Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva pleier du å mekke til yule, smurf?

Marengs, i all hovedsak. Og så tar foreldra mine og minstesøss seg av resten - etter at mormor ble for svak til å stå foran jern og ovn dagen lang.

Så da blir det kokosmakroner, havreflarn, strull, colakaker, serinakaker, turidkjeks (små, harde kjeks med sjokoladebiter og hakkede mandler i), sandkaker, pepperkaker (pappa lager deigen et par dager i forveien, så sitter vi barna og stikker ut figurer mens vi hører på "Putti Plutti Pott" og gamle jule-CD-er fra nittitallet og tidlig 2000-tall). Før hadde vi goro, krumkaker og fattigmann også, men kusina mi fikk gorojernet, mamma mener det er nok med strull, og fattigmann synes hun det er for mye prakk med, og pappa sier at det bare er han og meg som spiser dem, så da kan det være det samme.

Og så er det tynne lemser og tykke lefser (tynnlæms og tjukklæfs), da.

 

Ser for meg at når jeg starter min egen familie, eller i alle har noen andre å tilbringe førjulstida med, så blir det til at jeg lager marengs, colakaker, havreflarn, kokosmakroner, serinakaker og goro - om jeg klarer å oppdrive et gorojern.

Lenke til kommentar

Ja, jeg har en dårlig vane for å synke dypt ned i Kerbal-fella hver gang jeg har perioder med fri. Jeg har fortsatt til gode å lande vellykket på noe, riktignok.

Sjekk ut Scott Manley sine tutorials så lander du på både Mün, Minmus og Duna før natta er omme.

Har forresten streama litt KSP tidligere. Kanskje jeg skulle gjøre det igjen. På det meste tror jeg at jeg hadde 8 viewers-

Lenke til kommentar

 

Ja, jeg har en dårlig vane for å synke dypt ned i Kerbal-fella hver gang jeg har perioder med fri. Jeg har fortsatt til gode å lande vellykket på noe, riktignok.

Sjekk ut Scott Manley sine tutorials så lander du på både Mün, Minmus og Duna før natta er omme.

Har forresten streama litt KSP tidligere. Kanskje jeg skulle gjøre det igjen. På det meste tror jeg at jeg hadde 8 viewers-

 

Gjør'e, jeg hadde sett på.

Lenke til kommentar

 

Gøy med Java-oppdatering når man er tre stykk på jobb ...

Tror Ninite.com har en Pro versjon som kan ta av det for deg.

 

Dessverre ikke helt slik det fungerer. Jeg er tvunget til å bruke systemene til arbeidsgiver.

 

Utrullingen er gjennomført allerede, jeg sitter bare her å rensker opp der hvor det skjedde noe feil. Og det er ganske mye som kan gå feil når vi har nesten hundre tusen ansatte.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...