Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg lagte faktisk fiskepudding elns i hvit saus

har aldri kokt poteter før engang men alt ble helt perfekt<3<3

Betyr "elns" "eller noe sånt"? Du må vel vite hva du laget? Vet du ikke hvordan fiskepudding ser ut? Jeg synes det er helt utrolig at du aldri har fått slippe til på et kjøkken eller kanskje heller ikke hatt skolekjøkken (eller hva det kalles i våre dager) engang.

Lenke til kommentar

Heimkunnskap?

Det er for øvrig fullt mulig å ha 6 i heimkunnskap uten å klage noe så enkelt som å koke poteter, egg, trekke pølser, eller lage posesuppe eller tilberede en pappizza. Tror alt sånn skrus av til visse folk når de flytter hjemmefra.

Pessimistisk er kanskje vant til et liv i sus og dus med tjenere som gjør alt for henne, men har plutselig blitt fattig og har nå - for første gang - måttet bevege seg inn på et kjøkken for å finne ut hvordan råvarer blir til et måltid.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

hahaha dere undervurderer meg

har sluppet til på kjøkken før, men synes det er dritkjedelig og har aldri blitt tvingt til det. Fikk 5 i heimkunnskap, men da lagte jeg jo ikke en middag helt alene. Og ja jeg vet hvordan en fiskepudding ser ut ler

og lernr2 jeg har ikke plutselig blitt fattig

Lenke til kommentar

Så barn, helt ut av det blå … For de av dere som har sett jabbinga mi på snutter med en lengde på opp mot 8 minutter, hva synes dere om det?

Sjefen og jeg har visst to vidt forskjellige oppfaninger av hva som er morsomt, og hvor lang en slik snutt bør være, noe som også er grunnen til at det ikke har kommet ut noen ny episode offentlig i avisen de siste ukene.

Lenke til kommentar

Jeg er enig med sjefen din, men det regner jeg med du tåler å høre. De er for lange, og humoren er litt...sær? Det hadde sikkert gjort seg bra på din egen youtube-kanal, men ikke i en avis. Det blir for mye "vlog".

Er det basert på feedback fra avisens lesere eller bare sjefen sin personlige mening?

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...