j-- Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Finnet en pc som gikk på 24V og var den reneste pcen jeg noen sinne har sett innvendig. Lurer på hva den har blitt brukt til, rackmount. 24 volt er en veldig rar spenning å bruke til å mate strømforsyningen eksternt. 99,9% for at det er 48V DC, om det ikke er 230V AC ("vanlig spenning/strøm i stikkontakta") 100% sikker på at det er 24V. 24-32V dc input på stømforsyningen. Ganske sikker på at den er brukt i en båt. Det var også et Simrad 24V dc filter inne i den, noe som ser ut som er et krav i større båter for elektronikken. Det som er morsomt med det kretskortet er at det ser ut som det er håndloddet og håndskrevet nummer og rev. på det Spenstig. Har aldri vært ute for skipsmontert utstyr, så den der var ny for min del óg. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) Ser ut som rackkabinettet er spesiallaget for akkurat de komponentene også, noe spesielt. Synd jeg ikke har lokket, ellers hadde jeg tatt vare på kabinettet. Et par veldig bra vifter var det også inni der. Må raide el-returen litt mer, har lyst til å lage meg en isolasjonstransformer. 230V-230V Endret 5. desember 2014 av multisync Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 http://www.vg.no/rampelys/tore-sagen-legger-seg-flat-vil-gjerne-moete-aleksander-og-milla/a/23350286/ Forbanna hårsare jævel. Folk blir butthurt for ingenting i dag. 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Ja, det er heilt på styr. Det er langt verre harselas frå politisk korrekte i kommentarfelt i dag. Kritikk av humor på bekostning er heilt legitimt i seg sjølv, og spesielt frå ein som har ungar med downs. Det eg sliter med, er korleis i all verden ein kan tolke det som harselas, mobbing etc. at Steinar Sagen nevner at han har sett ein dokumentar der det hevdast at folk med downs har sterkare sexlyst. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 "Min første tweet:) Gi meg en lyd når du vil ha knoke og kos fra Milla:) Takk fra Milla og meg:)" Den jævla kåte ungen ass.. Synd Tore legger seg flat for noe de ikke har gjort.. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 jeg vant cruise til københavn idag!!!! Kødder du? Hvis ikke, gratulerer ? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Gratulerer maria, men er dette et cruise, eller bare en gratisbilett med danskebåten? Slike kaster dem jo etter folk. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Hvis det er sånn Køben-cruise med Color Fantasy eller no, så er jo ikke det billetter som blir kasta etter en. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Fantasy shmantasy. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Gikk på vekta i dag, ned 15kilo!! Eg er så lykkelig nå 3 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 <- Check it. Nå er det endelig jule stemning. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Da har jeg endelig juleavatar selv Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) Eg synes alle fortjener å høre dette, spesielt nå før jul: Dere er alle fantastisk vakre deilige mennesker! Spesielt ho søteste Kinderlinda! Endret 6. desember 2014 av Netrum 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Nå har jeg plutselig tre hushjelper. Jeg trur de multiplerer seg! Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Nå har jeg plutselig tre hushjelper. Jeg trur de multiplerer seg! Er du fremdeles i Thailand? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Nei, jeg har aldri vært i Thailand. Jeg er på Filippinene. 1 Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Nei, jeg har aldri vært i Thailand. Jeg er på Filippinene. Å ja, jeg husket feil land da . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg