E.I. Lonoff Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 WW2 så var det vanlig med superlim. Hva er poenget ditt? Har du ikke superlim heller, for det kan jeg hjelpe deg med å finne en forretning som selger.. Superlim ble brukt for å midlertidig lukke sår. Og det er et hælvette for de som behandler deg å fjerne alle restene. Ja, men det er jeg da vitterlig klar over, men det oppklarer jo ikke hvorfor du kommer med fullstendig irrelevant anekdote om hva de gjorde under andre verdenskrig, når vi snakker om hvor man kan kjøpe seg nål. Her: http://www.armygear.com/stridsmateriell/overlevelse/frstehjelp.html Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Jeg later som jeg sover Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Jeg latet som jeg var svimt av en gang. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Fordi jeg svimte av, og det var fullt av folk rundt meg da jeg våknet som drev og pirket borti meg og snakket om "stabilt sideleie", og jeg var for flau til å vise at jeg var våken. Hadde uansett vært ute i en del minutter og ambulansen var på vei, så jeg bare lot som jeg var ute litt lenger til jeg var i bilen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Perfekte oppskrifter til kanin søkes. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Vær så god https://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=perfect%20rabbit%20recipes Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Pepperkakehus - check Brente mandler - check Risboller - check Lussekatter - står til heving Da gjenstår det bare å koke drops, lage kokosmakroner, havremakroner, cookies, pepperkaker, hvite kakemenn og fløtekarameller. 5 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Du tar de sju slagene alvorlig, ser jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Veit ikke hvor mange slag det blir. Det er noen ting jeg er vant til å lage til jul og noen ting Anfall er vant til å lage til jul. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Juleøl - checkJeg er klar. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Juleøl - check Jeg er klar. Laga sjøl eller kjøpt inn? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Norsk øl er noe av det jeg savner mest her nede. Og da spesielt nå i julen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Perfekte oppskrifter til kanin søkes. http://www.nrk.no/mat/kanin-i-dijonsennep-1.7253061 ikke testa selv Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 (endret) Det eneste jeg har tenkt å foreta meg i julen er å spise og rape til krampa tar meg. Maten får noen andre stå for. Endret 11. desember 2014 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Pepperkakehus - check Brente mandler - check Risboller - check Lussekatter - står til heving Da gjenstår det bare å koke drops, lage kokosmakroner, havremakroner, cookies, pepperkaker, hvite kakemenn og fløtekarameller. Herregud, jeg skammer meg når jeg ser hva du lager. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Herregud, jeg skammer meg når jeg ser hva du lager.Nå er vi ferdig med lussekatter og fløtekarameller også. Resten får vente til en annen dag. Hva har du tenkt å mekke til jul da? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Nå er vi ferdig med lussekatter og fløtekarameller også. Resten får vente til en annen dag. Hva har du tenkt å mekke til jul da? Jeg vurderte å lage fløtekarameller egentlig, men jeg er usikker egentlig. Jeg er ikke så veldig flink til å bake eller å lage mat. Gubben pleier å lage mat her hjemme Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Hverken dropskoking eller fløtekarameller er så veldig vanskelig å ordne. Stikk innom Panduro i kjelleren på Exhibition og kjøp deg et sett til å lage drops. Da har du alt du trenger. Inkl. farger, smaker og sukkertermometer. Du kan lage karameller uten termometer, men det er mye enklere med termometer. Da slipper du å hele tida ta "dråpetesten". Så lenge du når ca. 117-120 grader så er du innafor med karamellene. Jo høyere temperatur, jo hardere karameller. Er forresten jeg som pleier å mekke maten her i huset også. Å lage mat er noe alle mannfolk bør kunne. Chicks dig it. 2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Marsipan med cognac og sjokoladetrekk er alt jeg trenger i hvert fall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg