Bruker-33331 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) Har du noe annet enn metall der nede? 2 kilo med kjøtt. Edit: veide på nytt, det er faktisk 2.8 kilo. Endret 9. desember 2014 av Bundy Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Frustrerende kveld i dag! Jeg går og legger meg med The Amity Affliction på øret! GOOD NIGHT!!! Sanger hvis dere ikke vet hvilket band det er: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Oppdaget tretten timer før innlevering at oppgaven må være rundt 500 ord lengre enn jeg trodde den måtte være. Wohoo! Jeg vil ikke være student mer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 500 ord burde være lett å improvisere. 200 av de forsvinner bare ved litt ekstra "padding". 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Joda, det er litt verre med de 300 ordene som bare plain up mangler. Har 2200 av 3000 ord nå, liksom, og jeg vet ikke hvor mye mer jeg kan padde før oppgavens meningsinnhold blir korruptert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Mary Ann Mobley RIP......hun skulle spille Batgirl i den gamle Batman-serien , i stedet ble det Yvonne Craig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Forferdelig føre. Hålke til tusen. Dårlig til ikke strødd, og 1 km med nedoverbakke. Selv med gode piggsko og å tenke veldig godt på hvert skritt jeg tok, var jeg likevel redd for å falle og brekke lårhalsen eller noe slikt, og skrekken sitter fortsatt i meg. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Forferdelig føre. Hålke til tusen. Dårlig til ikke strødd, og 1 km med nedoverbakke. Selv med gode piggsko og å tenke veldig godt på hvert skritt jeg tok, var jeg likevel redd for å falle og brekke lårhalsen eller noe slikt, og skrekken sitter fortsatt i meg. Har du sånne pigger du stropper fast til skoen ? Som gamlinger har. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Forferdelig føre. Hålke til tusen. Dårlig til ikke strødd, og 1 km med nedoverbakke. Selv med gode piggsko og å tenke veldig godt på hvert skritt jeg tok, var jeg likevel redd for å falle og brekke lårhalsen eller noe slikt, og skrekken sitter fortsatt i meg. Har du sånne pigger du stropper fast til skoen ? Som gamlinger har. Jeg har sånne på jobb. Enda ikke fått testa de, men jeg har trua. Funker de bra skal jeg kjøpe meg et par selv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Forferdelig føre. Hålke til tusen. Dårlig til ikke strødd, og 1 km med nedoverbakke. Selv med gode piggsko og å tenke veldig godt på hvert skritt jeg tok, var jeg likevel redd for å falle og brekke lårhalsen eller noe slikt, og skrekken sitter fortsatt i meg. Har du sånne pigger du stropper fast til skoen ? Som gamlinger har. Nei, jeg har Icebugs. Slike pigger man stropper fast funker ikke så bra, egentlig. Det er i alle fall min erfaring. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 (endret) Jeg har problemer med å finne slike som passer mine sko, jeg bruker størrelse 47. De fleste er 41-45. Og ja, det er et hælvette å finne sko også. Blir jo til noen ganger at man bare sier "Bare gi meg hva du har i 47 da, for faen" etter de har lett gjennom lageret for 5 forskjellige sko som er i maks størrelse 45 f.eks. Endret 10. desember 2014 av Bundy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Er du også en 47-er? Du kan jo tenke deg hvordan jeg følte det når jeg tok et steg inn i et kjøpesenter i US-F-A. Skobutikken var like stor som... aker brygge. Hylle på hylle på hylle med sko... ... Etter en halvtime innså jeg at selv her fant jeg ikke sko som passet så godt. Joda, jeg gjorde det. Bortgjemt inne i et hjørne, der stod "13+"-skoene. Møkkaverden. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Yeah, tell me about it. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Buffalo buffalo Buffalo buffalo buffalo buffalo Buffalo buffalo. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 (endret) Er du også en 47-er? Jeg er en 48-er. Jeg pleier rett og slett å bare spørre om de har noen sko i den størrelsen. Er jeg heldig får jeg 2-3 modeller å velge mellom. Endret 10. desember 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Jeg er en 48-er. Jeg pleier rett og slett å bare spørre om de har noen sko i den størrelsen. Er jeg heldig får jeg 2-3 modeller å velge mellom.Imponerende. Sliter du med at store sko er for "trange" på sidene? De beste skoene jeg har hatt (i bredden), var dessverre 49 i skostørrelse. Men de er jo alt for lange. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Det sies at folk med store føtter er godt utstyrt Er dette tilfellet???? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Nei, det er ikke noe stort problem. Har ikke prøvd å kjøpe sko her i Filippinene enda. Trur ikke det er det letteste. Klær er i hvert fall ikke lett når man er 190 cm i et land hvor gjennomsnittshøyden er 156 cm. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Det sies at folk med store føtter er godt utstyrt Er dette tilfellet???? Håper ikke det, for da har jeg blitt snytt. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg