Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Vurderer å finne en med-camgirl som jeg kan camme med but how!! 1 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Vurderer å finne en med-camgirl som jeg kan camme med but how!! *kremt* 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Satan, jeg hadde glemt av jeg ville lage en slik. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Vurderer å finne en med-camgirl som jeg kan camme med but how!! *kremt* Come to mama<3333 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Satan, jeg hadde glemt av jeg ville lage en slik. Kult! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 I natt drømte jeg at svogeren min kom på besøk. Og så tok han den siste røyken jeg hadde. Noe som gjorde at jeg blei skikkelig furten for da hadde jeg ikke noe å mekke med. Jeg kunne ikke si hvorfor han ikke kunne få den heller siden den var beregnet til mekking. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) Fant akuratt ut at disse jentene har ukentlige show her nede. http://www.youtube.com/watch?v=t75n-VHpN6M Endret 9. desember 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Du får gå og se. Selv skal jeg sitte her og kose meg med å pusse messingen. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Sitter og ser på Sven Nordin og Nils Vogt i teaterforestillingen "Litt av et par". Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Sitter og ser på Sven Nordin og Nils Vogt i teaterforestillingen "Litt av et par". Hvor? Nils Vogt var innom jobben min forrige fredag. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Sitter og ser på Sven Nordin og Nils Vogt i teaterforestillingen "Litt av et par". Hvor? Nils Vogt var innom jobben min forrige fredag.Så nå har han fått piercing? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Nils ba om en prince albert tenker jeg Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Sitter og ser på Sven Nordin og Nils Vogt i teaterforestillingen "Litt av et par". Hvor? Nils Vogt var innom jobben min forrige fredag.I Florø. Morsomme greier. Hadde lyst å kjøpe billett, men så hadde jeg ikke råd. Ordnet seg slik at jeg kunne gå gratis. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Off som det blåser. Tipper båssbøttene er føket til blokksberg, orker ikke gå ut å sjekke Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 >skrive innlegg på DNFK mens man er på teaterforestilling Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Så nå har han fått piercing? Er litt usikker på hvor myten om at jeg jobber som piercer dukket opp. Hadde hatt flere piercinger enn de jeg har om jeg jobbet med det, tro meg. Jeg er barista og masterstudent. Nils ba om en prince albert tenker jegTror han har allerede. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Teater har jeg aldri vært på. Har vært med å spilt i et en gang eneste, Pippi langstrømpe. Fire i klassen ble tatt ut til å være negre og å være elever i en skolescene. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Har vært på et par musikaler, men lenge siden teater for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg