Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fortell gjerne mer, det her høres nemlig syltynt ut. Noen som har lyst til å stå frem her i tråden som "han som slang drit for å få oppmerksomhet" fra sabell?

Jeg forstår ikke hva hun snakker om, så jeg har faktisk ikke snakket stygt til eller om henne, jeg har bare vært forvirret.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

drømmer om gangbang så helt greit :D har sikkert deg på pm snart og hehe:) goodnight sleep tight ;)

hvem er du og hva har du gjort med Sabell

Lenke til kommentar

hei hei :) Trodde det ikke gikk å komme så høyt som jeg har kommet nå.Og jeg tror ikke jeg er halveis engang. men i dag skal det feires for en ny fremtid og en ny kvinne som ikke lengre er jomfru:)Tenk at jeg har fått være en del av det:) nå midt oppi fjellklatringa. vet ikke hva jeg skal kalle det.men det er sensasjonellt :) litt av et fjell :) hehe skjer mye rart her:)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

hehe:) jeg tror ikke jeg høres filosofisk ut. men vil si ting uten at hele verden skjønner hva jeg snakker om så jeg får ut tankene mine og det ikke blir alt for mye inni der. har nok annet og tenke på og :p og dessuten er jeg viktigst for meg selv :) misunnelig du :p nesten bare jeg som har det gøy her jo :D og det vil du ødelegge gå og legg deg heller!Kan ikke folk konsentrere seg om selv i stedet om de er dårlige eller istedet for å la det gå ut over andre? Hva er det ungdommen lærer i dag egentlig? er ikke blind skjønner du ig du bare driter deg ut som flertallet! sånn er det når man ikke tørr og stå på egne bein. sutrer sikkert resten av dagen nå gjør du og men bare heng deg på dem du? sånne som seg deg bare irriterende. bortsett fra det er jeg filosofisk ogvet at jeg er det ;) hvis ikke ville jeg stagnert som resten av fjolsa. og sikkert mobbet en eller annen stakkarslig b.l.a deg feks. hehe:) keep up the good work! er b.la dere som får meg oppover og:D siden du sier vi ;) tror du at du er Gud eller? gidder ikke å nerde med deg så trenger ikke å svare. hold deg til smør sukker mel og mjølk og sånn. det kler deg bedre :) ikke heng deg på trassunnger som ikke vet bedre. kommer til å angre siden. men du gjør jo som du vil :) har ihvertfall sagt i fra...

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

blir ikke gøy uten dere da ;) selvom jeg ikke vet det før jeg får se det :) Har ikke tenkt til å være her en evighet:) skal opp på toppen så får jeg se hva som skjer etter det. men blir før nyttår vet jeg :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...