N-4K0 Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Heihei første besøket i kafeen. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Heihei første besøket i kafeen. Heisann. Slå deg ned før jeg gjør det! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Det beste med hele jula (bortsett fra pinnekjøttmiddagen på julaften): Lang, sein 1. juledagsbrunsj i pysjamasen. AH. God jul da, DNFK! Oda! Jeg har savnet deg her inne. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 (endret) Lenge leve dobbeltposter. Samt sykdom og mobilposting. Endret 26. desember 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Lys våken kl 6:30 på en fridag. Hva skjer ? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Spørsmål: dere som poster bilde av dere på forumet, er dere ikke redd noen skal kjenne dere igjen? Er vel forbi det stadiet, siden det allerede har skjedd Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Det var aldri et tema engang for min del. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 For noen drømmer jeg hadde i natt. Først drømte jeg at jeg skulle passe en hund, og jeg tok den med meg på tur bort til min mor sammen med kjæresten. Der slo vi oss ned i noen dager, før jeg kom på at jeg måtte levere hunden tilbake. Men da jeg skulle det, hadde eieren dødd, så jeg fikk hunden. Så drømte jeg at tredje verdenskrig oppstod. Da måtte jeg stjele en gjenstand som var verdt én million dollar som skulle stoppe krigen, men istedenfor ble jeg tatt til fange. 2 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Det beste med hele jula (bortsett fra pinnekjøttmiddagen på julaften): Lang, sein 1. juledagsbrunsj i pysjamasen. AH. God jul da, DNFK! Oda! Jeg har savnet deg her inne. Koselig å være tilbake! Lenge siden sist, har liksom ikke så mye tid til overs nå lenger. Gjør et lite romjuls-comeback. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Alle er ute å leker i det ukjente fenomenet i Bergen (les snøen) mens vi ligger godt under dynen å ser på film.. Sykdom er bæsj! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Koselig å være tilbake! Lenge siden sist, har liksom ikke så mye tid til overs nå lenger. Gjør et lite romjuls-comeback. Heiiii :-D Lenke til kommentar
ran94 Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 For noen drømmer jeg hadde i natt. Først drømte jeg at jeg skulle passe en hund, og jeg tok den med meg på tur bort til min mor sammen med kjæresten. Der slo vi oss ned i noen dager, før jeg kom på at jeg måtte levere hunden tilbake. Men da jeg skulle det, hadde eieren dødd, så jeg fikk hunden. Så drømte jeg at tredje verdenskrig oppstod. Da måtte jeg stjele en gjenstand som var verdt én million dollar som skulle stoppe krigen, men istedenfor ble jeg tatt til fange. Haha, huff da. Jeg drømte at svoren på ribba ikke ble sprø. Var vel heller et mareritt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Hadde ikke sprø svor på ribba i år. Beste ribba jeg har hatt på mange mange år. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Jeg har spist så mye ribbe fra varmmatdisken på Eurospar i løpet av høsten at jeg seriøst har blitt lei. Iallfall nesten, ribba på julaften gikk nå ned Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Noen her som har prøvd Popcorn Time? Virker helt genialt. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Noen her som har prøvd Popcorn Time? Virker helt genialt. Det er genialt å stjele også, helt gratis! Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Det har blitt så tungvindt etter at Piratebay la ned. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Det har blitt så tungvindt etter at Piratebay la ned. Finnes da drøssevis av alternativer. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Pgup: redd for å bli gjenkjent på forumet av folk du kjenner, eller redd for å bli gjenkjent av ukjente forumbrukere på gaten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg