€uropa Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Spørsmål: dere som poster bilde av dere på forumet, er dere ikke redd noen skal kjenne dere igjen? Det er jeg stort sett ikke redd for. Jeg har fortalt så mye om livet mitt her uansett og denne tråden viser at det er relativt lett å finne ut hvem ulike brukere er hvis man vil: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1194979&page=1 . Men det ville kanskje vært litt dumt om en potensiell arbeidsgiver leste meningene mine om noen av de vanskeligste og mest følelsesladde sakene i politikkdelen. Jeg fikk for øvrig ei facebookmelding med teksten "Zarac?" en gang. Og jeg fant darkness| utenfor internett i sommer. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Det har blitt så tungvindt etter at Piratebay la ned. La ned? De ble raida. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Pgup: redd for å bli gjenkjent på forumet av folk du kjenner, eller redd for å bli gjenkjent av ukjente forumbrukere på gaten? Er ikke spesielt redd egentlig, men jeg har funnet en person her jeg kjente ut i fra bildet. Jeg lærte ting om den personen han antagelig ikke ville fortalt meg åpent. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Jeg prøver heller i utgangspunktet å ikke skrive ting jeg ikke ville vært åpen om IRL, men hender det glipper innimellom. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Pgup: redd for å bli gjenkjent på forumet av folk du kjenner, eller redd for å bli gjenkjent av ukjente forumbrukere på gaten? Er ikke spesielt redd egentlig, men jeg har funnet en person her jeg kjente ut i fra bildet. Jeg lærte ting om den personen han antagelig ikke ville fortalt meg åpent. Om dette meg så ville jeg nok fortalt at Jeg er en gris i real life. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 når jeg skriver noe jeg ikke vil folk skal knytte mot meg går jeg under navnet "Anonym Diskusjon" Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 når jeg skriver noe jeg ikke vil folk skal knytte mot meg går jeg under navnet "Anonym Diskusjon"Men nå røpet du deg, hehe. (Dagens dårligste vits...) Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 når jeg skriver noe jeg ikke vil folk skal knytte mot meg går jeg under navnet "Anonym Diskusjon"Men nå røpet du deg, hehe. (Dagens dårligste vits...) 1 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Fikk en PM istad det var trivelig. Pleier aldri å få sånt jeg. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Jeg sendte en PM i dag. Og jammen fikk jeg svar også. Lenke til kommentar
ran94 Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Noen her som har prøvd Popcorn Time? Virker helt genialt. Fungerer veldig bra på PC, men på Macen fikk jeg problemer. Er usikker på om det var på grunn av Popcorn Time, men uten å ha hatt problemer med Macen tidligere krasjet den dagen etter jeg installerte det, og måtte reinstallere hele Macen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Koselig å være tilbake! Lenge siden sist, har liksom ikke så mye tid til overs nå lenger. Gjør et lite romjuls-comeback. Jeg tar det jeg kan få. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Synd han ledern for Pakistan-terrorn ikke fikk juling slik at han hadde hylt som en stukken gris , slapp for billig unna spør du meg. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Rydda opp i facebooken og fått vekk alt mas og kjas fra grupperinger og firmaer som vil selge meg ditt og datt. Nydelig å ha kun innlegg fra venner og familie og kollegaer. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Middagen kan ikke bli ferdig fort nok. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 http://www.vg.no/rampelys/tv/hollywood/pakistanske-diplomater-forbannet-paa-homeland/a/23363767/ Osama bin Laden anyone? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 (endret) Kan dere føle julestemninga? Endret 28. desember 2014 av Bundy Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Den låta passer ganske bra her nede, med tanke på overhengende ladyboy-fare. Har broren min på besøk og han klinte med ei allerede første kvelden. Det var morsomt. Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Noen her som har prøvd Popcorn Time? Virker helt genialt. Testet programmet for første gang for ett par dager siden, var ikke engang klar over at det fantes. Virker ganske greit, men må innrømme at jeg synes det er rart at det ikke har blitt "lagt ned", ettersom det er ulovlig, eller? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Fikk det ikke til å funke ordentlig jeg. Med en gang jeg så på noe så sluttet programmet å funke etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg