L4r5 Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 nei går oppover i mitt indre inyellekt:)Finnes det et ytre intellekt? Og jeg forstår ikke hva intellekt og Gud har med hverandre å gjøre. Det virker mer som strake motsetninger. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Bare jeg som blir smått opphisset av dette gudepratet? Hva mener du? Opphisset i betydningen irritert? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Om du faktisk er i fare for å bli tatt av et ras, flytt deg, ikke vær naiv.Metaforisk ras. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 hehe jeg er for god til å være sann noen ganger 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Fuck off.Den kan jo være til alle her. glemt å sitere Men alikevell forsto du at den var myntet på guderablingen din? Er svært få som er interessert. Anbefaler å lage en egen tråd i religionsforumet der du kan utbasunere fabelskapningene så mye du vil. Tror det vil være bedre for alle, også deg. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Hva mener du? Opphisset i betydningen irritert? Neida, dette er hovedsaklig seksuelt. Selv om det kan diskuteres hvor stor forskjellen egentlig er mellom seksuell og irritabel opphisselse. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Vel, jeg orker ikke dette gud-maset hvert 10. minutt, så jeg unsubber tråden for en stund. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Tror det vil være bedre for alle, også deg.Og ikke minst blodtrykket mitt. Jeg våkna med prikking i venstrearmen. Det kan være hjertet mitt vet du. Selv om det mest sannsynlig bare var at jeg lå på den, men kan ikke ta noen sjanser. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) Vel, jeg orker ikke dette gud-maset hvert 10. minutt, så jeg unsubber tråden for en stund.Finn noe annet vi kan snakke om da vel. Det har vært mer aktivitet her siden denne diskusjonen om Gud startet enn det har vært flere dager. Endret 15. desember 2014 av L4r5 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Only one thing is impossible for God: To find any sense in any copyright law on the planet. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Tror det vil være bedre for alle, også deg.Og ikke minst blodtrykket mitt. Jeg våkna med prikking i venstrearmen. Det kan være hjertet mitt vet du. Selv om det mest sannsynlig bare var at jeg lå på den, men kan ikke ta noen sjanser.Det kan også være gud Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Det kan også være gud Hans kjepp og hans stav trøster meg. If you know what I'm saying. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Rart at du som røyker så mye ikke har kommet i kontakt med noen høyere makter. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Vel, jeg orker ikke dette gud-maset hvert 10. minutt, så jeg unsubber tråden for en stund. bytex pls Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Rart at du som røyker så mye ikke har kommet i kontakt med noen høyere makter.Kanskje jeg skulle begynne å spise sopp i stedet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 In other news: Her meldte meg ut av Statskirken her om dagen. Helt utrolig at en kan komme seg inn der uten å være døpt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 In other news: Her meldte meg ut av Statskirken her om dagen. Helt utrolig at en kan komme seg inn der uten å være døpt.Jeg har prøvd å melde meg ut to ganger. Fortsatt medlem. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Det hadde jeg tatt som et varsel, om at du gjør noe du ikke burde Flere har opplevd det samme. Nei, jeg melder meg ikke ut. Det kjenner jeg helt klart på meg er feil. Selv om jeg er hedning. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Om du tror det er et varsel, så hører du ganske fint til statskirken uansett. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Nei, jeg melder meg ikke ut. Det kjenner jeg helt klart på meg er feil. Selv om jeg er hedning.Det du sier gir ikke mening. Du er registrert som kristen, selv om du selv sier du er hedning. Og du syns det er feil å si ifra at du ikke er kristen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg