Sabell Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 (endret) trenger ny elsker! løp og kjøp går på meny jeg og Sjekk ut chat.eros.noFinner du ikke en elsker der så er det noe galt med deg.Hvor skal man gå hvis det faktisk er noe galt med en? hit så klary Du er herfra døpt til min sorte hingst Endret 17. desember 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Hvor skal man gå hvis det faktisk er noe galt med en? På legesenteret, vil jeg tro. Hehe, jeg er for syk til at legene kan hjelpe meg. Sist jeg skulle til legen måtte jeg avlyse fordi jeg var for syk. 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 1: Hva er frekt med det? 2: "Ansiktsmaske"... Fra Sexylubb1 regner jeg med? Du har vært for lenge borte fra Grenland merker jeg. Den nye måten å svare på når folk sier at de ikke gidder noe er "så frekt" Hahahaha, nei! Den er fra Vita Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Du har vært for lenge borte fra Grenland merker jeg. Den nye måten å svare på når folk sier at de ikke gidder noe er "så frekt" Aha. Er bare østpå 3 eller 4 ganger i året. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Hvor skal man gå hvis det faktisk er noe galt med en?På legesenteret, vil jeg tro.Hehe, jeg er for syk til at legene kan hjelpe meg. Sist jeg skulle til legen måtte jeg avlyse fordi jeg var for syk. helt normalt hehe Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 He'll yeah! Jeg er ferdig med spille Singularity og det på hard! Jeg er jaggu meg stolt, men aldri om jeg skal spille på hard i gjen for jeg er ikke god nok til det sånn egentlig. Ja, jeg skryter av meg selv nå, og det har jeg lov til etter alle timene jeg har brukt. (for det tok meg 2/3 uker ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Jeg har ikke opplevd det på noen år. Men idag møtte jeg ett lite nurket som smeltet hjerte mitt og jeg kunne høre eggene mine som ropte etter sæd. Haha Bare venter du på drømmemannen? Freddy Krueger er alle jenters drømmemann , ho ho Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Er ikke mange som kan slå i bordet med at dem har truffet både agent 007 med frue men det kan jeg Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Hvor lenge kan man være sammen som ett par, før det er naturlig å feire jul sammen med familien til den nye kjæresten ?Veldig individuelt. Jeg og madammen har (delvis) feiret jul sammen siden vi ble sammen (nærmer seg sakte 5 år), mens et vennepar av oss feirer jul hver for seg, og de kunne ikke tenke seg noe annet. De har vært sammen i rundt 4 år Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Jeg og fruen går inn mot vår andre jul som par og feirer hver for oss med hver vår familie Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 er på tredje jula med dama, og vi feirer hver for oss. nå bor hu også i danmark da, så avstanden har litt å si på det også. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Det mest normale er vel å feire jul hver for seg fremtil man gifter seg eller får barn i sammen. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Hva med når man bor sammen? Da synes jeg det er naturlig å feire jul i lag, men det er vel kanskje bare meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Minstesøss og typen har bodd sammen i flere år nå, og feirer i år for første gang jul sammen, men kun fordi resten drar til Stavanger for å feire med farmor. Hadde vi feiret hjemme, hadde hun feiret med oss. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Vi skal være sammen på julaften første gang nå i år. Vært samboere i drøyt fire år. Vennepar feirer også sammen for første gang i år, de har vært sammen i sju-åtte år, feirer sammen i år fordi de har fått kid. Det er vel opp til hver enkelt hva som føles mest naturlig. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Frøken burkaniqab: Feirer dere hjemme hos dere selv, eller hos en av foreldrene? Vi har kun feiret sammen med foreldre (på rullering), og ser ut til at trenden fortsetter. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Jeg skal feire jul hjemme til jeg er gift, da kan jeg feire jul hos den andre parten. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Frøken burkaniqab: Feirer dere hjemme hos dere selv, eller hos en av foreldrene? Vi har kun feiret sammen med foreldre (på rullering), og ser ut til at trenden fortsetter. Med foreldre. Begynner hos hans. :o Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Najs(?) J U L E F E R I E :------------D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Bond : "Will you marry me ?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg