WeirdFace Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Nå har jeg og Anfall pynta pepperkakehus. Komplett med Nonstop-hakekors, korsfesta seigmann, spidda seigmenn, hengte seigmenn og halshuggede seigmenn. Har du noen bilder ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Høres ut som for sterkt materiale for forumet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Har du noen bilder ? Ja, men gidder ikke laste de inn på PCen atm. Kan vise de i morra. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 håper jeg får julefølelse snart. huset er pynta og juletreet kommer inn om noen dager. gleder meg til pinnekjøtt og anna julemat :3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Min julefølelse dukker vel opp på fredag når jeg har kommet meg hjem til foreldre på Svalbard. Har allerede valgt yndlingsretten min til middag. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 (endret) Ribbe med tilbehør her i gården Endret 17. desember 2014 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Eg har ikke hatt noen julefølelse siden eg var en liten gutt. Julen for meg er stress og et evig mas om pakker og styr. For min del så kunne vi godt hoppet over hele dritten. Julen er blitt alt for amerikansk for min del... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 (endret) Er ikkeno stress for min del. Jeg drar bare hjem og slapper av hos family'n som jeg ser 2 ganger i året. Og der er alt julestyret gjort av mamma og pappa (som er pensjonist og digger å holde på med sånt). Gaver trenger jeg bare å kjøpe til de aller nærmeste i familien så det er ikkeno pes heller. 3-4 gaver greier jeg å kjøpe før jeg drar nordover. Men jeg ser ei jente på jobb som har type 40 folk på gavelista si som sitter og bestiller smådrit på nettet hele dagen på jobb..det må være slitsomt. Og alle gir jo til henne så hun kan ikke la være, sa hun. Endret 17. desember 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 3 gaver i år. Og så må jeg huske å sende noen kort. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Foreldrene mine er greie, de ønsker seg et eller annet jeg kan kjøpe der oppe på en av butikkene. Og søster sendte ønskeliste for mange uker siden. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 NRK P3 er den beste radiokanalen her i Norge. Elsker alt de sender. Topp 5 programmer: - Pyro - Urørt - VRL - Christine - Jørn På P3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 3 gaver i år. Og så må jeg huske å sende noen kort. Mamma og søster får gave i år. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 3 gaver i år. Og så må jeg huske å sende noen kort. Mamma og søster får gave i år. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Har vel 9 stykk som får gave i år, familie, venner og SS. Om vi ser bort fra siste del av gaven til minstesøss, er alt i boks. Siste del av gaven hennes skulle vært fremme for to uker siden, men er tydeligvis fortsatt et sted mellom England og Orkanger. Smått irriterende, med tanke på at jeg drar hjem til jul om 5 dager, og hun ikke skal være med, men det får så være. Hu får vær så god å vente. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Har vel 9 stykk som får gave i år, familie, venner og SS. Om vi ser bort fra siste del av gaven til minstesøss, er alt i boks. Siste del av gaven hennes skulle vært fremme for to uker siden, men er tydeligvis fortsatt et sted mellom England og Orkanger. Smått irriterende, med tanke på at jeg drar hjem til jul om 5 dager, og hun ikke skal være med, men det får så være. Hu får vær så god å vente. Hvor mange ganger har du hørt på coca cola julesangen nå ? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Men jeg ser ei jente på jobb som har type 40 folk på gavelista si som sitter og bestiller smådrit på nettet hele dagen på jobb..det må være slitsomt. Og alle gir jo til henne så hun kan ikke la være, sa hun. Kvinner og jul er eneste som er stress. De tar jo alt rundt jul dødseriøst. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Ifg. last.fm har jeg hørt den 135k de siste 10 åra, men det tar jo ikke med at jeg hører på den på mobilen, YouTube, CD, MP3-spillere, og i den tiden reklamen faktisk gikk på fjernsynet. Eller alle gangene mellom 2001 og 2004 jeg hørte den uten å scrobble den. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 (endret) dingler med føttene og har kommet meg opp Fått ny oppgave lalalala Endret 17. desember 2014 av Sabell Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Finnes ingen ordentlig julefølelse her i gården heller. Når heile familien er samlet, blir det for meste bare krangling og mas uansett. Vi kommer sannsynligvis til å sitte i hvert vårt hjørne med hver sin datamaskin, og kaste stygge blikk mot hverandre.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg