Bytex Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Jeg opererte mandlene når jeg var 8 år og har ikke vært innlagt på sykehus siden. Nå er jeg 37. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Hvor er du hvor folk ligger og nynner? Jeg har operert Er du kirurg? 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Ja, KinderLinda er kirurg. Hun er norgesekspert på cerebrum-operasjoner. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Hvor er du hvor folk ligger og nynner?Jeg har operert Hvilken cup-størrelse gikk du for? 1 Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 jeg lagte faktisk fiskepudding elns i hvit saus har aldri kokt poteter før engang men alt ble helt perfekt<3<3 Betyr "elns" "eller noe sånt"? Du må vel vite hva du laget? Vet du ikke hvordan fiskepudding ser ut? Jeg synes det er helt utrolig at du aldri har fått slippe til på et kjøkken eller kanskje heller ikke hatt skolekjøkken (eller hva det kalles i våre dager) engang. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Heimkunnskap? Det er for øvrig fullt mulig å ha 6 i heimkunnskap uten å klage noe så enkelt som å koke poteter, egg, trekke pølser, eller lage posesuppe eller tilberede en pappizza. Tror alt sånn skrus av til visse folk når de flytter hjemmefra. Pessimistisk er kanskje vant til et liv i sus og dus med tjenere som gjør alt for henne, men har plutselig blitt fattig og har nå - for første gang - måttet bevege seg inn på et kjøkken for å finne ut hvordan råvarer blir til et måltid. 1 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Hvor er du hvor folk ligger og nynner?Jeg har operert Er du kirurg? Jeg har vert "under kniven" da. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Ja, KinderLinda er kirurg. Hun er norgesekspert på cerebrum-operasjoner. Det er nok noen og hver som kunne trenge justeringer i cerebrum, hvis man skal dømme etter mye man leser her . Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Hvor er du hvor folk ligger og nynner?Jeg har operert Er du kirurg? Jeg har vert "under kniven" da. Du er blitt operert, mener du. Hvordan er formen? (Jeg skal ikke spørre hva slags operasjon du har hatt ) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Hvor er du hvor folk ligger og nynner?Jeg har operert Hvilken cup-størrelse gikk du for? Fra A til DDD Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Du er blitt operert, mener du.Er blitt? Er det ikke "har blitt"? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Sexylubb1 spiste opp dagens dumle julekalender :-( Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Sexylubb1 spiste opp dagens dumle julekalender :-(Bare vær glad det ikke var Lego-kalenderen han spiste opp. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 (endret) Du er blitt operert, mener du.Er blitt? Er det ikke "har blitt"? Språkvett, Verb - ordnett.no Har eller er? Endret 4. desember 2014 av Hermosa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 hahaha dere undervurderer meg har sluppet til på kjøkken før, men synes det er dritkjedelig og har aldri blitt tvingt til det. Fikk 5 i heimkunnskap, men da lagte jeg jo ikke en middag helt alene. Og ja jeg vet hvordan en fiskepudding ser ut ler og lernr2 jeg har ikke plutselig blitt fattig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Så barn, helt ut av det blå … For de av dere som har sett jabbinga mi på snutter med en lengde på opp mot 8 minutter, hva synes dere om det? Sjefen og jeg har visst to vidt forskjellige oppfaninger av hva som er morsomt, og hvor lang en slik snutt bør være, noe som også er grunnen til at det ikke har kommet ut noen ny episode offentlig i avisen de siste ukene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Julegave-tips til ABB : 1 kg heksehyl oppblåsbar sau Migrapolis på dvd Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 (endret) Jeg er enig med sjefen din, men det regner jeg med du tåler å høre. De er for lange, og humoren er litt...sær? Det hadde sikkert gjort seg bra på din egen youtube-kanal, men ikke i en avis. Det blir for mye "vlog". Er det basert på feedback fra avisens lesere eller bare sjefen sin personlige mening? Endret 4. desember 2014 av Bytex 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Julegave-tips til ABB : 1 kg heksehyl oppblåsbar sau Migrapolis på dvd Sauen blir nok beslaglagt da det kan smugles baufil i skjeden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg