Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

etter nyttår har jeg tenkt til å prøve en nett date side. Har aldri prøvd det før, for har ikke turt det.Ønsker meg en kjekk og snill mannlig venn i første omgang egentlig.ikke kjæreste. Er ikke klar for kjæreste enda. Generellt ønsker jeg meg venner som ikke forventer noe av meg og. Finnes sikkert sånne sider på nettet og.Så kanskje det i stedet for:) Må gå ut mer blant folk og :) Dtikker kaffe nå. Har tenkt til å trene i dag, men det er liksom kun da jeg treffer noen. og da trener jeg så er ikke mye sosialt allikvel.Tror det blir bedre etter nyttår :) Er egentlig mye sosial og, men er i noen kretser jeg ikke skal være i og. Så må velge en annen vei nå framover. Er ikke så vanskelig egentlig. men det kan bli litt slitsomt i begynnelsen. For må konsentrere meg om hva som er viktig. og det går litt på kryss og tvers når man blir dratt i mange retninger samtidig. Noe jeg er veldig svak for og. blir derfor mye ubalanse også. lander liksom ikke. ig hjernen får nytt påfyll hele tiden og må renskes hele tiden og. blir jeg kvitt det ene så kommer det andre. som å klippe gresset :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Jeg har masse jobb foran meg ihvertfall. Er sykmeldt nå.Har tenkt meg opp på fjellet :) Og da når jeg har gått helt opp nyte utsikten over veien jeg har gått b.l.a :D Grøftene kan få bli det de engang var for :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

regn ut dagene på så mange fot ;)

Er ikke ekspert innenfor dette området så jeg søkte det opp. De fleste bruker en uke eller mer.

Håper du er god i matte :)

Sånn passe. Fikk en femmer.

Hvor høyt er verdens høyeste tro?

Aner ikke, men snakket du ikke om fjell?
  • Liker 3
Lenke til kommentar

jo det høyeste Gud har gitt oss i vårt indre kanskje. det har jo ikke kommet av seg selv. vi har med å klatre :) har prøvd før og. men ramla ned igjen :)Tror det var feil fjell egebegentlig derfor hehe :) hehe tror jeg er på riktig fjell nå og har klatra litt allerede :) begynner nemlig og få utsikt ;) Gleder meg kommer til å få med.meg mye på veien opp dit:) Gud holder meg i hånda nå og :) Så glimt. tydelig at det var steiner i veien nå. men nå holder han ikke igjen :) Har rast litt her ;) må bare fortsette på fjellet jeg har fått jeg:)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Fare for skred nå. Er egentlig midt i det. ser ikke mye herfra nå akkurat. Gud har heldivis sendt en engel akkurat når jeg trenger det. men den engelen blir ikke værende. men det betyr noen skritt ut av skredet ihvertfall. men det blir bare til siden vet jeg.Hva som kommer etter det kan bli hva som

helst. Kan risikere at hele fjellet raser og:) men da får jeg prøve noe annet :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...