Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei. Har du link?

Jeg så denne her. Og egentlig masse av det på Aktuelle saker og politikk.

Tror den er sletta, heldigvis. Var bare masse stygt om at "Malala trenger ikke være redd for at menn skal få lyst å voldta henne, så stygg og ekkel hun er, ingen som vil ta henne i hånda en gang" og blabla. Etterfulgt av litt "feminister dreper verden".

Lenke til kommentar

Jeg mister i blant troen på menneskeheten av KG.

Jeg har mista trua på menneskeheten.

Tror den er sletta, heldigvis. Var bare masse stygt om at "Malala trenger ikke være redd for at menn skal få lyst å voldta henne, så stygg og ekkel hun er, ingen som vil ta henne i hånda en gang" og blabla. Etterfulgt av litt "feminister dreper verden".

Herregud..

Lenke til kommentar

Sinnsykt og mye bra elektronikk som blir kastet. Eller, deler av elektronikken ihvertfall. Har vel ca. 2 store kasser fyllt med div. komponenter, motorer, radiorør, vifter transformere osv. i tillegg til en stack med kretskort som jeg skal få høstet noe komponenter fra. Må bare få tak i noe flux.

Alt samlet på 5 dager.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Sinnsykt og mye bra elektronikk som blir kastet. Eller, deler av elektronikken ihvertfall. Har vel ca. 2 store kasser fyllt med div. komponenter, motorer, radiorør, vifter transformere osv. i tillegg til en stack med kretskort som jeg skal få høstet noe komponenter fra. Må bare få tak i noe flux.

Alt samlet på 5 dager.

Masse søppel altså ? :)

Lenke til kommentar

Alt samlet på 5 dager.

Masse søppel altså ? :)

Jaja, selvsagt.

All in the eye of the beholder.

Lenke til kommentar

Har du sett Malala-tråden? Syke greier.

Nei. Har du link?

Jeg så denne her. Og egentlig masse av det på Aktuelle saker og politikk.

Jeg mister i blant troen på menneskeheten av KG.

Eplefe: blir 2 Ampallangsh er snart. Orker ikke apadraya (med mindre jeg tar 1 på hver side av urinrøret, noe som hadde vært best for hun)). (orker ikke sitte ned for å urinere)

Kanskje et par dydos, men de kan vel emigrere?

Sant at ampallangs kan øke senitiviteten? Håper det er sant.

Har allerede pubic, guiche, og lorum(på akkurat det riktige stedet :p), og frenum ladder :p Og 2 piercinger i hver nippel.

PA hadde vært litt kult, men orker ikke noe som går igjennom urinrøret.

Endrer vel navn snart til ironman.

Endret av Bundy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...