Kakeshoma Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Ser på Battlegroud Afghanistan.. Kozeli juleserie.Har du sett Ross Kemp sin Afghanistan-serie? Ikke ennå, men har den i pipen Er den bra? Så Commando: On the front line et par uker siden.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Nei du har aldri vært borteJeg var vekk i sikkert 16 timer. Dessuten tar du feil. Jeg var vekk mer eller mindre hele oktober. Merket det ikke sry var nok et annet berg jeg tenkte på, men for all del Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 er ikke bare bibelen som har en Gud.Koranen da. Men jeg trodde ikke du var musling. Tror du ikke at jeg kan finne min egen så lenge de gjør det eller? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Ikke ennå, men har den i pipen Er den bra? Så Commando: On the front line et par uker siden.. Jeg likte den. En av få dokumentarer der kommentatoren faktisk plasserer seg selv i skuddlinjen. Husker i den ene episoden så måtte han krype nedi en grøft og du bokstavelig talt hørte kulene suse forbi rett over hodet hans. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Satan slår Gud lett.. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Forresten, er fleskeberget tilbake? Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Kjed dere må gå i dusjen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Kjed dere må gå i dusjen Ta bilde og post her. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Sitter og vurderer litt frem og tilbake her. Siden jeg sov til klokka 18 kommer jeg til å slite med søvnen i natt. Ikke sikker på om jeg burde døgne eller røyke meg en skikkelig feit en for å prøve å bruke det til å sovne. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 hvorfor sov du så lenge? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 hvorfor sov du så lenge?Andre natta på rad jeg ikke sovna før langt ut på morrakvisten. Blame my mania. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Jeg likte den. En av få dokumentarer der kommentatoren faktisk plasserer seg selv i skuddlinjen. Husker i den ene episoden så måtte han krype nedi en grøft og du bokstavelig talt hørte kulene suse forbi rett over hodet hans. Ja, samme med Commando. Han gikk gjennom treningen på forhånd for å forstå og bli respektert av soldatene i større grad. Da de var i Afghanistan var det en gang han filmet steinsprut fra en kule traff rett foran trynet hans.. Saiko greier. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Sitter og vurderer litt frem og tilbake her. Siden jeg sov til klokka 18 kommer jeg til å slite med søvnen i natt. Ikke sikker på om jeg burde døgne eller røyke meg en skikkelig feit en for å prøve å bruke det til å sovne. Sistnevnte med denne i bakgrunnen Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Håndballdamene, for en gjeng Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Sistnevnte med denne i bakgrunnen Skal sjekke den ut etterpå. Sitter og ser på Shenryyr sin stream på Twitch at the moment. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Jeg likte den. En av få dokumentarer der kommentatoren faktisk plasserer seg selv i skuddlinjen. Husker i den ene episoden så måtte han krype nedi en grøft og du bokstavelig talt hørte kulene suse forbi rett over hodet hans. Veldig modig gjort å lage en slik dokumentarserie. Tenk ellers på hvordan vanlige krigskorrespondenter har det, og hva de ser og opplever. Når vi for øvrig er inne på krigsdokumentarer, så er Apocalypse: The Second World War etter min mening den aller beste dokumentaren for 2. verdenskrig. Ligger på NRK Nett-TV for tiden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Hvis jeg SKAL døgne i natt tror jeg at jeg skal bruke tida på å bake, lage drops og fløtekarameller. Den forrige batchen med fløtekarameller blei for myk og den første blei for hard. Dessuten har jeg ikke kommet meg gjennom lista med ting jeg skulle bake til jul. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Mekka marengs i kveld, så nå er jeg ferdig - for min del, selv om mamma skal lage strull i morra. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Hva pleier du å mekke til yule, smurf? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg