Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-360061

Greit da. Det er bare jeg som er en ignorant Oslo-borger som trodde han hadde sett hele Steinkjer i løpet av de 15 minuttene det tok fra hotellet til fotballstadionen.

Det ligger Høyskole i Haugesund ved Rådhuset, vet jeg.

Lenke til kommentar

Greit da. Det er bare jeg som er en ignorant Oslo-borger som trodde han hadde sett hele Steinkjer i løpet av de 15 minuttene det tok fra hotellet til fotballstadionen.

Det ligger Høyskole i Haugesund ved Rådhuset, vet jeg.

Hva har du gjort på Gubb? Festival eller en eller annen fotballkamp i lavere divisjoner (jeg husker ikke hvilken divisjon Steinkjer ligger i)?

Og hvilket hotell? Den murbygninga i sentrum med den eneste baren som ser ut til å holde stand (Onkel Oscar), eller de shabby greiene på nordsida (andre siden av brua, med mer industri og trafikk)?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Hva har du gjort på Gubb? Festival eller en eller annen fotballkamp i lavere divisjoner (jeg husker ikke hvilken divisjon Steinkjer ligger i)?

Og hvilket hotell? Den murbygninga i sentrum med den eneste baren som ser ut til å holde stand (Onkel Oscar), eller de shabby greiene på nordsida (andre siden av brua, med mer industri og trafikk)?

Steinkjerfestivalen i 2007 eller noe sånt. Husker ikke stedet jeg bodde på, men jeg kunne gå derfra til kulturhuset og så til fotballstadionen på noe sånt som 10 minutter.

Lenke til kommentar

Kjenner den, men har selv funnet løsningen på det problemet. Rus deg på Jesus.

Den som bare var gladkristen. Hadde vært så mye enklere.

Har egentlig lagt ruslivet bak meg (mostly, en jonas et par ganger i året teller ikke synes jeg), men av og til kommer suget etter andre ting jeg egentlig slutta med for snart 10 år sida. Og i dag er en slik dag.

Lenke til kommentar

Åja. Har ikke dillet med det siden 90-tallet, da var jeg mye sammen med en gjeng hasjrøykere, men de få gangene jeg gadd å prøve hosta jeg så mye at det var bortkasta på meg.

Og en gang fikk jeg pustebesvær og ble liggende ute i 20 minutter å gispe etter pusten.

Etter det gadd de ikke by meg noe.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...