PgUp Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 ALLE menn er snille og greie med jenter de ønsker å havne i buksa på. Det er det som er greia. Når de har fått hva de ønsker, er det ikke alle som fortsetter å være snille og greie. neinei men han komemr aldri til å havne i buksa på meg som betyr at han er snill forever Så du manipulerer han? Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 jeg har bukse på meg. Unntatt når jeg sover. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 jeg har bukse på meg. Unntatt når jeg sover. Wtf why Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Vel, hvis man ikke har bukse på seg når man vandrer rundt, blir man arrestert pga visning av intime kroppsdeler Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 har dere fått med dere at Brann rykket ned. Det har vel vært ganske vanskelig å ikke få med seg. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 neinei men han komemr aldri til å havne i buksa på meg som betyr at han er snill foreverFordi du går med skjørt? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Får ikke til å ignorere brukere på mobilversjonen av forumet. Noen som vet hvordan man gjør det eller om det går an? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Voldsomt mas om "black friday", får eposter med tilbud i det navnet osv. Har ikke hørt om det før en gang, enda mer snik-amerikanisering? En ting til: Så ikke før nå at Hardware er automatisk gått over til Diskusjon no. Så da er altså Hardware.no en saga blott da. Det var et tap. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Noen flere enn meg som har problemer med Spotify for øyeblikket? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Hardware.no lever da i beste velgående under navnet tek.no. Lenke til kommentar
Edderkopp Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 (endret) Har sneket meg til å putte nisselue på avataren min før Desember i år. Har aldri vært spesielt aktiv på forumet, men la merke til i fjor at mange hadde nisseluer på avatarene. Er det noen spesielle uskrevne regler om dette eller? Endret 28. november 2014 av Edderkopp Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 neinei men han komemr aldri til å havne i buksa på meg som betyr at han er snill foreverFordi du går med skjørt? Hun har sikkert ikke bukse på. Typisk pessy Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Ingen problemer med Spotify her. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Hardware.no lever da i beste velgående under navnet tek.no. Ja der er visst navnet såvidt igjen enda. Men de hadde eget forumskinn også, er det som er borte Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Har sneket meg til å putte nisselue på avataren min før Desember i år. Har aldri vært spesielt aktiv på forumet, men la merke til i fjor at mange hadde nisseluer på avatarene. Er det noen spesielle uskrevne regler om dette eller? Har sneket meg til å putte nisselue på avataren min før Desember i år. Har aldri vært spesielt aktiv på forumet, men la merke til i fjor at mange hadde nisseluer på avatarene. Er det noen spesielle uskrevne regler om dette eller? God hjul !!! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Her i Filippinene setter de opp juletrær og julepynt i midten av september. Jeg begynner å bli lei julen allerede. Er julemusikk på radioen, julemusikk i alle butikker, gatene er dekorert med stjerner og kors. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 (endret) Vi er ikke så langt unna i Norge heller. Begynte å se "julegodteri" i hyllene allerede i oktober Endret 28. november 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Første Desember kunne være en grei grense. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 (endret) Joda, men pyntede juletrær!? I september!? I min familie kom juletreet i hus 23. desember. Endret 28. november 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg