hermosa Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 (endret) Jeg fikk PM av en ekte kvinne ved navn Sexy Klara. "Hei,singel søker treff, lyst å se bilde av meg da kom på ( ) er online,lag deg en profil du også da.så kan vi avtale mer der ok? Her ser du mitt bilde også ( ) Er ledig nå kanskje vi kan finne på noe sammen. profilname lillbruden" Så dette lover bra. Endelig er det noen som fatter interesse for meg også. Det var ikke meg, selv om jeg ofte blir betegnet som sexy også, hmm. Denne annonsen stod forresten også i denne tråden: Stiller amerikanerne klokka? Endret 4. desember 2014 av Hermosa Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Hva faen? Hold dere unna dama mi. 3 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 (endret) Misunnelse? Ja. Levla aldri opp til "ekte". Endret 4. desember 2014 av Niqābninja 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Stiller amerikanerne klokka? Ja. Bortsett fra store deler av Arizona, av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Høres ut som fornuftige folk fra Arizona. Kanskje jeg skulle flytte dit. Klokkestilling er et sant tulball. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Ja, og vi i Norge gjør det jo så utrolig baklengs. Vi stiller klokken så det blir lysere om morgenen! Det er jo bare bullshit. Vi burde still klokken den andre veien, så vi fikk en time ekstra på ettermiddagen. 2 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Ja, og vi i Norge gjør det jo så utrolig baklengs. Vi stiller klokken så det blir lysere om morgenen! Det er jo bare bullshit.Yess, for lys på morgenen betyr jo ikke noe for noen i noen yrker. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Det er mørkt når jeg begynner uansett. Hadde satt mer pris på å ha litt lys igjen når jeg er ferdig på jobb. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Tenk på bygningsarbeidere. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 De som jobber ute trenger lys. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 De har da godt med lys på arbeidsplassene jeg ser rundt omkring. Og de starter i mørket de og... Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Tenker først og fremst på bønder jeg.. Ferdig i fjøset på morgenen - akkurat blitt lyst, går i fjøset på ettermiddagen - akkurat blitt mørkt.. I hvert fall når jeg har ansvar for det.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Skal lage middag til familien har aldi laget middag alene før sos Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Skal lage middag til familien har aldi laget middag alene før sos Dette klarer du, 225 grader varmluft i 12-14 minutter. Eventuelt Misunnelse? Ja. Levla aldri opp til "ekte". En dag vil nok du også komme deg til level 3, og motta achievement "Real woman". Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Skal lage middag til familien har aldi laget middag alene før sos Det blir spennende . Hva er planen å servere? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Jeg har blitt stukket med 5 vaksiner i dag. Armene mine er helt fucked up. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Sånn er hverdagen HVER DAG for en sprøytenarkoman. Tenk på det, du. 2 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Eller diabetiker. Pussy, Eivind ;D 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg