Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

L4r5 steller hjemme aleine en hel helg

Dag 1:
Udyret returnerte ikke til vanlig tid. Det ryktes at det kommer til å være vekk helt til søndag.
Jeg spiste popcorn til frokost. Dosetet har stått oppe helt siden i morges. Tåneglene mine blei klippet på stua UTEN at jeg plukka opp bitene etterpå. Etterpå skal jeg steke pizza og drikke øl. Kanskje ta en blås også.

Saken oppdateres fortløpende Endret av L4r5
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Dra på "Alis frisør" på hjørnet, de tar 150 for herreklipp, 200 for dameklipp. Trenger ikke overprisa norske kjeder lengre.

Bortkasta penger bare for å få en blondine til å klippe deg.

Når jeg bodde sørpå så gikk jeg alltid på pakkisjsappene. De klippet som regel bedre, og til 100 spenn, enn f.eks nikita som tok 500 for at en LÆRLING skulle klippe deg.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Frisører er også en uting. Betale 500 kroner for å kvitte seg med hår? Makan! *Om noe så måtte det være at jeg fikk 500 kroner for å kvitte meg med håret mitt. Hadde vært en grei biinntekt.

Kommer vel an på hvem du går til. Jeg har hatt samme frisør siden 1988, og har bare klipt meg 4 ganger hos andre. En gang på barneskolen testa jeg frisøren til bestekompisen min, han hadde samme pris som min frisør, og klipte helt okay. En gang brukte jeg farfars frisør i Stavanger, men han var dyr, men også okay. To ganger klipte jeg meg på Steinkjer, fordi det var for mye pes å ta toget og bussen tilbake til Orkanger kun for å klippe meg, men det var dyrt, og jeg ble misfornøyd med resultatet begge gangene.

Nå gir frisøren min seg, etter å ha holdt på i 27 år, for å konsentrere seg om hunder og kennel, så jeg må finne meg en ny frisør som vet hva jeg skal ha, kjenner familien min / som jeg kjenner barna til (så jeg har noe å snakke med vedkommende om), og som ikke koster meg mer enn 315 kr.

Er faktisk ikke mer enn to år siden hun gikk opp fra 275 til 310 (og så 315), men jeg lever med det, fordi det fortsatt er billigere enn en lærlingklipp på H2 eller Nikita.

Lenke til kommentar

Frisører er også en uting. Betale 500 kroner for å kvitte seg med hår? Makan! *Om noe så måtte det være at jeg fikk 500 kroner for å kvitte meg med håret mitt. Hadde vært en grei biinntekt.

Kommer vel an på hvem du går til. Jeg har hatt samme frisør siden 1988, og har bare klipt meg 4 ganger hos andre. En gang på barneskolen testa jeg frisøren til bestekompisen min, han hadde samme pris som min frisør, og klipte helt okay. En gang brukte jeg farfars frisør i Stavanger, men han var dyr, men også okay. To ganger klipte jeg meg på Steinkjer, fordi det var for mye pes å ta toget og bussen tilbake til Orkanger kun for å klippe meg, men det var dyrt, og jeg ble misfornøyd med resultatet begge gangene.

Nå gir frisøren min seg, etter å ha holdt på i 27 år, for å konsentrere seg om hunder og kennel, så jeg må finne meg en ny frisør som vet hva jeg skal ha, kjenner familien min / som jeg kjenner barna til (så jeg har noe å snakke med vedkommende om), og som ikke koster meg mer enn 315 kr.

Er faktisk ikke mer enn to år siden hun gikk opp fra 275 til 310 (og så 315), men jeg lever med det, fordi det fortsatt er billigere enn en lærlingklipp på H2 eller Nikita.

Kan du ikke skinne deg da ? Helskjegg + skinna kan jo bli den nye Jabb-sjur stilen.

Lenke til kommentar

Jeg lar bare to mennesker klippe håret mitt. Det er pappa og søstera mi. Pappa kan bare en sveis, og det er sommerklippen med maskin. Søstera mi har utdannelse som frisør og lang fartstid på hodene til familien. En gang da hun hadde kjøpt ny saks tok hun en bit brusk av øret mitt, men stort sett klipper hun bare hår og jeg er fornøyd med klippen jeg får. Jeg er så fornøyd at jeg ikke har vært hos en frisør siden jeg dro på utveksling til Tyskland for fire måneder siden og ikke får en hårklipp før jeg er hjemme igjen om 10-11 dager.

Lenke til kommentar

Tok drop-in på Auster frisør, og fikk bakoversveis da de skulle ha ca. 700,- for et kvarter med klipp. Dette er litt over ett år siden, og ikke klippa meg hos frisør siden. Fått madammen til å klippe, og skjuler hele greia med en dæsj hårspray (fordi det tar 10 sekunder på morgenen, og holder mye bedre enn vox og sånt tull). Har fått kompliment for håret i etterkant, av alle ting.

Det var de tusenlappene spart :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...