Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ALLE menn er snille og greie med jenter de ønsker å havne i buksa på. Det er det som er greia. Når de har fått hva de ønsker, er det ikke alle som fortsetter å være snille og greie.

neinei men han komemr aldri til å havne i buksa på meg som betyr at han er snill forever

Så du manipulerer han?

Lenke til kommentar

Voldsomt mas om "black friday", får eposter med tilbud i det navnet osv. Har ikke hørt om det før en gang, enda mer snik-amerikanisering?

En ting til: Så ikke før nå at Hardware er automatisk gått over til Diskusjon no. Så da er altså Hardware.no en saga blott da. Det var et tap.

Lenke til kommentar

Har sneket meg til å putte nisselue på avataren min før Desember i år. Har aldri vært spesielt aktiv på forumet, men la merke til i fjor at mange hadde nisseluer på avatarene. Er det noen spesielle uskrevne regler om dette eller?

Endret av Edderkopp
Lenke til kommentar

Har sneket meg til å putte nisselue på avataren min før Desember i år. Har aldri vært spesielt aktiv på forumet, men la merke til i fjor at mange hadde nisseluer på avatarene. Er det noen spesielle uskrevne regler om dette eller?

God hjul !!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...