L4r5 Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Si fra om noen trenger en graviditetstest da. Hadde en close call i vår eller sommer og på apoteket var de tom for enkeltpakker så jeg kjøpte en dobbeltpakke. Brukte bare den ene så den andre er ubrukt. 1 Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 (endret) Nå blir det nettroll <3 gleder meg da får jeg noen likesinnede å leke med og håper en blir sexhodet Du er en engel Endret 17. desember 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Si fra om noen trenger en graviditetstest da. Hadde en close call i vår eller sommer og på apoteket var de tom for enkeltpakker så jeg kjøpte en dobbeltpakke. Brukte bare den ene så den andre er ubrukt.Kan jo alltids bruke den for å sjekke etter noe sånnt derre kreft. Pregnancytest Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 (endret) ? "Lette i feil Meny". Endret 17. desember 2014 av Tåkelur 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Si fra om noen trenger en graviditetstest da. Hadde en close call i vår eller sommer og på apoteket var de tom for enkeltpakker så jeg kjøpte en dobbeltpakke. Brukte bare den ene så den andre er ubrukt. Håper du kjøpte Clearblue Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 ? "Lette i feil Meny".Hahaha. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Håper du kjøpte ClearblueTror faktisk det. Husker ikke og gidder ikke gå og rote langt inni skapet på badet for å sjekke. Kan jo alltids bruke den for å sjekke etter noe sånnt derre kreft. Pregnancytest Kjenner til at svulster kan produsere HCG, men hvis jeg mistenker kreft der nede tror jeg at jeg tar en tur til legen. De anbefaler jo at menn sjekker testiklene sine på samme måte som kvinner sjekker puppene, men Anfall peller så ofte på de at jeg tror hu legger merke til det før jeg. Testikkelkreft er forresten en skikkelig gladhistorie. Bare for en 40 år siden eller noe sånt så var dødeligheten på 95% eller noe sånt. Nå er det motsatt. Bare 5% dødelighet eller noe. En jeg kjente måtte kutte av ene testikkelen når han var 25(?). Det var ikke den verste kreftkuren jeg har sett folk får, men han var jo uten hår en liten stund. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Si fra om noen trenger en graviditetstest da. Hadde en close call i vår eller sommer og på apoteket var de tom for enkeltpakker så jeg kjøpte en dobbeltpakke. Brukte bare den ene så den andre er ubrukt.Jeg har også en liggende. Ubrukt, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 "Lette i feil Meny".Hahaha. Det er aldri for sent til å komme meny humor. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 (endret) Bytex sin har fallt av nå^^ tror hun spisten opp Endret 17. desember 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 (endret) Tror faktisk det. Husker ikke og gidder ikke gå og rote langt inni skapet på badet for å sjekke. Så frekt. Har satt på en sånn ansiktsmaske nå og trynet mitt er seriøst helt stivt. Endret 17. desember 2014 av Freidig Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 trenger ny elsker! løp og kjøp går på meny jeg og Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Hvor lenge kan man være sammen som ett par, før det er naturlig å feire jul sammen med familien til den nye kjæresten ? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Det kommer an på hvor nært sammen dere er. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 (endret) trenger ny elsker! løp og kjøp går på meny jeg og Sjekk ut chat.eros.noFinner du ikke en elsker der så er det noe galt med deg. Hvor lenge kan man være sammen som ett par, før det er naturlig å feire jul sammen med familien til den nye kjæresten ?Det er veldig indivduelt. Anfall skal bort med meg til faren min i år, men de fleste år har vi feira på hver vår kant av landet. Så frekt. Har satt på en sånn ansiktsmaske nå og trynet mitt er seriøst helt stivt. 1: Hva er frekt med det? 2: "Ansiktsmaske"... Fra Sexylubb1 regner jeg med? Endret 17. desember 2014 av L4r5 Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 trenger ny elsker! løp og kjøp går på meny jeg og Sjekk ut chat.eros.noFinner du ikke en elsker der så er det noe galt med deg. hehe er det sånn du gjør det Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 trenger ny elsker! løp og kjøp går på meny jeg og Sjekk ut chat.eros.no Finner du ikke en elsker der så er det noe galt med deg. Hvor skal man gå hvis det faktisk er noe galt med en? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 (endret) hehe er det sånn du gjør det Ikke nå lenger, men hang litt der for en ti års tid sida. Der og sexdate.no, men sistnevnte er lagt ned nå. Hvor skal man gå hvis det faktisk er noe galt med en?Kondomeriet. Endret 17. desember 2014 av L4r5 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 (endret) Hvor skal man gå hvis det faktisk er noe galt med en? På legesenteret, vil jeg tro. Endret 17. desember 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg