Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikkeno stress for min del. Jeg drar bare hjem og slapper av hos family'n som jeg ser 2 ganger i året.

Og der er alt julestyret gjort av mamma og pappa (som er pensjonist og digger å holde på med sånt).

 

Gaver trenger jeg bare å kjøpe til de aller nærmeste i familien så det er ikkeno pes heller. 3-4 gaver greier jeg å kjøpe før jeg drar nordover.

 

Men jeg ser ei jente på jobb som har type 40 folk på gavelista si som sitter og bestiller smådrit på nettet hele dagen på jobb..det må være slitsomt. Og alle gir jo til henne så hun kan ikke la være, sa hun.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Har vel 9 stykk som får gave i år, familie, venner og SS. Om vi ser bort fra siste del av gaven til minstesøss, er alt i boks. Siste del av gaven hennes skulle vært fremme for to uker siden, men er tydeligvis fortsatt et sted mellom England og Orkanger. Smått irriterende, med tanke på at jeg drar hjem til jul om 5 dager, og hun ikke skal være med, men det får så være. Hu får vær så god å vente. :p

Lenke til kommentar

Har vel 9 stykk som får gave i år, familie, venner og SS. Om vi ser bort fra siste del av gaven til minstesøss, er alt i boks. Siste del av gaven hennes skulle vært fremme for to uker siden, men er tydeligvis fortsatt et sted mellom England og Orkanger. Smått irriterende, med tanke på at jeg drar hjem til jul om 5 dager, og hun ikke skal være med, men det får så være. Hu får vær så god å vente. :p

Hvor mange ganger har du hørt på coca cola julesangen nå ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...