Skurupu Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Det startet med én hushjelp. Så startet det å dukke opp to stykker. Og nå i dag var de blitt tre, da de hadde med en venn. Men jeg betaler de fremdeles det samme, så det er egentlig bare bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Gratulerer maria, men er dette et cruise, eller bare en gratisbilett med danskebåten? Slike kaster dem jo etter folk. det er ikke sånn ekte cruise akkurat, men de kaller det mini-cruise elns og har lyst til å reise til københavn!!!! Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Gratulerer maria, men er dette et cruise, eller bare en gratisbilett med danskebåten? Slike kaster dem jo etter folk. det er ikke sånn ekte cruise akkurat, men de kaller det mini-cruise elns og har lyst til å reise til københavn!!!! Får du lov av mamma da ? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Eg synes alle fortjener å høre dette, spesielt nå før jul: Dere er alle fantastisk vakre deilige mennesker! Spesielt ho søteste Kinderlinda! Er du offisielt i buksene hennes nå? Eller er det ønsketenkning? Mennesker er generelt sett ekle. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Gratulerer maria, men er dette et cruise, eller bare en gratisbilett med danskebåten? Slike kaster dem jo etter folk. det er ikke sånn ekte cruise akkurat, men de kaller det mini-cruise elns og har lyst til å reise til københavn!!!! Får du lov av mamma da ? stop it Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 igår ble jeg spurt om jeg virkelig vant eller om jeg skal være med en gammel gubbe :( Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Hei hå, hei hå!... Hva skjer på en lørdag? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) drikker øl og rydder skiftet dekk på bilen jeg ikke kan kjøre Endret 6. desember 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Surfer på nettet mens jeg venter på at vi blir full premade på LoL. 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Har ribbe i ovnen. Ungene ser på barnetv og leker frisør med håret mitt. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Har ribbe i ovnen. Jævla forræder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 jeg menser en lørdagskveld i desember Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Demontert skrivere og div. for å finne deler til div. prosjekter. Og har blekk utover begge henda som ikke går av. Tror jeg bare chillern i kveld, sov alt for lenge i dag også, hadde på alarm, men skrudde den visst av og våknet kl. 13.30. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Ikke bli dikter, Pessi. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 jeg menser en lørdagskveld i desember Hvorfor leste jeg det som verset i en julesang? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Eg synes alle fortjener å høre dette, spesielt nå før jul: Dere er alle fantastisk vakre deilige mennesker! Spesielt ho søteste Kinderlinda! Nemmen! Takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Ikke bli dikter, Pessi. jeg er jo flink med poesi jeg dyp og bred dikter hei hei Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) Pessi har begynt å bløPessis truse er mensen-rød Men om hun bruker en tampongDa kan hun blø all day long.Takk for meg! Endret 6. desember 2014 av KinderLinda 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg