Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så barn, helt ut av det blå … For de av dere som har sett jabbinga mi på snutter med en lengde på opp mot 8 minutter, hva synes dere om det?

Sjefen og jeg har visst to vidt forskjellige oppfaninger av hva som er morsomt, og hvor lang en slik snutt bør være, noe som også er grunnen til at det ikke har kommet ut noen ny episode offentlig i avisen de siste ukene.

3 minutter + vignett holder i massevis.

Kanskje en julespesial på 7 minutter.

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar

Tipper halvparten av "kvinnene" der er fake trolleprofiler som bare skriver tøys

Jepp, jeg har bruker der jeg også.

Det har jeg også, og jeg er ekte kvinne :).

Det er jo jeg også?'???

Du er ikke kvinne, du er en jente på 11 år ifølge din profil :lol:

Tell hvor mange år jeg har vært her ved å se når jeg er registrert ;)

Og bursdagen min i profilen er datoen jeg registrerte meg her.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Finnet en pc som gikk på 24V og var den reneste pcen jeg noen sinne har sett innvendig.

Lurer på hva den har blitt brukt til, rackmount.

Jeg trodde alle kjørte på 12v, med mindre du har skaffet deg en industriserver.

Vanlige biler har 12v, lastebiler og trailere har 24v.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Så barn, helt ut av det blå … For de av dere som har sett jabbinga mi på snutter med en lengde på opp mot 8 minutter, hva synes dere om det?

Jeg aner ikke hva du mener, link?

jabbing, snutter??

Han begynte med et "talkshow" i avisen han jobber i som heter jabb-sjur der han sitter med hipster-hatten sin og prater skit om et eller annet tema.

Lenke til kommentar

Jeg er enig med sjefen din, men det regner jeg med du tåler å høre. De er for lange, og humoren er litt...sær? Det hadde sikkert gjort seg bra på din egen youtube-kanal, men ikke i en avis. Det blir for mye "vlog".

Er det basert på feedback fra avisens lesere eller bare sjefen sin personlige mening?

Sjefens personlige afaik. Har ellers fått gode tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar

Finnet en pc som gikk på 24V og var den reneste pcen jeg noen sinne har sett innvendig.

24 volt er en veldig rar spenning å bruke til å mate strømforsyningen eksternt. 99,9% for at det er 48V DC, om det ikke er 230V AC ("vanlig spenning/strøm i stikkontakta")
Lenke til kommentar

Sjefen og jeg har visst to vidt forskjellige oppfaninger av hva som er morsomt, og hvor lang en slik snutt bør være, noe som også er grunnen til at det ikke har kommet ut noen ny episode offentlig i avisen de siste ukene.

Jeg har store problemer med å få sagt det jeg vil ila. 3 minutter. Og så kommer jo spørsmålene i tillegg.

Lenke til kommentar

Jeg har store problemer med å få sagt det jeg vil ila. 3 minutter. Og så kommer jo spørsmålene i tillegg.

3 minutter + spørsmål da

Lenke til kommentar

24 volt er en veldig rar spenning å bruke til å mate strømforsyningen eksternt. 99,9% for at det er 48V DC, om det ikke er 230V AC ("vanlig spenning/strøm i stikkontakta")

100% sikker på at det er 24V. 24-32V dc input på stømforsyningen.

Ganske sikker på at den er brukt i en båt.

Det var også et Simrad 24V dc filter inne i den, noe som ser ut som er et krav i større båter for elektronikken.

Det som er morsomt med det kretskortet er at det ser ut som det er håndloddet og håndskrevet nummer og rev. på det :p

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...