j-- Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Hva kan skje hvis noen ved en feiltagelse får i seg to marevantabletter istedenfor valium?Får veldig fint og tynt blod. Antagelig skjer det ingenting, men ring legevakta. For tynt blod kan føre til hjerneblødning f.eks. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 er reklame nå, men synes ikke filmen er så bra. mer typisk. men jeg liker iron man hehe litt rart at jeg synes dem er så bra gleder meg til 4 'ern kommer liksom Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Ja, men Karpe diem med K er en rapgruppe Eller wrapgruppe, blurp group osv.. Natten skal ikke gripes, den skal soves i Karpe er en fisk. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Hva kan skje hvis noen ved en feiltagelse får i seg to marevantabletter istedenfor valium?Du kan få hjerneblødning og dø, eller indre blødning og dø. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Hva kan skje hvis noen ved en feiltagelse får i seg to marevantabletter istedenfor valium?Du kan få hjerneblødning og dø, eller indre blødning og dø. Det var et hypotetisk spørsmål. Jeg må bruke marevan selv, lever ennå. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Når du sa to tabletter tenkte jeg dobbel dose. Marevan er ganske sensitivt på doseringen. Nå ser jeg at 2 tabletter er vanlig dose. Endret 7. desember 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Helvete at laptopen min skulle bestemme seg for å dø. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Helvete at jeg skal på jobb kl 06:30 i morgen. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Helvete at eg sølte kakao i tastaturet mitt :S Men det var jo bare en unnskyldning for å kjøpe nytt da xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 vurderer å droppe cruise tip danmark i og med at det blir en del penger i å bare komme seg til oslo, så lurer på å reise en annen plass??? vil egentlig ha varme, men kan ikke akkurat reise til australia når jeg knapt har tatt buss alene før så tenker kanskje gran canaria, men hvordan er det å reise der alene som uskyldig liten jente??? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Det går vel fint, men spørs hvor gøy det er alene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 nå fant jeg ut at jeg er for liten til å reise alene til danmark også nice går fint å være alene om jeg kan sole meg, men litt flaut å spise osv helt alene :S Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Har du lyst å reise alene, eller er det vanskelig med reisefølge? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 vanskelig med reisefølge fordi det er vanskelig for folk å få fri osv men har litt lyst å reise alene også 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 på color line transport må man ha med en voksen som er 18 år eldre om man er under 16 er kke det litt jalla??? liksom unger på 16 kan reise alene, men broren min kan fks ikke reise med ungen sin når han er 31-32 og hun 15???? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 tenk hvis det er samme regel på dfds også da så må jeg reise med noen som er 36+ finne en random person og spør om vi kan leke far og datter eller mor og datter Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Litt farlig for deg å reise alene til fremmede land. Du kan bli kidnappet sånn som de gjorde i Taken. Sett den? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 er vel skjeldent turister blir kidnappet, men er du alene er det jo greit å ta forhåndsregler Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 på color line transport må man ha med en voksen som er 18 år eldre om man er under 16 er kke det litt jalla??? liksom unger på 16 kan reise alene, men broren min kan fks ikke reise med ungen sin når han er 31-32 og hun 15???? Det er jo nettopp det han kan. Da er han over 18 og hun under. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 ikke 18 år, men 18 år eldre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg