Niqābninja Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Yaaa. Skummelt med nye tradisjoner da :---D Jeg har fortsatt ikke bestemt med 100% for om jeg skal ta fri frem til nyåret eller jobbe litt i jula. -.- Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Random spørsmål, men jeg og en kompis satt å ble helt satt ut av det: Hvordan klarer blinde å tørke seg bak etter å ha driti? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Random spørsmål, men jeg og en kompis satt å ble helt satt ut av det: Hvordan klarer blinde å tørke seg bak etter å ha driti? De river av et stykke papir av rullen, holder den i handa, strekker handa bak og stryker det mellom rumpeballene. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) har fasta siden mandag. Null mat bare vann og kaffe. Blir spennende å se utviklingen av det og resultatet. Meningen er å gå inn i kun vann. Endret 18. desember 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) fordi jeg har vært og er litt dårlig. blir kvalm av å tenke på mat. skal rense kroppen, kaffen ødelgger for det. men blir snart kvalm av kaffe og. Er for mye giftstoffer i alt så begynner fra bunnen av etter at jeg har gått i gjennom prosessen. blir snart linsesuppe kokt fra bunnen av. Må bare ha en uke uten kaffe og. Er vanskelig fordi jeg er avhengig av kaffe. Må ha linser uten at de er pakket i plast og, blir med vann reiser kanskje til utlandet hvis jeg tørr snart, da kan jeg skaffe ordentlige råvarer også Endret 18. desember 2014 av Sabell Lenke til kommentar
kwah Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Random spørsmål, men jeg og en kompis satt å ble helt satt ut av det: Hvordan klarer blinde å tørke seg bak etter å ha driti? De river av et stykke papir av rullen, holder den i handa, strekker handa bak og stryker det mellom rumpeballene. Deretter bretter de det sammen, putter det i munnen, og svelger det. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Damn, 2,5 uker til jeg må ha flyttet. Må bare finne et sted å bo lol. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) Ønsket jeg var fri. Må hele tiden kontrollere meg. kan få bli full i dag om jeg vil skjønner ikke hva som hindrer meg til å bli det Alt er gratis Eller ha sex feks. hindrer meg i det og. Venter på den perfekte mannen. men hindrer meg selv i så mye så møter aldri han allikevel kanskje. tror sinnet blir renset ved faste og. Jeg får litt mer oversikt. hehe oppi høyden må legge av meg det barnslige og. må se meg selv. Endret 18. desember 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Moren din er gratis. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Endelig juleferie.. Blir digg å gå i hi et par uker. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) Må legge fra meg noe. Å gå videre. kaste det i sjøen http://youtu.be/S9bCLPwzSC0 Endret 18. desember 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Må drepe noen og gå videre :) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Må legge fra meg noe. Å gå videre. kaste det i sjøen Hva med tastaturet? 8 Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Må drepe noen og gå videre :) Og hva var morsomt med det ? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Du fikk en pluss av meg der, L4r5 1 Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Må legge fra meg noe. Å gå videre. kaste det i sjøen Hva med tastaturet? Fordi det er haug som ikke vil ha meg her ? Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Du fikk en pluss av meg der, L4r5 Du av meg å ..:.. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Ønsket jeg var fri. Må hele tiden kontrollere meg. kan få bli full i dag om jeg vil skjønner ikke hva som hindrer meg til å bli det Alt er gratis Eller ha sex feks. hindrer meg i det og. Venter på den perfekte mannen. men hindrer meg selv i så mye så møter aldri han allikevel kanskje. tror sinnet blir renset ved faste og. Jeg får litt mer oversikt. hehe oppi høyden må legge av meg det barnslige og. må se meg selv. Jeg er her! 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Fordi det er haug som ikke vil ha meg her ? Var bare et forsøk på å være morsom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg