Kea Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 God jul folkens! Auauauauauauauau, våknet til rygg- og hodesmerter uten like. Du må få deg noen tabletter.Tok en Ibuprofen-tablett, men det hjalp ikke. Det eneste som hjalp var å... "rope på elgen". Fyllesyk uten å ha drukket alkohol på 10 år - det er godt gjort! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 (endret) Svarte faen, det blir mas i dag. Endret 24. desember 2014 av Bundy 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 TVNorges nett-tv heter Dplay. Srsly.. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 God jul folkens! Auauauauauauauau, våknet til rygg- og hodesmerter uten like. Du må få deg noen tabletter. Tok en Ibuprofen-tablett, men det hjalp ikke. Det eneste som hjalp var å... "rope på elgen". Fyllesyk uten å ha drukket alkohol på 10 år - det er godt gjort! Ekte tabletter. Imigran, Eletriptan, Paralgin Forte, Marzine eller Baklofen. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Hvordan døde Askepotts far i tre nøtter til Askepott? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Runk og pul,God jul! 1 Lenke til kommentar
Glowman Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 (endret) Gå i ditt lokale , tilbedelsessted i henhold til din religion folkens før den guden du har valgt straffer deg for å ikke følge den rette tro Ps! Husk Kodebrikken Endret 24. desember 2014 av Fuggelbeist Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 (endret) Ønsker dere alle en trivelig julekveld! Håper dere spiser masse god mat og blir glad og mett, og at oldemora deres ikke paprer hull i hodet ditt om Buddha og "faens oldemor" (det gjør vertfall min) God jul'a DNFK. Endret 24. desember 2014 av KinderLinda Lenke til kommentar
Quote Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 God jul alle saman. Et med omhu. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 (endret) 250.000 har spiseforstyrrelser:Gruer seg tiljulemiddagene Dette er visst året man skal lage artikler for alle de som gruer seg til forskjellige juleting.. Stakkars alle diabetikere som gruer seg til kaker og konfekt.. Stakkars alle i rullestol og de med bevegelseshemninger som gruer seg til å gå rundt treet.. Stakkars alle som gruer seg til å åpne pakker med ting de ikke ønsket seg. Flere? Endret 24. desember 2014 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Glowman Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 (endret) Mennesker kan en gang iblant overraske deg. https://www.indiegogo.com/projects/help-thomas-to-get-a-fresh-start Endret 24. desember 2014 av Fuggelbeist Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Mennesker kan en gang iblant overraske deg. https://www.indiegogo.com/projects/help-thomas-to-get-a-fresh-start Dette er sånn jeg gråter av. Takk. Nå må jeg sminke meg på nytt. Motherfucker. Lenke til kommentar
Glowman Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Det er jo ikke lett å vite hvor flott et menneske kan være før du har gitt noen muligheten til å vise det! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 God jul folkens! Auauauauauauauau, våknet til rygg- og hodesmerter uten like. Du må få deg noen tabletter. Tok en Ibuprofen-tablett, men det hjalp ikke. Det eneste som hjalp var å... "rope på elgen". Fyllesyk uten å ha drukket alkohol på 10 år - det er godt gjort! Ekte tabletter. Imigran, Eletriptan, Paralgin Forte, Marzine eller Baklofen. Jeg anbefaler ethylmorfin, eller paralgin forte, eller rene kodeintabletter på 25mg (Samme som i paralgin forte, bare du har ikke all paracetamolen) Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Mennesker kan en gang iblant overraske deg. https://www.indiegogo.com/projects/help-thomas-to-get-a-fresh-start Dette er sånn jeg gråter av. Takk. Nå må jeg sminke meg på nytt. Motherfucker. Det er sånn jeg blir provosert av, youtubere som utnytter vanskeligstilte for internettcred og viewers. Dette er dog ikke det værste eksemplet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 (endret) Sitter å lurer på om jeg har misforstått dette med julemusikk her jeg sitter å hører på Ensiferum, men det får heller være. Og.. Eh.. God... jul. Ja. Sånn var det.God jul, dudes og dudettes. Endret 24. desember 2014 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 God jul folk og fe!! Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Sitter å lurer på om jeg har misforstått dette med julemusikk her jeg sitter å hører på Ensiferum, men det får heller være. Og.. Eh.. God... jul. Ja. Sånn var det. God jul, dudes og dudettes. GOD JUL KIKKAN Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 (endret) trolololollolo god jul Endret 24. desember 2014 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg