Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-360061

Var det Grand?

Husker ikke. Jeg var på Roger Hodgson konsert. Eneste konserten i Nord Europa. Tok meg en hel dag å komme meg dit. Alene, I might add. Folk trodde jeg var gal.

Lenke til kommentar

Hvorfor ringer folk deg ?

Fordi Sjur er kul og grei, og vi vil snakke med ham vel :D

Hvordan går det med alle sammen? Klar for jul?

Jeg har kjøpt én julegave. Men jeg har i hvert fall advenskalender, og adventsstake og lys klart for i kveld.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på det samme hver gang noen ringer på mobilen min.

Var det Grand?

Husker ikke. Jeg var på Roger Hodgson konsert. Eneste konserten i Nord Europa. Tok meg en hel dag å komme meg dit. Alene, I might add. Folk trodde jeg var gal.

Så om jeg hadde hatt penger til dag #2, hadde vi kunne møttes uten å vite at vi en dag skulle sitte på et forum og snakke om det.

Fordi Sjur er kul og grei, og vi vil snakke med ham vel :D

Jeg har kjøpt én julegave. Men jeg har i hvert fall advenskalender, og adventsstake og lys klart for i kveld.

Ntaww.

Jeg har julegavene til familien klar, vet hva jeg skal kjøpe til SS, samt én av kompisene mine. Og så er jeg klar for å høre på Coca-Cola Christmas-låta fra og med midnatt.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Jeg kan starte å høre på Coca-Cola Christmas om 35 minutter.

Har forresten jobbet på Coca-Cola, og da hadde vi en replika av semi-traileren i reklamen stående på parkeringsplassen hele julen.

Hvorfor har jeg ikke lenger mulighet til å "plusse" innlegg?

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er veeelldig langt etter, men hva skjedde med øyet ditt? Falt det ut etterhvert? Fikk du superkrefter? Eller fikk du The Evil Eye som du kan drepe folk med, men må dekke det til så folk ikke dør randomly rundt deg?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Skal på adventsmiddag med familien. Grøt it up.

Noe julegreier der da?

Nei, her er det jobb, har ikke fått begynt på julevasken en gang så stjerna kommer ikke opp før på fredag neste uke. Det er gale det :(

Satt bare julepynten oppå møkken, jeg :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Så om jeg hadde hatt penger til dag #2, hadde vi kunne møttes uten å vite at vi en dag skulle sitte på et forum og snakke om det.

Det skal du ikke ha sett bort ifra. Husker at jeg fikk med meg, ikke bare én, men to jenter på Skambankt konsert på Samfunnet og ble ute til kl. 03:00. Du kan se det sånn at jeg hadde ikke penger til dag #1. Den ble brukt til å ta toget fra Oslo. I retrospekt kunne jeg nok ha fløyet til Trondheim, men hva er moroa i det?

@Julepønt. Sånt kommer ikke opp før lille julaften.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar

Jeg kan starte å høre på Coca-Cola Christmas om 35 minutter.

Har forresten jobbet på Coca-Cola, og da hadde vi en replika av semi-traileren i reklamen stående på parkeringsplassen hele julen.

Hvorfor har jeg ikke lenger mulighet til å "plusse" innlegg?

Prøv å bytt forumutseende nederst til venstre. Jeg byttet fra Diskusjon dynamisk til diskusjon. Det ble etter dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...