Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok. Landsbygda i Kina er stedet, skjønner jeg.

LoL er ikke så vanskelig å skjønne, egentlig. Det er som alle andre spill, et sett med regler som du må følge.

 

Kort fortalt, er det 5 spillere mot 5 andre spillere. De som spiller best, vinner over de som spiller dårligst. Verre er det ikke. Kan gi en mer detaljerik forklaring om du ønsker.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Det eneste spillet jeg ble sånn nogenlunde god i var Empire Earth. Etter expansion discen kom og en kunne skille ut fraksjonene på små planeter. Rent tech race. Satt og bombet folk i middelalderen med laservåpen etter en times tid. Men det begynner å bli lenge siden.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Status er nå en ting. Men det er noen der ute som tjener penger på det vet jeg. Jeg driter nå en lang faen i begge deler. Gi det noen år, og det vil være status å være god i dataspill utenfor Sør Korea.

Lenke til kommentar

Er ikke så veldig status å være god i dataspill for meg, så er ikke noe å grine over akkurat.

:dremel:

Status er nå en ting. Men det er noen der ute som tjener penger på det vet jeg. Jeg driter nå en lang faen i begge deler. Gi det noen år, og det vil være status å være god i dataspill utenfor Sør Korea.

Ser ganske populært ut allerede:

league_of_legends_world_championships_st

 

Det gjelder bare å holde seg til de riktige miljøene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...