Sabell Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) jeg har klatret på pm med enda en god en vet det tok av litt her. beklager så mye. vil være god mot dere. Jeg trenger de gamle filosofene og forske med. og de nye. og rydde opp i en del ting på privaten. for å få en ting oppklart så sier jeg akkurat det jeg vil på min måte.Som dere sier deres. om jeg vil utelukke noe så gjør jeg det med. er det noen som vil klage på noe så bør det tas op"p med mod. jeg er ferdig her. lærer mer av å prate med meg selv i dagens samfunn. Eh sokrates snakket mye med Gud han i dag er han verdens mest kjente filosof som tufser kopierer. de vet så vidt hva han drev med. i morgen drar jeg til hjemlandet deres og klarter opp til kjærligheten Hører ikke til her har jeg sett. så firt mab skiller seg ut blir man dømt opp i hue og ræva her. og alt handler om status og penger . takk hitler fir at der er en jobb og få her i norge. luksom! Endret 16. desember 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Er det bare meg som har problemer med å forstå sammenhengen i det Sabell skriver? Jeg har vært uttafor Norge i lengre tid nå, men håper ikke jeg har glemt norsk helt Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) leser du litt historie blir du bedre i Norsk. må vende meg til siesta førjeg reiser tar en blund Endret 16. desember 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Er det bare meg som har problemer med å forstå sammenhengen i det Sabell skriver? Jeg har vært uttafor Norge i lengre tid nå, men håper ikke jeg har glemt norsk helt Nei det er ikke bare du. Eg ignorerer bare de postene. Så slipper eg migrene Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) hehe jeg og bare de vise som forstår meg allikevel jødene har de beste psykiatere i verden faktisk. send flere nordmenn ned til Jerusalem hehe inshallah ikke rart de slår hodene sine i veggen der:) og fortsatt venter på Messias. Endret 16. desember 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Sabell, det er noe i veien med profilbildet ditt. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 vil ikke ha noe som ikke er mitt. må renses Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Sabell, det er noe i veien med profilbildet ditt. Sabell, det er noe i veien med profilbildet ditt. ja fordi jeg viste bilde av meg selv til en i natt:) Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) Fjerner Gud fra sinnet og klatrer åndelig.For å se om det lar seg gjøre. aliens forsker de og. Denne fantadiens verden er så stor at man kan rote seg bort. uten å få vite om det er fantasi og. men jeg tror andre makter kan styre vårt sinn til å se det vi ser. og vise oss noe og. men de er i denne drømmenes verden. allikvel så virkelig at man ikke egentlig vet hva man skal tro. Endret 16. desember 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 aliens forsker de og.Har du møtt noen aliens? Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) ja inni hodet:) disse er mørkeblå og snøblå og de er som Josef og maria. men disse er mine foreldre nå ler dem du skjønner det de mobber meg nå. men jeg vet hvorfor de styrer det :)Fordi jeg vil hjelpe til. og da gjør jeg det. Endret 16. desember 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 ja inni hodet:) disse er mørkeblå og snøblå og de er som Josef og maria.Du tenker på Carl I Hagen og Erna solberg. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) dette er åndelig jeg tror vi har mer å kommunisere med enn kun det vi kan se.og nå vil jeg vite hvorfor om det er sant. og om det jeg feks drømte nå vite om det betyr nå og i så fall hva. eller er det bare å bli gal av sånt i stedet? og ikke lure så mye. fordi man kan ta veldig skade av sånt. Er jo ikke vanlig. så men de passer på. De er som josef og maria de perfekte foreldre mens josef egentlig ikke er Far. men den som er far er far er far til alle tre. om msn går til bibelen. så maria er incest offer ? hehe en del av firdkningen min bare. Endret 16. desember 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Har Sabell rømt fra Dikemark ellernoe? Sprøeste mennesket jeg har sett her på en stund. 4 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) u fucking wot Dette blir for sært for meg. Drar ut og kjøper middag. Endret 16. desember 2014 av Dysfunctional 1 Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) jeg har ikke rømt sitter i fengsel åpen soning får ha telefon. men i morgen eller til fredag sidwn jwg må ta pissepprøve må vente kanskje t.o.m må vent med å dra til heimlandet mitt hacket meg inn og så jeg fikk data Endret 16. desember 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 om du skal tulle rundt på nett her som en annen form for Bundy, så hadde det vært fint om du brukte komma og punktum en gang i mellom. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Og gjerne lage din egen attention whore-tråd. 2 Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) Har du ingen respekt for kvinner ? vet at du ikke har det. du er en reptil Endret 16. desember 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Dette ble alt for sært for meg. Så eg har blokkert denne personen. Va gjør dere i dag da folkens? Her koker eg meg en kopp kakao og slapper av med musikk ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg