Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ingen vits å feire jul med familen da vel.Bedre å være alene.Jeg er alene :) Velger det selv. for når ikke hele familien kan være samlet gidder jeg ikke. Er ikke samlet fra før av heller så. som feks at moren min ikke ber den ene broren min men meg og broren min ber meg.Da blir det ingen av de. er jo ikke sånn det skal være. men men :) Har ikke så gode minner fra julefeiring heller så like greit. betyr ingen ting.

Endret av Sabell
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:p har plast juletre men gidder ikke å pynte til jul engang:) synes det er tåpelighet:) men høres koselig ut med å få treet inn som lukter granåler og :) folk tenner lys og det bakes og lages julepynt :)mange barn har glede av sånt :) lager sine egne julegaver og gleder seg til julepakker. God mat og :) masse julefilmer på tv og :) er mest for de små synes jeg :) Har man barn så blir det nok anereledes :) historien om jesus maria og krybben og julenissen også :) er mye fint rundt jul :) juletre fest og :) folk samles ikke bare familen men venner og bekjente også :) så er det julebord og åpne hus og :) fridager og :D kirke klokker som ringer julen inn julegrøt og mandel og marsipangris. kanskje julestrømpe på morgenen og :) masse kos for mange små og store :) ser fram til å feire skikkelig jul en gang jeg og :) Har jo hatt fine stunder rundt jul og :) Pleid å bake risboller og delfikake gjort siden jeg gikk på barneskolen :) men ikke nå lengre..Har bakt mye rart til jul kransekake og konfekt og pepper kaker og pepperkakehus og :) lagd pepperkake hjerter og hengt i vinduet og. klemt på pakker når ingen så det og hehe :) blitt skremt av julenissen og :) vært jomfru maria i teater på barneskolen og husker det var så flaut og være mamma til jesus foran alle som så på fordi josef var jo der og hehe :) vet ikke var bare så rar husker ikke :) Gleder meg til jeg får mann og barn :) da blir det jul da :) Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Får lyst til å dra hjem til jul jeg nå. men har litt angst for å dra dit. Tørr ikke. Så blir ikke noe godt. Ønsket det var anerledes. Men orker ikke bry meg med jul da. kjenner jeg er deprimert å må prøve og komme meg på beina. har lyst til å gå og gjemme meg og. og våkne opp et annet sted. men det går ikke. Er dumt å grave seg ned.. Må snu, men ikke så lett. Tenke på noe annet som er fint og ta det derfra :) men det var det da. setter på radioen :) kom stay with me. et og et skritt mot kjærligheten er bedre enn ingen skritt ihvertfall :) selvom man kan rote seg bort til tider.

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Finnes ingen ordentlig julefølelse her i gården heller. Når heile familien er samlet, blir det for meste bare krangling og mas uansett. Vi kommer sannsynligvis til å sitte i hvert vårt hjørne med hver sin datamaskin, og kaste stygge blikk mot hverandre..

:hm:

Vi feirer uten minstesøss i år, ikke for det at blir krangling hver gang søss og minstesøss er sammen (det blir det), men fordi vi drar til Stavanger for å feire med farmor, og minstesøss foretrekker å feire hjemme, så da drar hun til kjærestens familie og feirer der i stedet. Blir litt rart å feire uten henne for første gang på 21 år, men ting forandrer seg.

Lenke til kommentar

Therawyn, den 17 Des 2014 - 17:09, sa:

Ssnerk, den 17 Des 2014 - 16:28, sa:

Bytex, den 17 Des 2014 - 15:54, sa:

Vet ikke, jeg rapporterer for harde livet men får ingen tilbakemeldinger, så.

Hvorfor ikke bare ignorere brukeren?

Jeg skulle gjerne, men har ikke datamaskin, og det går ikke an å ignorere brukere på telefonen. :hm:

Slå av mobilversjonen, ignorer brukeren, slå på mobilversjonen.
Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne, men har ikke datamaskin, og det går ikke an å ignorere brukere på telefonen. :hm:

Slå av mobilversjonen, ignorer brukeren, slå på mobilversjonen.
Har prøvd det, men selv om jeg skrur av mobilversjonen, så er det enkelte funksjoner som likevel ikke er synlige, og en av dem er ignorer-funksjonen. Den vises i alle fall ikke hos meg. Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...