Lami Skrevet 12. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2014 Klipper man seg hos Ramsvik / Ramm så kan man bli med i et fordelsprogram der du tjener opp poeng for hvert kjøp/klipp som gjør poengene om til kroner på varer i butikk. Har nå 145 poeng, som tilsvarer 145kr i butikk. Bare kjipt det kun gjelder varer og ikke klipp! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 12. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2014 (endret) Hey! Moderator. Den store Frisørkafeen. Hvor er L4r5 når vi trenger han? Endret 12. desember 2014 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2014 Hey! Moderator. Den store Frisørkafeen. Hvor er L4r5 når vi trenger han?Jeg bare lurker i kveld har jeg funnet ut. ps larsiboy jeg sendte deg en mld for lenge siden men vet ikke om du ahr sett den eller bare ikke har svart, men åpne den og tell if u go for it!!!!Har lest den. Får varsel på eposten og leste den der. Har bare glemt å svare. Dårlig med updates fra Lars altså. Dårlig sier jeg.Siden sist har jeg: - tissa i kjøkkenvasken så jeg slapp å gå ut på do. - Spist smågodt enda det ikke er lørdag. - Drukket øl. - Kjøpt usunn baconcheeseburger på kebabsjappa rett ved her. - Røyka. - Tatt på meg selv. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2014 Klipper meg på Toni&Guy. For meg en helt ny opplevelse. Hodebunnsmassasje med oljer før klippen. Skuldermassasje under klippen. Vasking av hår både før og etter. Frisørens assistent står ved siden av med en kost, og den eneste jobben hennes er å børste bort hår hvis det faller ned i ansiktet mitt. Men det beste av alt: jævlig god presskannekaffe. Koster 100 NOK, som er ganske dyrt, men jeg liker servicen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2014 [...] - tissa i kjøkkenvasken så jeg slapp å gå ut på do. [...] Ut? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2014 Ut?Ikke UT-ut, men ut i gangen liksom. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2014 Trenger man en ny port på gammel pc for USB 3? Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 13. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2014 Kommer an på hva du egentlig spør etter. USB 3-utstyr kan fint brukes i USB 2-porter, og omvendt. Har du ingen USB 3-porter må du enten bytte hovedkort eller sette inn et ekspansjonskort i en ledig PCI-slot for å utnytte fordelene ved USB 3. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 13. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2014 (endret) Klipper meg på Toni&Guy. For meg en helt ny opplevelse. Hodebunnsmassasje med oljer før klippen. Skuldermassasje under klippen. Vasking av hår både før og etter. Frisørens assistent står ved siden av med en kost, og den eneste jobben hennes er å børste bort hår hvis det faller ned i ansiktet mitt. Men det beste av alt: jævlig god presskannekaffe. Koster 100 NOK, som er ganske dyrt, men jeg liker servicen. Presskannekaffe. <3 100 NOK nedi der er en formue. Endret 13. desember 2014 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2014 Jeg kan vaske Anfall eller lage lunsj til deg. Du velger!Vaske meg? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 13. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2014 Vaske meg? Du hadde likt det, jeg lover! Hadde selvfølgelig inkludert hodebunnsmassasje, håndmassasje og gode kremer! Lenke til kommentar
Glowman Skrevet 13. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2014 (endret) God jul og osv.. Endret 13. desember 2014 av Fuggelbeist Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2014 Vaske meg? Du hadde likt det, jeg lover! Hadde selvfølgelig inkludert hodebunnsmassasje, håndmassasje og gode kremer! Ser du ikke profilbildet hennes? WD40 og litt sølvteip og hun er god som ny. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 13. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2014 Det ble i natt lagt ut et bilde av en annen bruker mot deres samtykke og til tross for forespørsler om å få det fjernet, ble det liggende. Det er et grovt overtramp mot andre personer å poste deres personlige informasjon eller deres bilder uten samtykke. Det er ikke spesielt behagelig for de personene som opplever det og man bør virkelig tenke seg om før man gjør det for "underholdningens" skyld. Det er en handling som er såpass alvorlig at det medfører direkte utestengelse fremfor advarsler. Kommentar på moderering tas på PM og ikke i tråden 6 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2014 (endret) Først. God morgen btw Endret 13. desember 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2014 Blir nicket til utestengte grått, eller er det umulig å se? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2014 Umulig å se, meg bevisst. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2014 er vel grått om konto er slettet? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2014 Frisører er også en uting. Betale 500 kroner for å kvitte seg med hår? Makan! *Om noe så måtte det være at jeg fikk 500 kroner for å kvitte meg med håret mitt. Hadde vært en grei biinntekt. Kommer vel an på hvem du går til. Jeg har hatt samme frisør siden 1988, og har bare klipt meg 4 ganger hos andre. En gang på barneskolen testa jeg frisøren til bestekompisen min, han hadde samme pris som min frisør, og klipte helt okay. En gang brukte jeg farfars frisør i Stavanger, men han var dyr, men også okay. To ganger klipte jeg meg på Steinkjer, fordi det var for mye pes å ta toget og bussen tilbake til Orkanger kun for å klippe meg, men det var dyrt, og jeg ble misfornøyd med resultatet begge gangene. Nå gir frisøren min seg, etter å ha holdt på i 27 år, for å konsentrere seg om hunder og kennel, så jeg må finne meg en ny frisør som vet hva jeg skal ha, kjenner familien min / som jeg kjenner barna til (så jeg har noe å snakke med vedkommende om), og som ikke koster meg mer enn 315 kr. Er faktisk ikke mer enn to år siden hun gikk opp fra 275 til 310 (og så 315), men jeg lever med det, fordi det fortsatt er billigere enn en lærlingklipp på H2 eller Nikita. Kan du ikke skinne deg da ? Helskjegg + skinna kan jo bli den nye Jabb-sjur stilen. Ikke faen. Jeg har en tykk og fin manke, som jeg er svært stolt av. Det er lite som er så digg som å dra handen gjennom håret, og kjenne at man faktisk har hår. Jeg skinner meg ikke før jeg får måne, for å si det slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg