Sabell Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 (endret) Jeg er ikke redd for å dø derimot. Fordi jesus har vist meg at himmelen er bedre Men det som er kjedelig er at man etterlater et liv for et annet. Hvorfor ikke være der hele tiden liksom hehe Hvorfor har Gud gjort alt så komplisert. Må spise planter for å finne ut av det kanskje ? Jeg har lyst til å smake en sopp de snakket om der. Sikkert god med salt og pepper på Kanskje litt fløte. steke den som en vanlig kantarell. Så lenge den ikke dreper noen kan det jo ikke være allverden... OM den kan åpne sinnet mitt og jeg kan nå mitt fulle potensial. Hva skulle så være galt med det? Er nok annen "gift" man får i seg allikevel. Hva vet jeg om ikke honning får meg til å fly litt, eller smør på bødskiva for den saks skyld Alt påvirker jo hjernen allikevel Kanskje jeg bare begynner å kjede meg og ønsker å forske litt videre. SKal prøve å faste en uke. kun drikke vann. Mye som skjer da og. Endret 29. november 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Er det Gud som tvinger deg til å bruke smilies 200 ganger per setning? Det er litt slitsomt. 4 Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 (endret) åhh nå glemte jeg hva jeg skulle si. Er du komiker forresten? irriterende at jeg ikke husker hva jeg skulle si. Vi er i en intellektuell evolusjon var det jeg skulle si Vi er revolusjonister Jeg tvinger ingen Så sant det ikke er frivillig tvang. tråkker gjerne på ansiktet ditt om du vil Jeg har ikke så mye å gjøre skjønner du derfor :) Endret 29. november 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 (endret) Kuult Fortell litt om du vil ble du mer vis? For det tror jeg du ble Tja, jeg vil ikke akuratt si det. En ting som går igjen i disse opplevelsene er hvor ufattelig små og ubetydelige vi mennesker er i universet, og hvor ufattelig mange tilfeldigheter som har måtte skje for å komme hit vi er nå. Gass som samler seg til en masse som selvantenner og bringer energi til steiner som omsirkler den, som igjen gir grobunn for liv, som milliarder av år senere er samfunnet rundt oss nå. Det viktigste jeg har fått ut av opplevelsene er nok en beundring over hvor vakkert alt dette er. Men, ingenting av dette trenger man DMT for å finne ut av. Det har egentlig ikke forandret livet mitt på noen som helst måte. Ser på det som uskyldig moro. Endret 29. november 2014 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 For en fin hekk du har I Harry Potter heter veien dumlingene bor i Hekkveien. Nokså uskyldig, men i den engelske versjonen brukes navnet Privet Drive. Der Privet er navnet på en hekkplante. Det geniale i oversettelsen ligger i at Privet også betyr utedass (eller rettere sagt ordt "Privy"). Mens Hekken betyr rompa. Oversetteren har gjort en formidabel jobb med å oversette alle slike nyanser i navnene igjennom boken. Noe som nok går mange hus forbi. Men at de har plassert Potter i dassvegen er nok dessverre kun en tilfeldighet. 1 Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 (endret) hehe:) Potter i dassveien Endret 30. november 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 (endret) Tja, jeg vil ikke akuratt si det. En ting som går igjen i disse opplevelsene er hvor ufattelig små og ubetydelige vi mennesker er i universet, og hvor ufattelig mange tilfeldigheter som har måtte skje for å komme hit vi er nå. Gass som samler seg til en masse som selvantenner og bringer energi til steiner som omsirkler den, som igjen gir grobunn for liv, som milliarder av år senere er samfunnet rundt oss nå. Det viktigste jeg har fått ut av opplevelsene er nok en beundring over hvor vakkert alt dette er. Men, ingenting av dette trenger man DMT for å finne ut av. Det har egentlig ikke forandret livet mitt på noen som helst måte. Ser på det som uskyldig moro. Tror du er vis jeg Endret 30. november 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Jeg er bare nesevis. 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Tror du er vis jeg Ja, men jeg var vis fra før av, også. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 IRC nå! Sorry, var totalt AFK med CS, og så ble jeg oppringt av forumfolk i sted, så det satte meg ut enda mer. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 (endret) Ja, men jeg var vis fra før av, også. Det tror jeg og Endret 30. november 2014 av Sabell Lenke til kommentar
*F* Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Verdens største fyrverkeri, lav kvalitet nå, men blir 720p nårYT er ferdig å jobbe: 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Åh, helvete. Jeg er virkelig ikke skapt til å stå opp tidlig. Det er for meg som å løfte noe som er så tungt at jeg VET det ikke går, men prøver likevel. Med andre ord veldig vanskelig. Ikke alltid da, men med den latterlige dårlige søvnen jeg har hatt de siste dagene blir det ikke noe lettere. Når jeg er ferdig skal jeg hjem og sove, det er sikkert og visst. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Det som funker for meg er å ha noen dager med lite søvn (gjerne 2-3 timer om natta), for så å legge seg i 7-8-tiden på kvelden. Da våkner man oftest tidlig. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Verdens største fyrverkeri, lav kvalitet nå, men blir 720p nårYT er ferdig å jobbe: Var det bra? Vurderte å dra ned der selv, men det gikk litt i glemmeboken inntil jeg snublet innom fedrelandsvennen og så alle bilkøene der. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Verdens største fyrverkeri, lav kvalitet nå, men blir 720p nårYT er ferdig å jobbe: Var det bra? Vurderte å dra ned der selv, men det gikk litt i glemmeboken inntil jeg snublet innom fedrelandsvennen og så alle bilkøene der. Det var ikke veldig høyt, eller veldig bredt, men det var veldig intenst konsentrert på en plass. Jeg syns det var bra Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Skjønner, men rekord det ble det? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Presse ansatt ut av stilling istedet for å si dem opp (33)Man skjønner at orddeling har bredt om seg når jeg leste dette som presseansatt. 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Verdens største fyrverkeri, lav kvalitet nå, men blir 720p nårYT er ferdig å jobbe: https://www.youtube.com/watch?v=8EcGMe71Zuo Var det bra? Vurderte å dra ned der selv, men det gikk litt i glemmeboken inntil jeg snublet innom fedrelandsvennen og så alle bilkøene der. Det var ikke veldig høyt, eller veldig bredt, men det var veldig intenst konsentrert på en plass.Jeg syns det var bra Grunnen til størrelsen på fyrverkeriet var jo at det skulle forestille det norske flagget. Det skulle være større enn en fotballbane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg