Shikaru Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 hva er du begeistra for da sjur? tjohei fire kvister deler seg. hjemme i Norge igjen usikker på hvor jeg la fra meg julefølelsen. kunne trengt den, samt litt ordentlig snø. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 På arme riddere? Sukker og bringebærsyltetøy. Ellers er det mye jeg er begeistret for, men peanøttsmør fikk jeg nok av i barndommen, lønnesirup har aldri ligget for meg, og så lenge det ikke produseres laktosefri helmelk, kan det være det samme. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Er YouWish.no seriøst? Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) etter nyttår har jeg tenkt til å prøve en nett date side. Har aldri prøvd det før, for har ikke turt det.Ønsker meg en kjekk og snill mannlig venn i første omgang egentlig.ikke kjæreste. Er ikke klar for kjæreste enda. Generellt ønsker jeg meg venner som ikke forventer noe av meg og. Finnes sikkert sånne sider på nettet og.Så kanskje det i stedet for:) Må gå ut mer blant folk og Dtikker kaffe nå. Har tenkt til å trene i dag, men det er liksom kun da jeg treffer noen. og da trener jeg så er ikke mye sosialt allikvel.Tror det blir bedre etter nyttår Er egentlig mye sosial og, men er i noen kretser jeg ikke skal være i og. Så må velge en annen vei nå framover. Er ikke så vanskelig egentlig. men det kan bli litt slitsomt i begynnelsen. For må konsentrere meg om hva som er viktig. og det går litt på kryss og tvers når man blir dratt i mange retninger samtidig. Noe jeg er veldig svak for og. blir derfor mye ubalanse også. lander liksom ikke. ig hjernen får nytt påfyll hele tiden og må renskes hele tiden og. blir jeg kvitt det ene så kommer det andre. som å klippe gresset Endret 15. desember 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) må bort fra gressplen men har kommet opp av havet ihvertfall da Endret 15. desember 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 må hoppe over grøfta da eller? hva skal folk i dag? er vel kanskje folk som fortsatt har jobb å gjøra. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) Jeg har masse jobb foran meg ihvertfall. Er sykmeldt nå.Har tenkt meg opp på fjellet Og da når jeg har gått helt opp nyte utsikten over veien jeg har gått b.l.a Grøftene kan få bli det de engang var for Endret 15. desember 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Elsker å gå tur i fjellet. gikk opp ved sidenav mount doom for noen uker sia 1 Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) hehe jeg har begynt på bunnen av verdens høyeste fjell nå jeg Slå den du Høres ellers fint ut. Heldig du er ett annet fjell jeg kunne tenke meg å gå i og. og det er Himalaya fjellet. Endret 15. desember 2014 av Sabell Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) hehe jeg har begynt på bunnen av verdens høyeste fjell nå jeg Slå den du Ta et bilde av utsikten når du når 8848 meter da. Endret 15. desember 2014 av L4r5 Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) Det skal jeg gjøre om det kan måles i meter Litt usikker Hvor mange dager er det da? Endret 15. desember 2014 av Sabell Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Det skal jeg gjøre om det kan måles i meter Litt usikker 29 029 fot da. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) regn ut dagene på så mange fot Håper du er god i matte Hvor høyt er verdens høyeste tro? tror det er umulig egentlig å komme opp dit. men jeg har begynt ihvertfall Endret 15. desember 2014 av Sabell Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 regn ut dagene på så mange fot Er ikke ekspert innenfor dette området så jeg søkte det opp. De fleste bruker en uke eller mer. Håper du er god i matte Sånn passe. Fikk en femmer. Hvor høyt er verdens høyeste tro?Aner ikke, men snakket du ikke om fjell? 3 Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) jo det høyeste Gud har gitt oss i vårt indre kanskje. det har jo ikke kommet av seg selv. vi har med å klatre har prøvd før og. men ramla ned igjen :)Tror det var feil fjell egebegentlig derfor hehe hehe tror jeg er på riktig fjell nå og har klatra litt allerede begynner nemlig og få utsikt Gleder meg kommer til å få med.meg mye på veien opp dit:) Gud holder meg i hånda nå og Så glimt. tydelig at det var steiner i veien nå. men nå holder han ikke igjen Har rast litt her må bare fortsette på fjellet jeg har fått jeg:) Endret 15. desember 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Pedofiliuthengt-pa-nett-1851649.html Arne Aas : "Eg ønsker meg hamburgar og masse smågodt tell jul.......det hadde vært kjekt" Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Fine metaforer, men ikke så veldig beskrivende. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) Fare for skred nå. Er egentlig midt i det. ser ikke mye herfra nå akkurat. Gud har heldivis sendt en engel akkurat når jeg trenger det. men den engelen blir ikke værende. men det betyr noen skritt ut av skredet ihvertfall. men det blir bare til siden vet jeg.Hva som kommer etter det kan bli hva som helst. Kan risikere at hele fjellet raser og:) men da får jeg prøve noe annet Endret 15. desember 2014 av Sabell Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Sabell: Tenker du på gud konstant? Det virker veldig slitsomt. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg