Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fordi jeg har vært og er litt dårlig. blir kvalm av å tenke på mat. skal rense kroppen, kaffen ødelgger for det. men blir snart kvalm av kaffe og. Er for mye giftstoffer i alt så begynner fra bunnen av etter at jeg har gått i gjennom prosessen. blir snart linsesuppe kokt fra bunnen av. Må bare ha en uke uten kaffe og. Er vanskelig fordi jeg er avhengig av kaffe. Må ha linser uten at de er pakket i plast og, blir med vann reiser kanskje til utlandet hvis jeg tørr snart, da kan jeg skaffe ordentlige råvarer også

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Random spørsmål, men jeg og en kompis satt å ble helt satt ut av det: Hvordan klarer blinde å tørke seg bak etter å ha driti? :p

De river av et stykke papir av rullen, holder den i handa, strekker handa bak og stryker det mellom rumpeballene.

Deretter bretter de det sammen, putter det i munnen, og svelger det.

Lenke til kommentar

Ønsket jeg var fri. Må hele tiden kontrollere meg. kan få bli full i dag om jeg vil skjønner ikke hva som hindrer meg til å bli det :) Alt er gratis :) Eller ha sex feks. hindrer meg i det og. Venter på den perfekte mannen. men hindrer meg selv i så mye så møter aldri han allikevel kanskje. tror sinnet blir renset ved faste og. Jeg får litt mer oversikt. hehe oppi høyden :) må legge av meg det barnslige og. må se meg selv.

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Ønsket jeg var fri. Må hele tiden kontrollere meg. kan få bli full i dag om jeg vil skjønner ikke hva som hindrer meg til å bli det :) Alt er gratis :) Eller ha sex feks. hindrer meg i det og. Venter på den perfekte mannen. men hindrer meg selv i så mye så møter aldri han allikevel kanskje. tror sinnet blir renset ved faste og. Jeg får litt mer oversikt. hehe oppi høyden :) må legge av meg det barnslige og. må se meg selv.

Jeg er her!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...