multisync Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Takktakk, den har jeg ikke sett Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) Takktakk, den har jeg ikke sett Ville tro det er en del tips gitt i den tråden som kommer til nytte for deg og F.eks noe om plassering og useriøse utleiere Endret 1. desember 2014 av Knewt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Whos dat Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) Hvilken sammenheng med tråden har disse gjenstandene? Endret 1. desember 2014 av Hermosa Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Aha, det er godt å vite. Ikke akkurat lett å se på kart. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) Må slutte å føkke opp døgnrytmen i helgene.. Er så lei av å være trøtt absolutt hele dagen. Men det er så digg å sove.. Endret 1. desember 2014 av Kakeshoma 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) Problemet er at "alle" gjør feil og vrenger døgnet helt rundt fra natt til lørdag. Da sliter kroppen med jetlag dagene etter. Det riktige er å legge seg i normaltid og stå opp når man pleier ellers i uka. Sitter du og gamer til kl 06 fredag/lørdagsnatta kan du takke deg sjøl. Kan heller game morgenen etter når du IKKE skal på jobb istedet for å sove til kl 12. Endret 1. desember 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Sitter du og gamer til kl 06 fredag/lørdagsnatta kan du takke deg sjøl. Kan heller game morgenen etter når du IKKE skal på jobb istedet for å sove til kl 12.Problemet er at når man er et B-menneske, foretrekker man natten. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Jaså, du legger ut selvportrett og bilder av samlingen? Det forklarer mye om deg. Ang. HiST på Kalvskinnet, så må det være den enkleste campusen å komme seg til av slike ordentlige skoler (mao, ikke privatskoler og annet ræl). Kort vei til teater, kjøpesentre, spektrum, elva, kafeer, restauranter, utesteder, bowling (den på Torget er best i sentrum imho), kinoer, busser opp og i mente, og hva enn det skal være. Jeg passerte skolen daglig på vei til og fra Leüthenhaven / Torget det året jeg gikk på skole (Adolf Øiens VGS) i Trondhjem, og har bare gode minner. Fant penger liggende på fortauet utenfor (typ 500-lapp) og fetteren min gikk der, så av og til møttes vi for en pils etter skolen, eller dro på kino / bowling. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Sa alle, hver mandag Tru.. Verste er at jeg stort sett legger meg rundt 01 i helgen, men tvinger meg til sove til 11, selvom jeg kanskje våkner 9 utvilt. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 står somregel tidlig opp i helgene, type 07-09 om ikke jeg har gjort noe spesielt kvelden før. Men tar et par smådupper på dagtid Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Det som er det verste med alt dette, er at man som regel aldri vil legge seg, men når man først har gjort det så vil man ikke stå opp Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 rart det der, man lærer aldri Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) Vi gjør vårt for å holde på "historien gjentar seg" hvert fall... Hvor pokkern er juleavatartråden forresten? Er jo 1. Des! Endret 1. desember 2014 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Eddie skal faen meg ikke ha noe nissehatt! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) Dette er lyc: Endret 1. desember 2014 av Bundy 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Vi gjør vårt for å holde på "historien gjentar seg" hvert fall... Hvor pokkern er juleavatartråden forresten? Er jo 1. Des! Har du i det hele tatt skifta avatar siden sist? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg