Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åja. Har ikke dillet med det siden 90-tallet, da var jeg mye sammen med en gjeng hasjrøykere, men de få gangene jeg gadd å prøve hosta jeg så mye at det var bortkasta på meg.

Og en gang fikk jeg pustebesvær og ble liggende ute i 20 minutter å gispe etter pusten.

Etter det gadd de ikke by meg noe.

Finnes andre metoder enn å røyke det da.

Selv vurderer jeg å få utskrift av journalen min og reise til Nederland og få det på resept. Hjelper veldig når jeg har en manisk periode, så å innføre det lovlig hadde vært ganske kjekt.

Nei han heter mammon :)

Han har jeg heller ikke sett noe til. Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Hva har du gjort på Gubb? Festival eller en eller annen fotballkamp i lavere divisjoner (jeg husker ikke hvilken divisjon Steinkjer ligger i)?

Og hvilket hotell? Den murbygninga i sentrum med den eneste baren som ser ut til å holde stand (Onkel Oscar), eller de shabby greiene på nordsida (andre siden av brua, med mer industri og trafikk)?

Steinkjerfestivalen i 2007 eller noe sånt. Husker ikke stedet jeg bodde på, men jeg kunne gå derfra til kulturhuset og så til fotballstadionen på noe sånt som 10 minutter.

Var det Grand?

40228983.jpg

2007 var for øvrig mitt første år på Steinkjer og festivalen. Hadde bare råd til den første dagen, så dag to satt jeg på hybelen på Guldbergaunet med vinduet oppe og hørte på Roger Hodgson-konserten. :p

Var jo bare 200 meter unna scenen, så gikk greit.

I denne tråden skjer det jaggu lite for tiden.

:hm:

Spilt CS:GO i noen timer. Mener bestemt at det er bedre enn både Source og 1.6.

Ang. Jesus så synes jeg det er merkelig at han fremstilles som 1.80 eller hva søren. Var ikke folk en del kortere for 2000-ish år siden?

Lenke til kommentar

Hvis man ser på de typiske trekkene fra området har man kommet frem til at han mest sannsynlig hadde sett ut som noe a la dette hvis han hadde eksistert:

jesusface.jpg

Det er langt unna den fremstillingen vi vanligvis ser. Men mora blei jo befrukta av et spøkelse, så han kan jo ha fått noe derfra.

Lenke til kommentar

Ser på dokumentar nå om

Dimetyltryptamin

Hehe :)

"Dimetyltryptamin har blitt godkjent til religiøst bruk i Brasil og USA; ellers er stoffet ulovlig i de fleste landene i verden!"

Det rare er at vi har det inni hjernen fra før av.

"Sjelens molekyl" Og alt liv har det i seg

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Har du andre snurrige ting du plutselig oppdaget?

Denne slo ned i meg som en ku i en lastebåt. Forklaringen om vinkler:

Og en "obtuse angle" heter på norsk "stump vinkel". Eller "butt vinkel," men det har jeg ikke lyst til å lære dere, i tilfelle dere treffer noen engelskmenn. Butt betyr nemlig rompe på engelsk. Tenkepause...eureka: Stump betyr forresten rompe på norsk!

Et snurrig sammentreff.

Lenke til kommentar

Det er så spennende :) Fordi vi kan ikke bevise at vi snakker med noen i et annet univers feks. Men naturens virkelighet kan vi jo ikke vite halvparten av om engang allikevel.

For en fin hekk du har ;)

Det molekylet utvider tydligvis horisonten.

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Hvis man ser på de typiske trekkene fra området har man kommet frem til at han mest sannsynlig hadde sett ut som noe a la dette hvis han hadde eksistert:

jesusface.jpg

Det er langt unna den fremstillingen vi vanligvis ser. Men mora blei jo befrukta av et spøkelse, så han kan jo ha fått noe derfra.

Tror jeg ville satt noen kroner mer på at det var en alien enn et spøkelse. :ph34r:

Lenke til kommentar

Ser på dokumentar nå om

Dimetyltryptamin

Hehe :)

"Dimetyltryptamin har blitt godkjent til religiøst bruk i Brasil og USA; ellers er stoffet ulovlig i de fleste landene i verden!"

Det rare er at vi har det inni hjernen fra før av.

"Sjelens molekyl" Og alt liv har det i seg

Jeg har prøvd det. Veldig interessant.

Kuult :) Fortell litt om du vil :) ble du mer vis? For det tror jeg du ble :) Riktig nok er det også et stoff som hjelper mot avhengighet av andre stoffer og kan også lindre depresjon og angst. Angst for døden t.o.m :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...