Heddy Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 >skrive innlegg på DNFK mens man er på teaterforestilling Er vel nesten alltid pause midt i på de fleste teaterstykker. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Jeg skulle på Grease - The Musical forrige helg, men ble syk og måtte gi bort billetten. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Noen tråder på Kvinneguiden er så fulle av gørr. Noen mennesker er skikkelig slemme. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Noen tråder på Kvinneguiden er så fulle av gørr. Noen mennesker er skikkelig slemme. Har du sett Malala-tråden? Syke greier. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Har du sett Malala-tråden? Syke greier. Nei. Har du link? Jeg så denne her. Og egentlig masse av det på Aktuelle saker og politikk. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Har du sett Malala-tråden? Syke greier. Nei. Har du link? Jeg så denne her. Og egentlig masse av det på Aktuelle saker og politikk. Skjønte ingenting når jeg trodde den tråden omhandlet Malala Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 >skrive innlegg på DNFK mens man er på teaterforestillingDet var pause. Sitter ikke og taster på telefonen midt i forestillingen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Har du sett Malala-tråden? Syke greier.Nei. Har du link? Jeg så denne her. Og egentlig masse av det på Aktuelle saker og politikk. Jeg mister i blant troen på menneskeheten av KG. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Nei. Har du link? Jeg så denne her. Og egentlig masse av det på Aktuelle saker og politikk. Tror den er sletta, heldigvis. Var bare masse stygt om at "Malala trenger ikke være redd for at menn skal få lyst å voldta henne, så stygg og ekkel hun er, ingen som vil ta henne i hånda en gang" og blabla. Etterfulgt av litt "feminister dreper verden". Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Jeg mister i blant troen på menneskeheten av KG. Jeg har mista trua på menneskeheten. Tror den er sletta, heldigvis. Var bare masse stygt om at "Malala trenger ikke være redd for at menn skal få lyst å voldta henne, så stygg og ekkel hun er, ingen som vil ta henne i hånda en gang" og blabla. Etterfulgt av litt "feminister dreper verden". Herregud.. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) Sinnsykt og mye bra elektronikk som blir kastet. Eller, deler av elektronikken ihvertfall. Har vel ca. 2 store kasser fyllt med div. komponenter, motorer, radiorør, vifter transformere osv. i tillegg til en stack med kretskort som jeg skal få høstet noe komponenter fra. Må bare få tak i noe flux. Alt samlet på 5 dager. Endret 9. desember 2014 av multisync Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Sinnsykt og mye bra elektronikk som blir kastet. Eller, deler av elektronikken ihvertfall. Har vel ca. 2 store kasser fyllt med div. komponenter, motorer, radiorør, vifter transformere osv. i tillegg til en stack med kretskort som jeg skal få høstet noe komponenter fra. Må bare få tak i noe flux. Alt samlet på 5 dager. Masse søppel altså ? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Hva med manneguiden? Eller ligger det litt i sakens natur at menn ikke kommer med guide? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Sinnsykt og mye bra elektronikk som blir kastet. Eller, deler av elektronikken ihvertfall. Har vel ca. 2 store kasser fyllt med div. komponenter, motorer, radiorør, vifter transformere osv. i tillegg til en stack med kretskort som jeg skal få høstet noe komponenter fra. Må bare få tak i noe flux. Alt samlet på 5 dager. Masse søppel altså ? Jaja, selvsagt. All in the eye of the beholder. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Pirate bay tokne igjen. At de vil holde på med det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) dsagffds Endret 9. desember 2014 av Bundy Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) Har du sett Malala-tråden? Syke greier.Nei. Har du link? Jeg så denne her. Og egentlig masse av det på Aktuelle saker og politikk. Jeg mister i blant troen på menneskeheten av KG. Eplefe: blir 2 Ampallangsh er snart. Orker ikke apadraya (med mindre jeg tar 1 på hver side av urinrøret, noe som hadde vært best for hun)). (orker ikke sitte ned for å urinere) Kanskje et par dydos, men de kan vel emigrere? Sant at ampallangs kan øke senitiviteten? Håper det er sant. Har allerede pubic, guiche, og lorum(på akkurat det riktige stedet ), og frenum ladder Og 2 piercinger i hver nippel. PA hadde vært litt kult, men orker ikke noe som går igjennom urinrøret. Endrer vel navn snart til ironman. Endret 9. desember 2014 av Bundy 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Har du noe annet enn metall der nede? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg