Kea Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Hva er det med meg og fantasien min? Andre natt denne uken jeg drømte at typen julte opp katten min. Forrige gang var det tortur med magi, denne gangen var det med et balltre. HVA FEILER DET MEG?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Ka skje du er sanndrømt Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Alltid kos å våkne opp til å lese om vold mot katter, ne annet som skjer? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Vel, jeg sitter og lurer på hva jeg skal skrive om i Vær-Sjur i dag. Sånn bortsett fra været, that is. Og om jeg noen sinne vil få ut en ny episode av Jabb-Sjur. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Vær-Sjur og Jabb-Sjur. Fy faen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Hva er det nå du klager på, Necro? Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Tror du iPhonen din er moderne, eller? Min 10 år gamle D500 hadde selfie-speil..! 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Ligner litt på tora berger idg #nomakeup Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Så du ser ut som et mannlig troll? Det var da voldsomt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Ja litt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Men eg er litt søt og da ser så stakkarslig og uskyldig ut uten sminke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Hadde fått dårlig samvittighet om jeg våknet opp ved siden av meg uten sminke dagen derpå Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Hvor ille må noe være for man kan gå til fastlegen? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Noe trenger ikke være ille for å få legetime med mindre du snakker om på sekundet, i hvis tilfelle det må være akutt. Men skal du til fastlegen er det da bare å bestille time. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Hvor ille må noe være for man kan gå til fastlegen? Jo illere det er, jo større sjans for at du bør skippe fastlegen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Hvor ille må noe være for man kan gå til fastlegen? Trenger ikke være ille. Kan gå til fastlege uansett grunn. Det er det fastlegen er der for. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Da ser jeg om det blir verre etter knebøy i kveld før jeg evt bestiller time.. Greit å finne ut om det er noe som bør fikses. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Fastlege burde være en tjeneste kun for dem som er jevnlig hos legen. Oss folk flest som gjerne har flere år mellom hvert besøk trenger ikke Fastlege. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Det er bare å melde seg ut av fastlegeordningen da. Det er helt frivillig å være med i den. Det er riktig nok opt out og ikke opt in, men selv om jeg vanligvis foretrekker at ting skal være opt in så ser jeg ikke problemet når det gjelder fastlegeordningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg