L4r5 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Prøv Nirvana. De har den eneste akseptable 'babben i Bergen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Nope.Hvem da? Dino Vet ikke helt om jeg er enig i Hordalands beste, men fortsatt trist. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Prøv Nirvana. De har den eneste akseptable 'babben i Bergen.Also not true. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Cards Against Humanity. Knis 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Also not true.Så fortell hvem som er de beste da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Så fortell hvem som er de beste da.Jeg vil ikke være med på å popularisere dem, er mer enn nok kø der i helgene allerede. 1 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Jeg har bare spist på den oppe ved Mannsverk torg, siden det er rett i nærheten av søstra mi. Den er i alle fall knall Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Jeg har spist på Svingen, Daniels, den som lå der Royals er nå og en i nærheten av Vestre Torggate. Daniels klart best av de! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Må ikke nevne navn da, dere kan skape mer kø osv. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Fuck, hvorfor er det ikke mer bruklige leiliheter i Trondheim nå, så for et par uker siden og så ihvertfall 4 stk. jeg kunne sett på. Nå kanskje 2, mulig at jeg flyr opp for en dag bare for å se på hybel. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Tviler på noen i Bergen ikke har hørt om Daniels. Men det virker som om den ikke er så populær (eller god?) som en skulle tro ut i fra ryktet. Fordelen er uansett at de får god score hos mattilsynet når de er på besøk. Bakdelen er at de har pusha prisene i været siste året. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Jeg har spist på Svingen, Daniels, den som lå der Royals er nå og en i nærheten av Vestre Torggate. Daniels klart best av de!Den som lå der Royal ligger nå måtte jo legge ned, det er jo aldri et godt tegn. Ali Baba som ligger rett ved siden av er decent, though! Daniels synes jeg er oppskrytt. Jeg har bare spist på den oppe ved Mannsverk torg, siden det er rett i nærheten av søstra mi. Den er i alle fall knall Wow, jeg trodde de hadde lagt ned for lengst. Hvis det er den jeg tror det er har jeg bare spist der når jeg har vært skikkelig, skikkelig full, så tør liksom ikke uttale meg om smak/kvalitet der. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) Jeg fikk restauranter helt i vrangstrupen etter jeg spiste noe jeg synes var superbra biffmåltid i sommer, og like etter ble restauranten stengt av mattilsynet, det var bilder av kjøkkenet i avisa og 2 kokker uten oppholdstillatelse. Det var mus/rottelort ved siden av kjøttet, muggsamlinger, kjølerommet hadde alt for høy temperatur, kjøkkenet var skikkelig grisete osv osv. Men utad var de en flott "italiensk" restaurant med flinke og pene kelnere. De har ikke åpnet igjen. Så det vi som kunder ser er oftest veldig annerledes enn der vi ikke har innsyn. Så en burgerkiosk der han på bakrommet bare kasta salat på gulvet men han skjærte det opp. Kinarestauranten jeg spiste på flere ganger i min "barndom" ble stengt for noen år siden da det ble avdekka ulovlige arbeidere og gjenbruk av ris bl.a. De bare tømte uspist ris fra tallerkener over i gryta igjen. Endret 18. desember 2014 av Bytex Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Tviler på noen i Bergen ikke har hørt om Daniels. Men det virker som om den ikke er så populær (eller god?) som en skulle tro ut i fra ryktet. Fordelen er uansett at de får god score hos mattilsynet når de er på besøk. Bakdelen er at de har pusha prisene i været siste året. Jeg har bodd i Bergen i to år uten å høre om Daniels. Hvor ligger den? Lenke til kommentar
kwah Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Tviler på noen i Bergen ikke har hørt om Daniels. Men det virker som om den ikke er så populær (eller god?) som en skulle tro ut i fra ryktet. Fordelen er uansett at de får god score hos mattilsynet når de er på besøk. Bakdelen er at de har pusha prisene i været siste året. Jeg har bodd i Bergen i to år uten å høre om Daniels. Hvor ligger den? bergen Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Tviler på noen i Bergen ikke har hørt om Daniels. Men det virker som om den ikke er så populær (eller god?) som en skulle tro ut i fra ryktet. Fordelen er uansett at de får god score hos mattilsynet når de er på besøk. Bakdelen er at de har pusha prisene i været siste året. Jeg har bodd i Bergen i to år uten å høre om Daniels. Hvor ligger den? Laksevåg Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Én R til så hadde jeg ikke turt å spise der. Lakservåg. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) Laksevåg Da er det ikke rart at jeg ikke har sett den. Jeg har ingenting der å gjøre. Derimot ser jeg fram til å besøke den nye Inside-restauranten når jeg kommer tilbake. Endret 18. desember 2014 av Zarac Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Én R til så hadde jeg ikke turt å spise der. Lakservåg. Ligger rett ved Gravdal da. Best å holde seg unna! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Laksevåg Da er det ikke rart at jeg ikke har sett den. Jeg har ingenting der å gjøre. Derimot ser jeg fram til å besøke den nye Inside-restauranten når jeg kommer tilbake. Er det ikke samme meny? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg