det har blitt lagt ned en gang men kom tilbake igjen, filmindustrien er ikke kompis med dem. For øvrig er lite så deilig som å gå på et WC og drite etter 3 dager på hytta med søplesekkdo. Endret 28. desember 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Det er sånn vasskaldt i dag. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Noen her som har prøvd Popcorn Time? Virker helt genialt. Testet programmet for første gang for ett par dager siden, var ikke engang klar over at det fantes. Virker ganske greit, men må innrømme at jeg synes det er rart at det ikke har blitt "lagt ned", ettersom det er ulovlig, eller? Det er jo basic P2P streaming, det har vært tilgjengelig i evigheter. Popcorn Time tok muligheten, la alt inn i ett program og gjorde det enkelt for hvermansen å bruke. Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Det er sånn vasskaldt i dag. +1 Ja Tok meg en joggetur på 45 min klokka 5 i dag. For å si det slik, jeg føler fortsatt ubehag i skrittet Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Noen her som har prøvd Popcorn Time? Virker helt genialt. Testet programmet for første gang for ett par dager siden, var ikke engang klar over at det fantes. Virker ganske greit, men må innrømme at jeg synes det er rart at det ikke har blitt "lagt ned", ettersom det er ulovlig, eller? Det er jo basic P2P streaming, det har vært tilgjengelig i evigheter. Popcorn Time tok muligheten, la alt inn i ett program og gjorde det enkelt for hvermansen å bruke. Så det er lovlig å benytte seg av programmet altså? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Noen her som har prøvd Popcorn Time? Virker helt genialt. Testet programmet for første gang for ett par dager siden, var ikke engang klar over at det fantes. Virker ganske greit, men må innrømme at jeg synes det er rart at det ikke har blitt "lagt ned", ettersom det er ulovlig, eller? Det er jo basic P2P streaming, det har vært tilgjengelig i evigheter. Popcorn Time tok muligheten, la alt inn i ett program og gjorde det enkelt for hvermansen å bruke. Så det er lovlig å benytte seg av programmet altså? ja, men det meste man normalt bruker det til er ulovlig Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 er ikke mere lovlig enn å laste ned torrents. Man deler filmen med alle andre som streamet samtidig som man ser den selv. Altså laster du opp mens du streamer ned. Derav ulovlig. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Altså laster du opp mens du streamer ned. Derav ulovlig.Det er ulovlig enten du laster opp eller ikke. Jeg vet ikke hvor noen har fått det fra at det er "nesten lovlig" hvis man bare laster ned. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Altså laster du opp mens du streamer ned. Derav ulovlig.Det er ulovlig enten du laster opp eller ikke. Jeg vet ikke hvor noen har fått det fra at det er "nesten lovlig" hvis man bare laster ned.Det var vel noen norske lover som ble endret for en del år siden. Var (ettersom jeg forsto det) tidligere ikke forbudt å laste ned piratkopier til eget forbruk, kun forbudt å dele. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 også var vel vel lov å dele blandt nære venner og familie tidligere. Men den tiden er nok forbi Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Goddagen. Trøtt som faen, har enda ikke lagt meg pga. jævlig dårlig døgnrytme. Eller mangel på sådan. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 (endret) Jeg har bare 5 tiner på jobb igjen og jeg gleder meg som en unge til å være ferdig sånn at jeg kan gå hjem å sove heeeeelt til jeg skal på jobb igjen i morgen. Endret 29. desember 2014 av Overmoden Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 også var vel vel lov å dele blandt nære venner og familie tidligere. Men den tiden er nok forbi Det er lov å dele blandt nære venner og familie, men da må du jo eie det du deler. Du kan ikke laste ned ulovlig og så dele lovlig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Nå er jeg lei av å ha influensa. Jeg vil ut og bruke tusenvis av kroner på fyrverkeri! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Burde jeg søke folkehøgskole? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 JA! Folkehøgskole er fantastisk! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Burde jeg søke folkehøgskole? Ja. Det er hvertfall polulært å gjøre hos kloke mennesker jeg kjenner. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Burde jeg søke folkehøgskole? JA. Beste året i livet mitt. Bor fortsatt sammen med folk jeg gikk på FHS med i 2011. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Da søker jeg. For en grusom søknadsprosess da, må skrive om meg selv og greier.. Jaja. Håper jeg kommer inn da, blir et megadigg avbrekk fra jobb, og sannsynligvis slutten på IT-karrieren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 (endret) Samleobjekt de luxe......lobbykort signert av : Marilyn Burns aka Sally Hardesty (1949-2014) Paul Partain aka Franklin Hardesty (1946-2005) Gunnar Hansen aka Leatherface Edwin Neal aka haikeren Robert Burns , art direction (1944-2004) Allen Danzinger aka Jerry Tobe Hooper , regissør *Motorsagsmassakren 40 år* Endret 29. desember 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg