Edderkopp Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Tror jeg har PTSD etter å ha lest på kvinneguiden sitt forum. Makan til kvinner du finner der altså. Hvordan fikk du rota deg bort dit? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Tipper halvparten av "kvinnene" der er fake trolleprofiler som bare skriver tøys Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Tror jeg har PTSD etter å ha lest på kvinneguiden sitt forum. Makan til kvinner du finner der altså. Hvordan fikk du rota deg bort dit? Nei altså av og til kjeder jeg meg.. Og da er det underholdende, eller kanskje bare trist å lese hva dem lirer av seg der borte.. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Tror jeg har PTSD etter å ha lest på kvinneguiden sitt forum. Makan til kvinner du finner der altså. Eksempler? Endret 3. desember 2014 av Hermosa Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Nå er ikke diskusjon helt uten Gaustadpasienter heller da.. Hva bedriver dere i kveld? Noen som har kjøpt julegaver ennå? Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Nå er ikke diskusjon helt uten Gaustadpasienter heller da.. Det har jeg forstått etterhvert. Det kan virke som det er overvekt av "løse skruer" på enkelte fora . Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 To stykker står og diskuterer heftig og blir ikke enige. Den ene sier: "Det går helt rundt for deg." Den andre parerer ved å peke på skolten sin og si: "nei, oppi her kan jeg garantere deg at det står helt stille!" Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 To stykker står og diskuterer heftig og blir ikke enige. Den ene sier: "Det går helt rundt for deg." Den andre parerer ved å peke på skolten sin og si: "nei, oppi her kan jeg garantere deg at det står helt stille!" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 http://www.amazon.com/Double-Dildo-Bouncing-Ball-pink/dp/B00GM34EMO/ref=sr_1_33?s=hpc&ie=UTF8&qid=1417553784&sr=1-33&keywords=sex+toy+diamond kan dere sette av et minutt å le av denne med meg plz http://www.amazon.com/Sik-World-Womens-Itself-Stripper/dp/B00JKVXUCKTenkte på deg når jeg så denne Guri må kjøp den Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Tipper halvparten av "kvinnene" der er fake trolleprofiler som bare skriver tøys Jepp, jeg har bruker der jeg også. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Tipper halvparten av "kvinnene" der er fake trolleprofiler som bare skriver tøys Jepp, jeg har bruker der jeg også. Det har jeg også, og jeg er ekte kvinne . Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Det forhindrer deg ikke i å ha en falsk trolleprofil. Edit: Jeg foretar bare en unødvendig men underfundig presisering. Endret 3. desember 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Det forhindrer deg ikke i å ha en falsk trolleprofil. Edit: Jeg foretar bare en unødvendig men underfundig presisering. Det er sant. Det kunne jeg sikkert hatt. Men det har jeg aldri tenkt på eller vært interessert i. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Det har jeg også, og jeg er ekte kvinne . Gratulerer. 2 Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Det har jeg også, og jeg er ekte kvinne . Gratulerer. Takk ! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Det har jeg også, og jeg er ekte kvinne . Gratulerer. Misunnelse? Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Det har jeg også, og jeg er ekte kvinne . Gratulerer. Misunnelse? Dette forstod jeg ikke. Var "gratulerer" ment spydig? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Litt uvanlig å gratulere noen for å være en ekte kvinne, så vil da mene det. Gratulerer så mye, forresten Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 (endret) Litt uvanlig å gratulere noen for å være en ekte kvinne, så vil da mene det. Gratulerer så mye, forresten Det jeg mente, var at jeg ikke er fake. Kjønn er i så måte underordnet . Jeg er ikke akkurat typen "Stand by your man" betingelsesløst . Endret 4. desember 2014 av Hermosa Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Jeg fikk PM av en ekte kvinne ved navn Sexy Klara. "Hei,singel søker treff, lyst å se bilde av meg da kom på ( ) er online,lag deg en profil du også da.så kan vi avtale mer der ok? Her ser du mitt bilde også ( ) Er ledig nå kanskje vi kan finne på noe sammen. profilname lillbruden" Så dette lover bra. Endelig er det noen som fatter interesse for meg også. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg