Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817324

...

Teodor : Brum , brum , brum så søte de er !

Ble bitt i øret av en sånn der en gang.

Kanskje den hadde sett Tyson vs Holyfield , knegg knegg........

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok. Landsbygda i Kina er stedet, skjønner jeg.

LoL er ikke så vanskelig å skjønne, egentlig. Det er som alle andre spill, et sett med regler som du må følge.

Kort fortalt, er det 5 spillere mot 5 andre spillere. De som spiller best, vinner over de som spiller dårligst. Verre er det ikke. Kan gi en mer detaljerik forklaring om du ønsker.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Problemet er at de som spiller best gjerne er så gode at jeg får helt mark av sånne spill. Om jeg vil drite meg ut, så finnes det enklere måter å gjøre det på.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Det eneste spillet jeg ble sånn nogenlunde god i var Empire Earth. Etter expansion discen kom og en kunne skille ut fraksjonene på små planeter. Rent tech race. Satt og bombet folk i middelalderen med laservåpen etter en times tid. Men det begynner å bli lenge siden.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Status er nå en ting. Men det er noen der ute som tjener penger på det vet jeg. Jeg driter nå en lang faen i begge deler. Gi det noen år, og det vil være status å være god i dataspill utenfor Sør Korea.

Lenke til kommentar

Er ikke så veldig status å være god i dataspill for meg, så er ikke noe å grine over akkurat.

:dremel:

Status er nå en ting. Men det er noen der ute som tjener penger på det vet jeg. Jeg driter nå en lang faen i begge deler. Gi det noen år, og det vil være status å være god i dataspill utenfor Sør Korea.

Ser ganske populært ut allerede:

league_of_legends_world_championships_st

Det gjelder bare å holde seg til de riktige miljøene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...