Deadringer Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Skal sjekke den ut etterpå. Sitter og ser på Shenryyr sin stream på Twitch at the moment. Kerbal? Kerbal er fett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Yup. Spiller du KSP? Elsker de ekstra tinga nå som den er gått over i beta. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Yup. Spiller du KSP? Elsker de ekstra tinga nå som den er gått over i beta. Ja, jeg har en dårlig vane for å synke dypt ned i Kerbal-fella hver gang jeg har perioder med fri. Jeg har fortsatt til gode å lande vellykket på noe, riktignok. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Hva pleier du å mekke til yule, smurf? Marengs, i all hovedsak. Og så tar foreldra mine og minstesøss seg av resten - etter at mormor ble for svak til å stå foran jern og ovn dagen lang. Så da blir det kokosmakroner, havreflarn, strull, colakaker, serinakaker, turidkjeks (små, harde kjeks med sjokoladebiter og hakkede mandler i), sandkaker, pepperkaker (pappa lager deigen et par dager i forveien, så sitter vi barna og stikker ut figurer mens vi hører på "Putti Plutti Pott" og gamle jule-CD-er fra nittitallet og tidlig 2000-tall). Før hadde vi goro, krumkaker og fattigmann også, men kusina mi fikk gorojernet, mamma mener det er nok med strull, og fattigmann synes hun det er for mye prakk med, og pappa sier at det bare er han og meg som spiser dem, så da kan det være det samme. Og så er det tynne lemser og tykke lefser (tynnlæms og tjukklæfs), da. Ser for meg at når jeg starter min egen familie, eller i alle har noen andre å tilbringe førjulstida med, så blir det til at jeg lager marengs, colakaker, havreflarn, kokosmakroner, serinakaker og goro - om jeg klarer å oppdrive et gorojern. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Ikke Bordstabler? Ingen jul uten bordstabler Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Jeg vil vite hvilke julekaker Lyc spiser nå i julen. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Julekaker fig. 1: bordstabler. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Ja, jeg har en dårlig vane for å synke dypt ned i Kerbal-fella hver gang jeg har perioder med fri. Jeg har fortsatt til gode å lande vellykket på noe, riktignok.Sjekk ut Scott Manley sine tutorials så lander du på både Mün, Minmus og Duna før natta er omme. Har forresten streama litt KSP tidligere. Kanskje jeg skulle gjøre det igjen. På det meste tror jeg at jeg hadde 8 viewers- Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Ja, jeg har en dårlig vane for å synke dypt ned i Kerbal-fella hver gang jeg har perioder med fri. Jeg har fortsatt til gode å lande vellykket på noe, riktignok.Sjekk ut Scott Manley sine tutorials så lander du på både Mün, Minmus og Duna før natta er omme.Har forresten streama litt KSP tidligere. Kanskje jeg skulle gjøre det igjen. På det meste tror jeg at jeg hadde 8 viewers- Gjør'e, jeg hadde sett på. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Kan gjøre det i romjula. Kanalen min på Twitch heter L4r5man. Følg meg så får du epost når jeg går live. 1 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Vel... Nå har strømmen gått sånn 5-6 ganger her hjemme pga lyn og torden og nå kommer ikke strømmen tilbake. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Karma karma 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 (endret) _ Endret 20. desember 2014 av General Bork Laser Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Julekaker fig. 2: Krumkaker. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Gøy med Java-oppdatering når man er tre stykk på jobb ... Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Gøy med Java-oppdatering når man er tre stykk på jobb ... Tror Ninite.com har en Pro versjon som kan ta av det for deg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 (endret) Jeg vil vite hvilke julekaker Lyc spiser nå i julen.Biscotti. Helt plain, dypper det i en kopp god kaffe som seg hør og bør. Edit: Tok meg friheten til å svare siden han enten har eksamen eller sover rn. Endret 20. desember 2014 av Eplefe 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 (endret) Gøy med Java-oppdatering når man er tre stykk på jobb ... Tror Ninite.com har en Pro versjon som kan ta av det for deg. Dessverre ikke helt slik det fungerer. Jeg er tvunget til å bruke systemene til arbeidsgiver. Utrullingen er gjennomført allerede, jeg sitter bare her å rensker opp der hvor det skjedde noe feil. Og det er ganske mye som kan gå feil når vi har nesten hundre tusen ansatte. Endret 20. desember 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg