Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har prøvd det, men selv om jeg skrur av mobilversjonen, så er det enkelte funksjoner som likevel ikke er synlige, og en av dem er ignorer-funksjonen. Den vises i alle fall ikke hos meg.

Finn deg en PC? Du kan stikke innom biblioteket om du ikke har noen tilgjengelig hjemme eller på jobb. Og ja, det går sikkert buss til biblioteket om du bor i bushen :fun:

Lenke til kommentar

Et smailey juletre kan være litt morsomt også

:innocent:

:) :)

:woot: :woot: :woot:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

:xmas::xmas::xmas: :xmas: :xmas::xmas:

:devil: :devil: :devil::devil: :devil: :devil: :devil:

:realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad:

:wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

:(:(:(:(:(:(:( :( :(

:cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry: :cry: :cry:

:yucky: :yucky: :yucky: :yucky: :yucky: :yucky: :yucky: :yucky: :yucky: :yucky: :yucky:

:scared: :scared: :scared: :scared: :scared: :scared: :scared: :scared: :scared: :scared: :scared: :scared:

• Liker 8
Lenke til kommentar

Ble babysyk i dag. Hvem vil lage en baby med meg? Kriteriene er at du tar ungen når den skriker og jeg får all kosen når babyen er i godt humør.

Hva er det med oss damer, egentlig? Jeg er som en vandrende hormonbombe som ikke klarer å tenke klart. Jeg kan formelig høre eggstokkene rasle og spille bjelleklang!

Lenke til kommentar

Jeg har ikke opplevd det på noen år. Men idag møtte jeg ett lite nurket som smeltet hjerte mitt og jeg kunne høre eggene mine som ropte etter sæd. Haha

Tro meg, har ikke vært sånn siden før jeg ble gravid med 3 åringen (snart 4åring). Jeg husker følelsen jeg hadde rett etter at hun ble født. Jeg synes dypt og inderlig synd på alle jeg så som var gravid. Haha.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...