j-- Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Lurer på om jeg skal ta meg et glass vin Hvordan går det med demonene osv? Mmm bra Til refleksjon: https://www.youtube.com/watch?v=ZZ_BtZ-5O60 Følges slavisk. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Lurer på om jeg skal ta meg et glass vin Hvordan går det med demonene osv? Mmm bra Så hva driver du med? Er du healer elns? Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Lurer på om jeg skal ta meg et glass vin Hvordan går det med demonene osv? Mmm bra Til refleksjon: https://www.youtube.com/watch?v=ZZ_BtZ-5O60 Følges slavisk. Den skjønte jeg ikke:)? Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Skulle tørke over støvfiltrene i min selvbygde pc idag i anledning 1årsjubileum. Og jammen fikk jeg ikke en overraskelse, de var omtrent tette av støv. Er det mulig? Ofte er det egentlig man burde ta en rengjøring av stasjonære datamaskiner? Det skal ikke være nødvendig å rengjøre spesielt ofte. Selv rengjør jeg i snitt en halv gang pr. år. Da er det et tynt støvlag som bare synes etter at jeg har tatt på komponenter. Mitt tips er å endre på airflow så du får overtrykk i kabinettet. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Endre på airflow? How? Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) Snu vifte( r) så de(n) blåser inn, ikke ut.EDIT: Blås gjerne ut nede ved gulvet og inn oppe, så du ikke suger inn støv fra gulvet. Endret 6. desember 2014 av HansiBanzi Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Ah, skjønner. får kanskje se på det ved en senere anledning. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) Get a room... På tide å legge seg nå folkens, kan ikke sove for lenge og kaste bort den flotte søndagen vi har foran oss. Karpe diem og alt det der Endret 6. desember 2014 av Kakeshoma Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Get a room... På tide å legge seg nå folkens, kan ikke sove for lenge og kaste bort den flotte søndagen vi har foran oss. Karpe diem og alt det der Du mener vel carpe noctem i dette tilfellet? Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Ganske sikker på at h*n mener carpe diem. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Ganske sikker på at h*n mener carpe diem. Snart skal i hvert fall jeg "gripe natten" . Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Mente carpe diem ja, ikke den norske rapgruppa som ikke kan si r.. Digg å sove ass, hater at samfunnet er så søvnfientlig. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Mente carpe diem ja, ikke den norske rapgruppa som ikke kan si r.. Digg å sove ass, hater at samfunnet er så søvnfientlig. Carpe noctem betyr bokstavelig "gripe natten". Jeg følger ikke med på allehånde musikkgrupper. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Ja, men Karpe diem med K er en rapgruppe Eller wrapgruppe, blurp group osv.. Natten skal ikke gripes, den skal soves i Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 begynte akkurat film på tv2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Jeg har ikke nok innflytelse på folk. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Ja, men Karpe diem med K er en rapgruppe Eller wrapgruppe, blurp group osv.. Natten skal ikke gripes, den skal soves i Karpe Diem er min favoritt artistgruppe ever. Seriøst. De er moderne poeter, og det står jeg for. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Hva kan skje hvis noen ved en feiltagelse får i seg to marevantabletter istedenfor valium? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Jeg tok valium en gang. Holy shit. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) snip* Tegnspråktolken er kung. Jeg tok valium en gang. Holy shit. Jeg tok også valium en gang. Det sies at jeg likevel klarte å trekke til med hånda i det noen skulle ta en blodprøve av meg. Tre år. Hva kan skje hvis noen ved en feiltagelse får i seg to marevantabletter istedenfor valium? Felleskatalogen sier antikoagulerende: http://www.felleskatalogen.no/medisin/marevan-takeda-nycomed-561230 Tror ikke det skjer for mye, uten at jeg kan si det sikkert. Blodplatene til vedkommende vil ha hikke en stund fremover. Endret 7. desember 2014 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg