Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå venter alle på julaften;) håper jeg snart får interessen for noe vettig, fordi hjernen min er sulten på både det ene og det andre. For utvikling først og fremst tror jeg. Men ting begynner å bli kjedelig. En ny reise. Må på en ny "reise". En god en :) Jeg venter med Maria på en ny fødsel :) Dette er en fredelig tid :) ekstra fredelig siden jeg feirer med jesus og ikke jul :) men tror jeg trenger en god bok å lese. Vann for vekst ;) Må komme meg videre.

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Satt på film equiliribium, liker bale, men tror ikke denne filmen vil gi meg noe. Så kommer sikkert til å kjede meg av den og.

Flott film, men prøv heller The Matrix fra 1999. Absolutt must-see dersom science fiction din greie. Eller American Psycho om du liker Christian Bale.

Lenke til kommentar

Søkte akkurat på 1/2-årig realfagstilbud for søkere til ingenørfag.

Søknadsfristen var egentlig 15. oktober, men plutselig nå sto det 30. nov på siden der.

Slang inn en søknad så får vi se om det var en datafeil eller om det er for sent å ettersende papirer xD

Kan vel være at de ikke hadde nok søkere, så får håpe at det er tilfellet og at de godtar sen ettersendelse av papirer (skal egentlig sendes innen søknadsfristen er ute)

Lenke til kommentar

Jul blir greit. Jeg drar hjem til Stavanger. Håper på varmegrader og nada sne.

Hva skjer med jabb-sjur da ? Skal du ha julekalender ?

Jeg stemmer for julekalender! :dribble:

Det blir ikke julekalender. Selv om jeg har fått forespørsler om det allerede.

Jeg regner med å lage klar en som kommer den 26., og en for den 2. elns. Vi får se.

Lenke til kommentar

Takk :) stemmer det. Spillt i american psycho også han. Har sett de to du nevner før. Men jeg er sulten på kunnskap så må nok finne på noe annet akkurat nå. Får jo hjernen til å svirre den her og. Men jeg føler ikke det er noe utbytte av å se på den. Så en merkelig tilstand her. Leter etter dokumentar nå :) fant en ayahuasca wine of the soul. Vil egentlig dypere åndelig sett tror jeg. Mulig jeg må meditere eller noe :) får ikke noe ut av å se på den dokumentaren der heller.

Endret av Sabell
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

The Julekalender 20 år..........

"ikke særlig imponerende"

Skal man gjøre noe så skal man gjøre det orntli , ja :D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

I år har folket bestemt seg for at jul i Østerrike er tingen. Bestefar kommer til Norge. Noen andre drar på hytta, og bestefar kommer hjem til gamlelandet, og vi drar til Østerrike.

Husk å pakke fallskjermen lol ;)

RM : "Mitt navn er Moore.......Roger Moore"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...