Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

 

God jul folkens!

 

Auauauauauauauau, våknet til rygg- og hodesmerter uten like. :(

Du må få deg noen tabletter.
Tok en Ibuprofen-tablett, men det hjalp ikke. Det eneste som hjalp var å... "rope på elgen". :p Fyllesyk uten å ha drukket alkohol på 10 år - det er godt gjort!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

God jul folkens!

 

Auauauauauauauau, våknet til rygg- og hodesmerter uten like. :(

Du må få deg noen tabletter.

 

Tok en Ibuprofen-tablett, men det hjalp ikke. Det eneste som hjalp var å... "rope på elgen". :p Fyllesyk uten å ha drukket alkohol på 10 år - det er godt gjort!

 

Ekte tabletter. Imigran, Eletriptan, Paralgin Forte, Marzine eller Baklofen.
Lenke til kommentar

 

Dette er visst året man skal lage artikler for alle de som gruer seg til forskjellige juleting..

Stakkars alle diabetikere som gruer seg til kaker og konfekt.. Stakkars alle i rullestol og de med bevegelseshemninger som gruer seg til å gå rundt treet.. Stakkars alle som gruer seg til å åpne pakker med ting de ikke ønsket seg.

Flere?

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar

 

 

 

God jul folkens!

 

Auauauauauauauau, våknet til rygg- og hodesmerter uten like. :(

Du må få deg noen tabletter.

 

Tok en Ibuprofen-tablett, men det hjalp ikke. Det eneste som hjalp var å... "rope på elgen". :p Fyllesyk uten å ha drukket alkohol på 10 år - det er godt gjort!

 

Ekte tabletter. Imigran, Eletriptan, Paralgin Forte, Marzine eller Baklofen.

 

Jeg anbefaler ethylmorfin, eller paralgin forte, eller rene kodeintabletter på 25mg (Samme som i paralgin forte, bare du har ikke all paracetamolen)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Sitter å lurer på om jeg har misforstått dette med julemusikk her jeg sitter å hører på Ensiferum, men det får heller være.

Og.. Eh.. God... jul. Ja. Sånn var det.

God jul, dudes og dudettes.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...