Kakeshoma Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Tenk dere en hvit gutt i USA som vokser opp i et fosterhjem med fargede fosterforeldre.. I julen setter han på litt julemusikk og synger med: "I'm dreaming of a white christmas[...]" Håper jeg ødela den sangen for noen av dere nå Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Tenk dere en hvit gutt i USA som vokser opp i et fosterhjem med fargede fosterforeldre.. I julen setter han på litt julemusikk og synger med: "I'm dreaming of a white christmas[...]" Håper jeg ødela den sangen for noen av dere nå Eller forbedret? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Pessi har begynt å blå Pessis truse er mensen-rød Men om hun bruker en tampong Da kan hun blø all day long. Takk for meg! takk for det gode tipset ditt hjalp litt på humøret mitt hade lille lindamor vennlig hilsen din kjære bror 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Har ribbe i ovnen. Jævla forræder. Pøh. Jeg spiser både pinnekjøtt og ribbe! 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Rib cage meat and wooden stick meat? Noen som blir med å trene kl 20? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Jepp. Vi kan synkrontrene hjemmefra Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Hei hå, hei hå!... Hva skjer på en lørdag? Hatt date på besøk, og nå skal jeg sitte oppe hele natta for å forberede meg på 21-06-skift på mandag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) Farmor endret helt personlighet når bestefar døde og ble bare ei sur og grinete "møkkakjerring" som klagde og sutra på alt vi prøvde å ta henne med på. Inkludert julefeiringer.Det hadde du også blitt om du plutselig ikke fikk sex mer. Oh wait! Du bryr deg jo tydeligvis ikke Håper jeg gav deg masse deilige bilder i hodet Endret 6. desember 2014 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Skulle tørke over støvfiltrene i min selvbygde pc idag i anledning 1årsjubileum. Og jammen fikk jeg ikke en overraskelse, de var omtrent tette av støv. Er det mulig? Ofte er det egentlig man burde ta en rengjøring av stasjonære datamaskiner? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Er sint på verden. Drikker øl og viser fingern. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/dyrene/her-trengs-det-en-skikkelig-kattevask/a/23350887/ He he , det er jo Battlecat Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Skulle tørke over støvfiltrene i min selvbygde pc idag i anledning 1årsjubileum. Og jammen fikk jeg ikke en overraskelse, de var omtrent tette av støv. Er det mulig? Ofte er det egentlig man burde ta en rengjøring av stasjonære datamaskiner? Jeg gjør det ca 1 gang i måneden. Kjøp en kanne "boks på luft" på Clas Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Luft på boks, mener du vel? Takker for tips, skal gjøre det neste gang jeg er i Sørlandsparken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Pessi har begynt å blø Pessis truse er mensen-rød Men om hun bruker en tampong Da kan hun blø all day long. Takk for meg! Det finns ingen rus i Muriburiland og alle har hus i Muri-buri-land Ein enslig tru-badur mot jappe-kultur Katt er venn med mus i Muri-buri-land ! (offisiell NKP sang) Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Lurer på om jeg skal ta meg et glass vin Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Eg synes alle fortjener å høre dette, spesielt nå før jul: Dere er alle fantastisk vakre deilige mennesker! Spesielt ho søteste Kinderlinda! Er du offisielt i buksene hennes nå? Eller er det ønsketenkning? Mennesker er generelt sett ekle. Ja , han går i både buksene og kjolene hennes. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Lurer på om jeg skal ta meg et glass vin Hvordan går det med demonene osv? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Tenk dere en hvit gutt i USA som vokser opp i et fosterhjem med fargede fosterforeldre.. I julen setter han på litt julemusikk og synger med: "I'm dreaming of a white christmas[...]" Håper jeg ødela den sangen for noen av dere nå For sent, jeg tenkte på den her forleden, bortsett fra at jeg var i rollen som en sanger som opptrådte for en mørkebrun forsamling. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Lurer på om jeg skal ta meg et glass vin Hvordan går det med demonene osv? Mmm bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg