Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet er at "alle" gjør feil og vrenger døgnet helt rundt fra natt til lørdag. Da sliter kroppen med jetlag dagene etter.

Det riktige er å legge seg i normaltid og stå opp når man pleier ellers i uka.

Sitter du og gamer til kl 06 fredag/lørdagsnatta kan du takke deg sjøl. Kan heller game morgenen etter når du IKKE skal på jobb istedet for å sove til kl 12.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

tumblr_na1ntlJC2D1rdjwowo1_1280.jpg

Jaså, du legger ut selvportrett og bilder av samlingen? Det forklarer mye om deg.

Ang. HiST på Kalvskinnet, så må det være den enkleste campusen å komme seg til av slike ordentlige skoler (mao, ikke privatskoler og annet ræl). Kort vei til teater, kjøpesentre, spektrum, elva, kafeer, restauranter, utesteder, bowling (den på Torget er best i sentrum imho), kinoer, busser opp og i mente, og hva enn det skal være.

Jeg passerte skolen daglig på vei til og fra Leüthenhaven / Torget det året jeg gikk på skole (Adolf Øiens VGS) i Trondhjem, og har bare gode minner. Fant penger liggende på fortauet utenfor (typ 500-lapp) og fetteren min gikk der, så av og til møttes vi for en pils etter skolen, eller dro på kino / bowling.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...