Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå ble jeg fornærma altså. Kanskje jeg bare går innom den butikken øverst på Galleriet. Tror den heter herskap og tjenere. De har sinnsykt gode karameller!

Ikke så gode som de jeg har.

kan jeg og flytte inn hos dere jeg er god på sex og er vaskedame

Jippi! Hater å vaske, elsker sex.

Wow Lars, damene bare kaster musa etter deg. Må skaffe meg cooking skills ja.

Ikke et nytt fenomen. Må ofte dytte vekk damene med sopekost. Men nå tenkte jeg det var på tide å slutte å kjempe i mot og heller bygge opp et harem.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Frisører er også en uting. Betale 500 kroner for å kvitte seg med hår? Makan! *Om noe så måtte det være at jeg fikk 500 kroner for å kvitte meg med håret mitt. Hadde vært en grei biinntekt.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar

Frisører er også en uting. Betale 500 kroner for å kvitte seg med hår? Makan! *Om noe så måtte det være at jeg fikk 500 kroner for å kvitte meg med håret mitt. Hadde vært en grei biinntekt.

Hvis du lar det vokse langt kan du faktisk selge det til parykker. Det brukes til folk som har kreft eller på teater (ikke for å sidestille det direkte) og andre ting.
Lenke til kommentar

Det kommer jo an på hårets kvalitet. Har man langt, tykt, glansfullt og glatt hår for eksempel, kan man sikkert få en liten sum for det. Men er det tynt, flisete, tørt og ujevnt, tviler jeg på at man finner noen som er interessert.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...